Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "ACORD Cadru pentru achizitia unor servicii de CONSULTANTA "


Anunt de participare numarul 27443/10.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Comerciala pentru Servicii de Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei TELETRANS S.A.
Adresa postala:  B-dul HRISTO BOTEV nr 16-18 SECT 3 BUCURESTI; Adresa pentru corespondenta: Millenium Business Center , etaj 7, str.Armand Calinescu nr.2-4, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO-030236/RO-021012, Romania, Punct(e) de contact:  Dan BORDEA, Tel. +04021 3016014L-J: 8.00-15.00;V: 8.00-13.00, In atentia:  Director General: Ion NEDELCU, Email:  [email protected], Fax:  +04021 3016010, Adresa internet (URL):  www.teletrans.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
filiala a C.N. TRANSELECTRICA S.A.
Activitate (activitati)
Altele: servicii de telecomunicatii si tehnologia informatiei
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"ACORD Cadru pentru achizitia unor servicii de CONSULTANTA "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: S.C. TELETRANS S.A. -Executiv, Millenium Business Center , etaj 7 , str. Armand Calinescu nr.2-4 , sector 2 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 180, 000 si 240, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in urmatoarele domenii: strategie de redefinire a directiilor de dezvoltare, reactualizare modele si plan de afaceri; strategie de marketing -vanzari pentru focalizarea afacerii pe nise de piata adecvate; stabilirea de politici de vanzari pentru servicii/produse ofertate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74140000-2 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.1)
74111000-0-Servicii de consultanta si de reprezentare juridica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta pentru domeniile definite in Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 180, 000 si 240, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantie de participare: echivalentul in lei , la cursul BNR din ziua constituirii garantiei, a 4000 Euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii fara a crea o noua persoana juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: a)declaratie de eligibilitate cf. art.180 din OUG 34 - completare formular A. b)decl. pe propria rasp. privind prevederile art. 181 din OUG 34- complet.form.B; c)Certif. constatatoare privind îndepl. oblig. exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si contrib. de asig.sociale de stat cu valabilitate la data ofertei d)Certif. constat.emis de ORC si copia Certif. de Inreg.sau traducerea in lb.romana legalizata notarial, a documentelor de inregistrare pt.pers.juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)bonitatea financiara pe ultimul an: 2)solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani; 3)elemente refitoare la capacit. financ. a ofertantului: situatii financiare pentru fiscal 2006 si sem.I 2007
4) cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1')media lichiditatii generale pe ultimii 3 ani: > 100% si cu tendinte crescatoare 2') > 30%; 1' si 2'certificate de banci sau societati recunoscute de audit finanaciar si contabil 3)certificate de Admin. Financiare Publice din raza teritoriala a ofertantului 4) valoarea medie anuala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Implementarea sist. de mgm. a calitatii
A.Exper.anter./Criterii: A1.Proiecte strategie si mkt/vanzari in telecom, A2.Pr.de organiz./eficientiz.si controlling in telecom., A3.Pr.de strateg. si mkt./vanz. in utilit. publ., A4.Pr.de organiz./efic. si controlling in utilit. publ., A5.Consult. pt. activit. de telecom ale firmelor de utilit.publice, A6.Cons. jurid. pt.utiliz. de infrastruct. publ. pt. pr. de telecom.Criterii B.- cf. Doc.Atrib
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1')Prezentare copie certif. ISO 9001Cerinte min.de eligibilitate: pt. FIECARE din criteriile A1, A2, A3 si A4-min.5 proiecte interne si internationale ; pt. crit. A5: min.3 pr.interne si int'l.; pt. crit. A6: min.2 proiecte in Romania. Toate proiectele /contractele de consultanta prezentate ca referinta trebuie sa aiba valori comparabile cu valoarea estimata a acordului cadru.Cerintele crit. B(capacit.profes., structura personal si prezenta internationala) - cf.D.A.. Formulele si grila de eval. sunt prezentate in D.A. –sect. II
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Financiar
60%
Descriere:
2.
Experienta anterioara- peste nivelul minim de eligibilitate-detalii in D.A.
16%
Descriere:
3.
Structura personal-peste nivelul minim de eligibilitate- detalii in D.A. .
12%
Descriere:
4.
Profil si dimensiune-peste nivelul minim de eligibilitate-detalii in D.A.
12%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2007 10:00
Locul: SC TELETRANS S.A, Millenium Business Center , et.7, str. Armand Calinescu nr.2-4, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legal imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de atribuire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.- Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO 030084, Romania, Tel. +04021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  +04021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sect.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO 050091, Romania, Tel. +0421-3195180, Email:  [email protected], Fax:  +0421-31995183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.272 alin.2 /OUG nr.34 /2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.TELETRANS S.A. -Oficiul Juridic
Adresa postala:  Millenium Business Center, etaj 7 str. Armand Calinescu nr.2-4, sect.2 intre orele L-J: 08.00-15.00 si V: 08.00-13.00, attn. Mihai DIACONU, Localitatea:  Bucuresti , ,Cod postal:  RO 021012, Andorra, Tel. +0421- 3016028, Email:  [email protected], Fax:  +0421- 3016010, Adresa internet (URL):  www.teletrans.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2007 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer