Licitatie Publica - Acord cadru pentru contoare electronice monofazate si trifazate si pentru contoare electronice monofazate si trifazate cu montaj
Anunt de participare (utilitati) numarul 147198/12.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurhi 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Temneanu, Tel. +40 0232405634, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 0232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acord cadru pentru contoare electronice monofazate si trifazate si pentru contoare electronice monofazate si trifazate cu montaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitele din Iasi, Suceava, Neamt, Vaslui, Botosani, Bacau
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 45, 174, 458.5 si 102, 813, 617RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea primului ctr.subsecvent se va face dupa incheierea acordului cadru, in urma reofertarii si va avea valabilitate 12 luni.Criteriul de atribuire la reluarea competitiei intre semnatarii acordului cadru, oferta cea mai avantajoasa. Se va transmite invit.cf.preved.legale. Val. celui mai mare ctr.subsecvent pentru fiecare lot si cant.min si max ce ar putea fi solicitate sunt in anexa 1
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si montaj contoare electronice monofazate si trifazate cu montaj (loturile 1 si 2) si furnizare contoare diverse tipuri(loturile 3-13) conform specificatie dupa cum urmeaza:
lot 1 Contoare electronice monofazate simplu tarif cu montajul aferent (Vmin acord cadru = 5.830.000 lei si Vmax acord cadru = 17.492.400 lei;
lot 2 = contoare electronice trifazate in montaj direct cu montarea aferenta (Vmin acord=6.633.900 lei si Vmax acord cadru=19.901.700 lei; lot
3 = contoare electronice monofazate simplu tarif (Vmin AC=10.835.400 lei si Vmax AC=21.670.800 lei); lot 4=contoare electronice monof
multitarif (Vmin AC=361.100 lei si Vmax AC =722.200 lei); lot 5 =contoare electronice trifazate montaj direct cu curba, fara modem
(VminAC=110.445lei si Vmax AC=220.890lei); lot 6 =contoare electronice trifazate montaj direct cu curba, cu modem (VminAC=7.432.434
lei si Vmax AC=14.864.868 lei); lot 7 =contoare electronice trifazate montaj direct fara curba, fara modem (VminAC= 10.739.673lei si Vmax
AC=21.479.346lei);lot 8 =contoare electronice trifazate montaj semidirect cu curba, cu modem (VminAC=2.177.595lei si Vmax
AC=4.355.190lei); lot 9 =contoare electronice trifazate montaj semidirect cu curba, fara modem (VminAC=64.774, 50lei si Vmax AC=129.549
lei);lot 10 =contoare electronice trifazate montaj semidirect fara curba, fara modem (VminAC=297.297 leisi Vmax AC=594.594lei);lot 11
=contoare electronice trifazate montaj indirect 3 sisteme cu curba, cu modem cp=0, 5(VminAC=449.120 lei si Vmax AC=898.240lei;lot 12
=contoare electronice trifazate montaj indirect 3 sisteme cu curba, cu modem cp=0, 2S(VminAC=69.440 lei si Vmax AC=138.880lei);lot 13
=contoare electronice trifazate montaj indirect 2 sisteme cu curba, cu modem cp=0, 5(VminAC=172.480lei si Vmax AC=344.960lei);
Cantitatile minime/maxime ale celui mai mare contract subsecvent se regasesc in anexa 1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38552000-9 - Contoare electronice (Rev.2)
51110000-6-Servicii de instalare a echipamentului electric (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare si montaj contoare electronice monofazate si trifazate cu montaj (loturile 1 si 2) si furnizare contoare diverse tipuri(loturile 3-13) conform specificatie dupa cum urmeaza:
lot 1 Contoare electronice monofazate simplu tarif cu montajul aferent (Vmin acord cadru = 5.830.000 lei si Vmax acord cadru = 17.492.400 lei;
lot 2 = contoare electronice trifazate in montaj direct cu montarea aferenta (Vmin acord=6.633.900 lei si Vmax acord cadru=19.901.700 lei; lot
3 = contoare electronice monofazate simplu tarif (Vmin AC=10.835.400 lei si Vmax AC=21.670.800 lei); lot 4=contoare electronice monof
multitarif (Vmin AC=361.100 lei si Vmax AC =722.200 lei); lot 5 =contoare electronice trifazate montaj direct cu curba, fara modem
(VminAC=110.445lei si Vmax AC=220.890lei); lot 6 =contoare electronice trifazate montaj direct cu curba, cu modem (VminAC=7.432.434
lei si Vmax AC=14.864.868 lei); lot 7 =contoare electronice trifazate montaj direct fara curba, fara modem (VminAC= 10.739.673lei si Vmax
AC=21.479.346lei);lot 8 =contoare electronice trifazate montaj semidirect cu curba, cu modem (VminAC=2.177.595lei si Vmax
