Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru Achizitie de servicii dedicate Internet si comunicatii de date la DRDP Craiova


Anunt de participare numarul 50370/21.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI, NR.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel.0251/408735, In atentia: NEDELCU DELIA, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru Achizitie de servicii dedicate Internet si comunicatii de date la DRDP Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediile DRDP Craiova, str. Calea Severinului, nr.17, SDN Craiova: strada Pelendava nr.29; SDN Tr.Severin: str. Topolnitei nr.24; SDN Tg.Jiu: str.Calea Severinului nr. 213; SDN Rm. Valcea: str.Calea lui Traian nr.15, SDN Slatina: str. Pitesti nr.187; ACI Bechet: str. Portului (incinta P.T.F. Bechet), ACI Calafat: str. Baba Lupa, nr.4 (incinta P.T.F. Calafat), ACI Portile de Fier I, Gura Vaii, str. Calea Timisoarei, nr.2, (incinta P.T.F. Portile de Fier)
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 335, 103.62RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 4 contracte subsecvente cate 1(unu) in fiecare an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru pentru Achizitie de servicii dedicate Internet si comunicatii de date IP la DRDP Craiova, SDN Craiova, SDN Tr. Severin, SDN Tg. Jiu, SDN Rm. Valcea, SDN Slatina, ACI Bechet, ACI Calafat, ACI Portile de Fier 1 pentru perioada 2008-2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32412110-8 - Retea Internet (Rev.1)
72531000-6-Servicii de retele locale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile se vor presta lafiecare din cele 9 locatii mentionate mentionate conform prevederilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 335, 103.62RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.06.2008 pana la 31.05.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 3.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere.Acordul de asociere sa va legaliza conform OUG 34/2006, dupa adjudecare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta: formularul A din Sectiunea Formulare;acord de asociere, daca este cazul.Se va prezenta formularul din Sectiunea Formulare;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original sau copii legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor sau emise cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor;Certificat de inregistrare (C.U.I.) in copie; Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Fisa de Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007);2)Bilantul contabil la la finele anilor 2005, 2006, 2007 vizate si inregistrate la organele competente ;3) Scrisoare de bonitate din partea a acel putin unei banci cu care lucreaza ofertantul, emise cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, prezentata in original;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), egala sau mai mare cu 165.000 lei respectiv 43.873, 64 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta: 1.Lista privind principalele prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani.2.Lista contractelor de prestari servicii aflate in derulare la data deschiderii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat sau are in derulare in ultimii 3 ani cel putin un contract de servicii similare a caror valoare insumata, sa fie egala sau mai mare cu: 40.000 lei fara TVA, respectiv10.636, 03 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2008 10:30
Locul: DRDP CRAIOVA, Str. Calea Severinului, nr.17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP alaturi prezentul Anunt de Participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel - sectia contencios administrativ si fiscal Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr.2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante;(art.272/OUG 34/2006);
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel.0251/408700, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2008 08:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer