Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru achizitionarea de produse IT si licente software aferente pentru sediul AUIPUSP si toate unitatile subordonate acesteia la nivel local


Anunt de participare numarul 143136/16.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1
Adresa postala: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Punct(e) de contact: Badea Dragos Mihail, Tel. +40 213193251, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213193252, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administrare unitati de invatamant si unitati sanitare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru achizitionarea de produse IT si licente software aferente pentru sediul AUIPUSP si toate unitatile subordonate acesteia la nivel local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul AUIPUSP si toate unitatile subordonate acesteia la nivel local.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 638, 709.16 si 87, 802, 489.05RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual va fi atribuit maxim un contract subsecvent.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru pentru achizitionarea de produse IT si licente software aferente pentru sediul AUIPUSP si toate unitatile subordonate acesteia la nivel local.Furnizorul va asigura furnizarea produselor, transportul acestora, instalarea fizica, instalarea si configurarea sistemului de operare, configurarea fiecarui sistem si utilizator in parte, migrarea tututor datelor de pe echipamentele utilizate in prezent, intruirea utilizatorilor, suport tehnic, revizie periodica si intretinere preventiva.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
31154000-0-Surse de alimentare electrica continua (Rev.2)
32000000-3-Echipament de radio, televiziune, comunicatii, telecomunicatii si articole conexe (Rev.2)
38650000-6-Echipament fotografic (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime sunt prezentate in anexa 2 a Caietului de sarcini.
Valoarea minima a unui contract subsecvent 659.677, 29 RON si valoarea maxima a unui contract subsecvent este de 79.495.889, 52 RON.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 638, 709.16 si 87, 802, 489.05RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 1.000.000, 00 (un milion) lei. Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare poate fi constituita printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar in contul A.U.I.P.U.S.P.- RO20.TREZ.7015.006X.XX01.0653, deschis la Trezoreria Sector 1, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Se va prezenta si declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM(daca este cazul), in original. In conformitate cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma: 12.218, 02 lei fara TVA (calculat conform litera d).Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunerea a oferelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA, a contractului subsecvent. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului subsecvent, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 completare formular 1 din Sectiunea Formulare, in original.
- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus;
- In caz de sustinere, persoana care asigura sustinerea va prezenta declaratia mai sus mentionata.
Nota:
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 2 din Sectiunea Formulare, in original.
Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus;
- In caz de sustinere, persoana care asigura sustinerea va prezenta declaratia mai sus mentionata, cu respectarea cerintelor referitoare doar la lit. a), c1) si d) ale art. 181 din OUG 34/2006.
Atentie!
In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea asocierii de ofertanti din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie conforma cu originalul, semnata si stampilata;
4. Certificat de atestare fiscala emis in conditiile art 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie conforma cu originalul, semnat si stampilat;
5. Certificat de cazier fiscal valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie conforma cu originalul, semnat si stampilat.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Nota: Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Nota:
a. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
Nota: se accepta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor.
c. Certificatele se vor prezenta pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului.
d. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 3 din Sectiunea Formulare, in original.
- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.
7. Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 4 din Sectiunea Formulare , in original.
- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.
8. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare formular 5 din Sectiunea Formulare, in original.
- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.
- De asemenea, declaratia trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta - Formular 5.
- De asemenea, declaratia trebuie prezentata de catre tertul sustinator, in cazul in care ofertantul apeleaza la aceasta modalitate - Formular 5.
Subcontractanti: pe langa obligatia prezentarii Formularului 5 din Sectiunea Formulare (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG nr. 34/2006)subcontractantii au obligatia prezentarii si a datelor de recunoastere.
NOTA: In sensul prevederilor art.691 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: VLAD ROSCA, MIHAIL DRAGOS BADEA, VARLAN FLORICA, MARY JANNE IORDACHE, DINU RELI, MANEA IONUT, IONELA RABOJ, ANGELESCU TEODORA, PARVU SORIN, MARIN FANEL, HOARTA GHEORGHE, IOANA TUDOR, DANA MONICA ILINCA, LICOIU FLORINA IUSTINA, STELUTA NICULAE, GRIGORE LILIANA, GABRIELA NICULAE, MIHAI DAN CUCU, LAUR MARIAN MERTEA, ALINA ANETA DRAGOMIR. 1) Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.
Nota:
a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul sau liderul de asociatie, va depune scrisoare de bonitate bancara emisa de catre o institutie bancara sau Trezorerie.