AC=4.355.190lei); lot 9 =contoare electronice trifazate montaj semidirect cu curba, fara modem (VminAC=64.774, 50lei si Vmax AC=129.549
lei);lot 10 =contoare electronice trifazate montaj semidirect fara curba, fara modem (VminAC=297.297 leisi Vmax AC=594.594lei);lot 11
=contoare electronice trifazate montaj indirect 3 sisteme cu curba, cu modem cp=0, 5(VminAC=449.120 lei si Vmax AC=898.240lei;lot 12
=contoare electronice trifazate montaj indirect 3 sisteme cu curba, cu modem cp=0, 2S(VminAC=69.440 lei si Vmax AC=138.880lei);lot 13
=contoare electronice trifazate montaj indirect 2 sisteme cu curba, cu modem cp=0, 5(VminAC=172.480lei si Vmax AC=344.960lei);
Cantitatile minime/maxime ale celui mai mare contract subsecvent se regasesc in anexa 1. Val estimata acelui mare ctr subsecv pentru fiecare lot este prezentata in anexa B loturi.
Valoarea estimata fara TVA: intre 45, 174, 458.5 si 102, 813, 617RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Candidatul va constitui garantia de part urmatoare: lot1=16.000 RON; lot 2=17.000 RON; lot3=18.000 RON; lot4=4.800 RON; lot5=2.800 RON; lot 6=15.000 RON; lot 7=18.000 RON; lot8=8.000 RON; lot9=2000 RON; lot 10=4.500RON; lot11= 6.000 RON; LOT12= 1.500 RON; LOT13= 3.500 RON. Echivalenta lei/alta valuta se va face la curs BNR din data publicarii anuntului de participare.Valabilitatea Garantiei de Participare curge de la data limita de depunere a candidaturilor si este valabila cel putin 120 zile de la data limita de depunere a candidaturilor. Mod de constituire: conform art. 86 alin.(1)din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus mentionata.Nu se accepta constituirea garantiei de participare prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante.In conf. cu art 278^1-alin(1) din OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge o contestatie, aut contractanta va retine contestatarului din garantia de particip in raport cu val estimata maxima acordului cadru/LOT?. In cazul depunerii de candidaturi in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul candidatilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004(facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire/lot. Garantia de buna executie se solicita prin raportare la valoarea fiecarui contract subsecvent si nu la cea a acordului-cadru.Garantia de buna executie solicitata :10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA. Modul de constituire al garantiei de buna executie: Scrisoare de garantie de buna executie sau alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari sau prin retineri succesive, conform art. 90 din HGR 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006(completare Formular nr.12A).2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(completare Formular nr.12B).3-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere ( completare Formular nr.13A).Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante definite conform art. 3 lit.s indice 2 din OUG nr. 34/2006 sunt urmatoarele: Director General Adjunct: Frank Hajdinjak; - Director General Adjunct: Livioara SUJDEA; Director General Adjunct Radu Petre;Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie care aproba si semneaza documente emise in legatura cu prezenta achizitie sunt: Bogdan Cirstea, Codruta Schwartz, Gabriela Pasarica, Emilia Patrichi, Loredana Temneanu, Ioan Danut Ungur, Sorin Balauta, Angela Vasile4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare Formular nr.12C).5.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta".Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.13B) 1)Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a candidaturilor.2.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a candidatului.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabila pentru anul calendaristic in curs.3. Pentru persoane fizice se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.4. Atestate emise de Autoritatea Nationala de Reglemntare in Domeniul Energiei - ANRE Bucuresti pentru lucrul in instalatii electrice de joasa tensiune JT tip B conform Ordinului ANRE nr.23/2013;Modalitatea de indeplinire: -prezentarea atestatelor de tipurile solicitate valabile la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala (CA) pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)
Modalitatea de indeplinire
cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).
Valoarea cifrei de afaceri se va actualiza la cursul mediu anual lei/valuta stabilit pentru fiecare an in parte. Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificare metrologica pentru produsele ofertate : Aviz emis de Biroul
Roman de Metrologie Legala (BRML Bucuresti)pentru exercitarea activitatii
de montare mijloace de masurare: contoare de energie electrica) conform
cu HG nr.1660/2005_Instructiuni de metrologie legala IML 6-05_Avize
pentru activitatea de montare.Certificarea metrologica pentru contoarele de energie electrica activa si reactiva ofertate (aprobare de model/ certificare MID, buletine metrologice) trebuie sa fie in conformitate cu prevederile HG 264 / 2006 si prevederile BRML ? Ordin nr. 148 / 15 mai 2012 pentru aprobarea Listei oficiale a mijloacelor de masurare supuse controlului metrologic legal LO 2012, emitent Biroul Roman de Metrologie Legala, publicat in Monitorul Ofical nr. 361 din 29 mai 2012, data intrarii in vigoare 29 noiembrie 2012.
Certificarile metrologice mentionate mai sus sau cumularea lor trebuie sa acopere obligatoriu atat certificarea metrologica pentru energie activa cat si reactiva.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire: -prezentarea atestatelor/avizelor de
tipurile solicitate valabile la data limita stabilita pentru depunerea
candidaturilor. In cazul unui grup de operatori cerinta este
considerata indeplinita daca unul din asociati, detine certificatele respective(in conformitate cu Ordinul Anrmap 509/2011).
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica
liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a
ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
(inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardele de
protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia
ec-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza
prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F6
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de furnizare, are obligatia de a preciza :1.partea/partile din contract pe care
urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din totalul
contractului 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si
valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum
si specializarea acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este
desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele
incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si
care se vor constitui in anexa la contract. 5. Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F7 completat. Subcontractantii vor prezenta si declaratia priv neincadrarea in
preved art 69 ind 1 din OUG34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F7 si formular 13 A
Se solicita certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate
ori de clientul beneficiar prin care se confirma prestarea de servicii similare
pana la data LIMITA de depunere a candidaturii de achizitii similare descrise
in caietul de sarcini 06.2013 efectuate in ultimii 3 ani a caror valoare
CUMULATA sa fie de 670.800lei. Se va utiliza si mentiona cursul mediu de
referinta la care se face echivalenta lei/valuta stabilit de BNR aferent fiecarui
an.Cerinta pentru candidatii care participa la loturile 1 si/sau 2.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune completat Formularul nr.11. Se vor depune in
copie contracte/procese verbale de receptie/certificate
constatatoare prin care sa se confirme prestarea de servicii
similare a caror valoare sa fie cea minimum solicitat la aceasta
cerinta
Lista principalelor servicii similare obiectului achizitiei prestate in ultimii 3
ani , continand valori, perioade de prestare, beneficiari, conform art. 188 (2),
lit.a) din OUG nr. 34/2006.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea
unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau
clientul beneficiar
Modalitatea de indeplinire
Se va depune completat Formularul nr.12.2D. Se vor depune in
copie contracte/procese verbale de receptie/certificate
constatatoare.
Se solicita certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate
ori de clientul beneficiar prin care se confirma livrarea de produse similare
pana la data LIMITA de depunere a candidaturii de achizitii similare descrise
in caietul de sarcini(06.2013, 05.2013) efectuate in ultimii 3 ani a caror
valoare CUMULATA sa fie de min 5.160.000(lot1), 5.814.900lei
(lot2), 5.417.700 lei (lot3), 180.550lei (lot4), 54924lei(lot5); 3.716.217lei(lot6);
5.369.588lei(lot7); 1.089.340lei(lot8); 32039lei(lot9); 149.292lei(lot10);
224.000lei(lot11); 34720lei(lot12); 86240lei(lot13). Se va utiliza si mentiona
cursul mediu de referinta la care se face echivalenta leu/valuta stabilit de
BNR aferent fiecarui an.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune completat Formularul nr.12.1.D Se vor depune in
copie contracte/procese verbale de receptie/certificate
constatatoare prin care sa se confirme livrarea de produse
similare (contoare de energie) a caror valoare sa fie cea
minimum solicitat la aceasta cerinta
Lista principalelor livrari de produse similare obiectului achizitiei efectuate in
ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, conform art.
188 (1), lit.a) din OUG nr. 34/2006.Livrarile de produse se confirma prin
prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o
autoritate sau clientul beneficiar.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune completat Formularul nr.12.1D. Se vor depune in
copie contracte/procese verbale de receptie/certificate
constatatoare.
EXPERIENTA SIMILARA. Operatorul economic va face dovada ducerii la
bun sfarsit a unor contracte similare ca natura si complexitate cu cele din
caietul de sarcini pentru contoare electronice de energie electrica cu montaj
(06.2013)si/sau caietului de sarcini pentru furnizare contoare electronice de
energie electrica(05.2013), care sa cuprinda: Achizitia de echipamente,
montajul acestora . In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind
experienta similara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati
Modalitatea de indeplinire
Se va depune lista principalelor contracte similare ca si natura si
complexitate cu cele din caietul de sarcini.
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care
poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a
contractului de achizitie publica(spatii tehnologice, netehnologice, utilaje,
scule, dispozitive de masurare (conform prevederilor din prescriptiile tehnice
si fisele tehnologice aplicabile), echipamente de protectie comform HG
1048/2006 specifice serviciilor de joasa tensiune.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune declaratia referitoare la utilajele, instalatiile,
echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul
economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Se vor depune mostre pentru fiecare lot de produse ofertat
Modalitatea de indeplinire
Candidatul va prezenta mostre pentru fiecare lot de produse
ofertat
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al
cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale
personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune
candidatul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre
candidat in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune lista personalului responsabil cu controlul calitatii
Informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului
responsabil pentru indeplinirea contractului. Personal de executie autorizat
conform Ordinului ANRE nr.11/2013 (minimum gradul I B) si conform
pevederilor NSSM 65/2012 (minimum grupa IV) in numar suficient
proportional cu volumul fizic de contoare solicitat, conform graficului de
montaj. Totodata se solicita Minium o persoana resonsabila pentru fiecare
punct de predare primire; Se vor prezenta CV-uri, diplome, atestate in copie
lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"
Modalitatea de indeplinire
Se va depune lista personalului responsabil pentru indeplinirea
contractului din care sa rezulte numarul de personal calificat
solicitat. Se vor depune CV-uri, diplome, atestate in copie lizibila
cu mentiunea"conform cu originalul" .
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele
europene relevante: Operatorul economic participant la procedura de
achizitie publica va depune : Certificate emise de organisme independente
prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO
9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte
state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care
probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al
calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism
de certificare.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune: Copia Certificatului ISO 9001:2008 sau
echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in reofertare
1.
Pretul ofertei
95%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de garantie
5%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 5
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2013 11:30
Locul: sediul EON Moldova Distributie SA din Iasi str Ciurchi 146-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta solicita depunerea solicitarilor de clarificari asupra documentatiei de atribuire, depunerea candidaturilor si a ofertelortehnice si financiare in limba romana. Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de operatori economici. Toti operatorii economici care indeplinesc cerintele de calificare vor fi selectati pentru etapa a II-a a procedurii. Conf. OUG 34/2006 - art.116- numarul minim al candidatilor calificati este 3. Conf. OUG 34/2006 - art.117- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul fie a) fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile. In cazul in care, la incheierea acordului cadru vor fi oferte cu punctaje egale, acordul cadru se va incheia cu toti operatorii clasati pe locurile aferente numarului maxim de operatori economici cu care autoritatea contractanta a anuntat ca va incheia acordul cadru , adica 4 operatori economici. In cazul in care, la procedura de reofertare (pentru incheierea contractelor subsecvente), vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta de pret. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora se va realiza in baza unei noi ofertari in plic inchis.Autoritatea contractanta va incheia acordul cadru cu 4 operatori economici .Daca dupa etapa de negociere doua sau mai multe oferte au punctaje totale egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta de pret.In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora se va realiza prin solicitarea de oferte financiare imbunatatite in plic inchis.Nu se aplica art. 29 alin 2 indice 1 din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA Departament Juridic
Adresa postala: str Ciurchi nr 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2013 17:09