Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru atribuirea ulterioara a mai multor contracte subsecvente pentru prestarea serviciului de hranire in regim cantina


Anunt de participare numarul 41678/22.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01961 Otopeni
Adresa postala: Str. Zborului, Nr. 1, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: LAURENTIU SIMIONESCU, Tel.0213505113, Email: [email protected], Fax: 0213511862, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru atribuirea ulterioara a mai multor contracte subsecvente pentru prestarea serviciului de hranire in regim cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: La sediul Unitatii Militare 01961, str.Zborului, nr.1, Otopeni, jud. Ilfov, Romania, cod 075150.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 45 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 568, 807EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pentru anul 2008, estimat 583.990 euro. Pentru anul 2009, estimat 661.118 euro, pentru anul 2010, estimat 661.118 euro, pentru anul 2011, estimat 662.581euro.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru prevede asigurarea serviciului de hranire in regim cantina pentru personalul angajat al unitatii conform normelor si instructiunilor Ministerului Apararii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala pentru prestarea serviciului este descrisa in Caietul de Sarcini parte a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 568, 807EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2008 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 24.000 lei valabila 90 zile de la data depunerii ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat.Plata numai cu Ordin de Plata prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criteriu de calificare impus:
ofertantul sa nu se incadreze in prevederile art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Documente care vor fi prezentate pentru indeplinirea criteriului:
declaratie privind eligibilitatea;
declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006;
copie legalizata a certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale emis de administratia financiara locala;
copie legalizata a certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de A.N.A.F.
cazier fiscal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime impuse privind situatia economico-financiara:
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu valoarea de 1.800.000 lei.
Documente care vor fi prezentate pentru indeplinirea criteriului:
situatia financiara la 31.12.2006 si 30.06.2007 legalizate compuse din Situatia activelor, datoriilor si capitalurilor propriiformularul 10, Contul de profit si pierderiformularul 20 si Date informativeformularul 30.
declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte cifra de afaceri medie anuala intr-o perioada anterioara, pe ultimii trei ani, sa fie mai mare sau cel putin egala cu valoarea 1.800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime impuse privind capacitatea tehnica si sau profesionala:
sa fi indeplinit in ultimii 3 (trei) ani contracte a caror valoare cumulata este de minim 630.000 lei, respectiv 180.000 EURO
declaratia prin care operatorul economic isi asuma raspunderea ca va asigura tehnica si materialele de resortul hranirii conform Caietul de Sarcini parte a documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Numarul de inregistrare al Documentatiei de atribuire este A528 din 16.01.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Obtinerea documentatiei de atribuire prin acces liber, in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro sau contracost de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2008 10:30
Locul: Unitatea Militara 01961, str.Zborului, nr.1, loc. Otopeni, jud.Ilfov, cod 075150, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Au dreptul de participare la sedinta de deschidere, pe baza de imputernicire, reprezentantii fiecarui operator economic participant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.31046.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Oltenitei, nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.021.332.35.64, Email: [email protected], Fax: 021.332.12.45, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara
Adresa postala: str.Zborului, nr.1, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021.351.61.33, Email: [email protected], Fax: 021.351.18.62
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2008 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer