Licitatie Publica - Acord cadru pentru achizitionare de contoare de apa rece
Anunt de participare (utilitati) numarul 45087/03.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA TARNAVEI MARI SA
Adresa postala: Str. Virgil Madgearu, nr.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551005, Romania, Punct(e) de contact: VASILE DINCA, Tel.0269.841.426, Email: [email protected], Fax: 0269834270
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acord cadru pentru achizitionare de contoare de apa rece
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 190, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui un contract in anul 2008 si un contract in anul 2009 , valoarea estimata a unui contract subsecvent - 95.000 euro , fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se intentioneaza sa se achizitioneze intre 1100-3600 contoare de apa rece avand diametre intre 1/2"-4" , pe toata durata acordului cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33252110-5 - Contoare de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini - formularul "C"- Centralizatorul produselor solicitate
Valoarea estimata fara TVA: 190, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare .Se solicita o garantie de buna executie de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitiile se vor plati din fonduri propri .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia de eligibilitate( formularul nr. 12 Adin Ordinul 155/2006 ) , -Declaratia pe proprie raspundere ( formularul nr. 12B dinOrdinul 155/2006 ) sau declaratie datain fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale competente , ca ofertantul nu se afla intr-una din situatiile care l-ar exclude din competitie , conf. art.180 si 181 din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile aduse de OUG 94/2007-Dovezile privind achitareaobligatiilor fiscale fata de bugetul general consolidat , emise de autoritatile locale competente( agentiile locale de administrare fiscala , directiile fiscale locale )- copii
-Certificat de inregistrare la Oficiul Registrul Comertului - copie-Certificatul de inregistrarefiscala emis de Agentia Judeteana de AdministrareFiscala - copie-Actul Constitutiv al societatii impreuna cu actele aditionale inregistratedin care sa reiasa ca ofertantul poate desfasuraactivitati decomercializare a mijloacelor de masurare contorizare( in acest caz apometre ).
( se poate prezenta siun Certificat Constatator de la Oficiul Registrului Comertului )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele minime pentru calificare pot fi indeplinite prin prezentarea urmatoarelor documente : -bilantul contabil pe ultimulan - copie
-declaratieproprie privind cifra de afaceri globalape ultimii trei ani-alte documente pe care ofertantul le considera potrivite pentru demonstrarea situatiei sale economice si financiare (se accepta orice document care confirma disponibilitatea de resurse negrevate de datorii , linii de credit confirmate de banci , sau orice alt mijloc financiar disponibil ) .- Conditie impusa de autoritatea contractanta : cifra de afaceri globala a ofertantului corespunzatoare fiecaruia dinultimii 1-3 ani ( daca ofertantul functioneaza ca agent economic demin.1-3 ani ) sa fie de minim2ori mai mare decat valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent , adica680.000 RON sau 190.000 euro .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si / sau profesionala se va demonstra prin prezentarea urmatoarelor documente privitoare lamodul de indeplinire a obligatiilor contractuale anterioare , prin :
- declaratie privind listaprincipalelor livrarilorde produse dinultimii 3 ani( Formularul 12D din Anexe )
- certificate si / sau alte documente emise de organisme care atesta conformitatea produselor prin referire la standardele europene in domeniu
Ofertantii pot depune si alte documente justificativereferitoare la atestarea in domeniul lor de activitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: O.P. sau numerar la casieria societatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.04.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.04.2008 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniicti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1. Criteriul " pretul cel mai scazut " se va raporta in mod global , la suma tuturor produselor solicitate in "Centralizatorul de materiale "2.Acordul cadru se va incheia cu un singur ofertant , declarat castigator.3. Preturile unitare ale produselor vor ramane fixe pe toata durata de derulare a fiecarui contract subsecvent.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel- sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: P-ta I.C. Bratianu nr.2, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Fax: 0258810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
C.N.S.C
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
maxim 5 zile de la data luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractante pe care ofertantul il considera ilegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA TARNAVEI MARI S.A.
Adresa postala: str.V. Madgearu 4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551005, Romania, Tel.0269841426, Email: [email protected], Fax: 0269834270
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2008 11:09