La momentul depunerii ofertei, ofertantul trebuie sa demonstreze ca va avea acces la lichiditati sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, lichiditati, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de furnizare a produselor in valoare de 19.873.972, 38 lei, pentru o perioada de minim 3 luni. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare. Nota.Document prezentat in original emis de banca/trezorerie, va trebui sa contina obligatoriu minim urmatoarele informatii: denumirea procedurii si a autoritatii contractante, denumirea institutiei financiare, denumirea operatorului economic, suma, perioada, informatii cu privire la disponibilitatea financiara.Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinte minime obligatorii
Cerinta nr.1
Se solicita ca media aritmetica a cifrei globale de afaceri din ultimii 3 ani 2010-2012, sa fie de cel putin 158.990.000 lei, fara T.V.A. (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR/BCE pentru ultimii trei ani financiari(2010-2012). In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara conform art. 186 din OUG 34/2006. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 180 si 181 lit. a, c1 si d, din OUG 34/2006, prezentand Formularul 3 si 4. Persoana ce asigura sustinerea financiara va completa declaratia de neincadrare in prevederile art.69(1) din OUG 34/2006-Formular 5.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Document emis de catre institutie bancara sau Trezorerie, in original.Document emis de catre institutie bancara sau Trezorerie, in original.Completare Formular 6.Bilanturile contabile. Acestea vor fi prezentate, in copie impreuna cu toate anexele acestora, vizate si inregistrate de organele competente.Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care operatorul economic nu are inregistrat bilantul aferent anului 2012, acesta poate prezenta alte documente care sa sustina indeplinirea cerintei, prin raportare la ultimi 3 ani financiari incheiati, respectiv 2010-2012.Ofertantul va prezenta Angajamentul ferm al tertului sustinator, completat conform Formularului 9.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta minima de calificare pentru experienta similara: Ofertantul va prezenta maxim 5(cinci) contracte, efectuate in ultimii 3 ani, cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat14.500.000 lei fara TVA, din care 1(unul) de minimum 4.500.000 lei fara TVA.
Precizari privind personalul de specialitate: ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
- operator calculator electronic si retele;
- programator de sistem informatic;
- administrator baza date.
In cazul personalului de specialitate solicitat, ofertantii vor prezenta contractele individuale de munca, iar in cazul programatorului de sistem informatic ofertantii vor prezenta si atestatul profesional/diploma din care sa reiasa specializarea acestuia: programator de sistem informatic.Se va accepta prezentarea angajametelor prev. de art. 188 alin. (2) lit. c) din OUG nr.34/2006.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si/sau profesionala conform art. 190 din OUG 34/2006. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute art. 180 si art 181 lit. a, c1 si d, din OUG 34/2006, prezentand Formularul 3 si 4.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat prezinta aceste documente iar cerinta este indeplinita in mod cumulativ.
Informatii privind asocierea ( daca este cazul)
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul va fi cea de ?Asociere legalizata?.
Cerintele privind Situatia personala si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, iar celelalte cerinte privind Situatia economico-financiara si
Capacitatea tehnica si profesionala pot sa fie indeplinite prin cumul, de grupul de asociati.
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalente in domeniul aferent furnizarii.
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului ISO 14001 sau echivalente in domeniul aferent furnizarii.
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de securitate a informatiei ISO 27001 sau echivalente in domeniul aferent furnizarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 11 completat si anexa aferenta.Demonstrarea experientei similare se va face prin prezentarea de: certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa finalizarea contractului, ce vor contine informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant, informatiile prevazute si la art 188 alin. 1, lit a) din OUG 34/2006(beneficiari, valoare, perioade, locul, etc).Completare formular 8 din Sectiunea Formulare, in original.- Completare formularul 9 din Sectiunea Formulare. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia. In cazul in care oferta estedepusa de o asociere, se va prezenta o Declaratiecentralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum sideclaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Angajamentul ferm al tertului sustinator, completat conform Formularului 10.Se va completa Formularul 13Copii simple conform cu originalul ale documentelor solicitate.Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va prezenta certificatul ISO 27001 sau echivalent in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2013 11:00
Locul: Sediul AUIPUSP Sector 1, Bd. Poligrafiei nr. 4, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Solicitari de Clarificare/ObservatiiPotentialilor ofertanti li se solicita sa analizeze cu mare atentie toate cerintele din caietul de sarcini, precum si clauzele contractuale, si sunt incurajati sasolicite clarificari sau observatii pe care le pot avea in legatura cu acestea cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Stabilirea ofertei castigatoare in caz de egalitate de puncte: Oferta castigatoare va fi oferta depusa a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.In cazul in care exista doua sau mai multe oferte financiare cu pretul egal, in vederea departajarii ofertelor se va solicita respectivilor ofertanti prezentarea unei noi propuneri financiare in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In caz exceptional in care si acest lucru duce la o egalitate intre doi sau mai multi ofertanti, se va relua procedura de solicitare ale unor noi oferte in plic inchis, pana cand se ajunge la o departajare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256 ind 2 - alin 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul AUIPUSP Sector 1.
Adresa postala: B-dul Poligrafiei, nr. 4, ,Localitatea: BUCURESTI, ,Cod postal: 014820, Romania, Tel. +40 213193251, Fax: +40 213193251
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2013 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer