Licitatie Publica - Acord cadru pentru achizitie publica de lapte praf pentru copii cu varste cuprinse intre 0-12 luni
Anunt de participare numarul 49065/09.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea de Sanatate Publica Buzau
Adresa postala: Maresal Averescu, nr. 1-2, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Punct(e) de contact: Marilena-Irinel Graur, Tel.0238710860, Email: [email protected], Fax: 0238721539, Adresa internet (URL): www.dspbz.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru achizitie publica de lapte praf pentru copii cu varste cuprinse intre 0-12 luni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Buzau, str.Gral Gr.Bastan, nr.3
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 31 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 232, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractul se incheie pe an bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de lapte praf pentru copii cu varstele cuprinse intre 0-12 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511700-0 - Lapte praf (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala de lapte praf estimata: 124000 Kg.
Valoarea estimata fara TVA: 2232000 RON
Valoarea estimata fara TVA: 2, 232, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.06.2008 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 20000 lei.Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.
Declaratii privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG34/2006; Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare ca persoane juridice/fizice straine ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul, insotite de traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.
Informatii privind capacitatea tehnica.Ofertantul va prezenta:
1.cel putin 3 recomandari din partea beneficiarilor
2.Ofertantul sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a livrat, in total, cel putin 30000 Kg din produsul care face obiectul contractului
3.Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente
4.Mentiuni referitoare la personalul de care dispune ofertantul, conform art.188 din OUG34/2006
5.Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectia muncii la elaborarea si derularea contractului
6. Certificarea sistemului calitatii sau documente care dovedesc respectarea standardelor stabilite de Uniunea Europeana si FAO, Academia de Pediatrie si ale altor foruri de prestigiu in acest domeniu pentru fabricarea, ambalarea si transportul laptelui praf.Se accepta si declaratie pe propria raspundere a producatorului care sa ateste certificarea calitatii.
7.Autorizatii sanitare, conform legislatiei in vigoare, pentru mijloace de transport cu care se va efectua livrarea produsului achizitionat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Autoritatii de Sanatate Publica Buzau sau prin Ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2008 13:00
Locul: la sediul autoritatii contractante: Buzau, str.Gral Gr.Bastan, nr.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere vor participa membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str.Emil Zola, nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244122445, Email: [email protected], Fax: 0244111049
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: str.Mral Averescu, nr.1-2, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Tel.0238710860, Email: [email protected], Fax: 0238721539, Adresa internet (URL): www.dspbz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2008 09:18