Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru contractare de servicii de consultanta in elaborare studii de fezabilitate si management si implementare de proiect si contractare servicii de audit


Anunt de participare numarul 69547/28.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL EFORIE (CONSILIUL LOCAL EFORIE)
Adresa postala: STRADA PROGRESULUI NR. 1, Localitatea: Eforie Sud, Cod postal: 905360, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA GRECEANU, Tel.0241/748633, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241/748979
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru contractare de servicii de consultanta in elaborare studii de fezabilitate si management si implementare de proiect si contractare servicii de audit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Orasul Eforie
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 110EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractare de servicii de consultanta in elaborare studii de fezabilitate si management si implementare de proiect si contractare servicii de audit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79421000-1 - Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
79212100-4-Servicii de auditare financiara (Rev.2)
79415200-8-Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contractare de servicii de consultanta in elaborare studii de fezabilitate si management si implementare de proiect si contractare servicii de audit
Valoarea estimata fara TVA: 110EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
7000 ron. Scrisoare de garantie bancara. Ordin de plata din care sa rezulte virarea sumei de Ro 19 TREZ2365006xxx000022 Trezoreria Eforie CF4617794
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse ale bugetului local si fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completare Formular nr.12A, Formular nr.12B, Certificat unic de inregistrare
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal, in original sau copie care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, precum si situatia juridica a ofertantului sau autorizatia de functionare pentru persoane fizice.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata;Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata;Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii situatiilor financiare (Bilantul contabil si Contul de profit si pierderi) pe ultimii 3 ani(2005, 2006, 2007) vizate si inregistrate de organele competente. (Administratia Finantelor Publice). Pentru persoanele juridice straine, se solicita bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani inregistrate la autoritatea competenta din tara respectiva.Declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani este mai mare sau egala cu 1 100.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12I Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate si numarul de persoane responsabile direct de indeplinirea contractelor, precum si Curriculum Vitae al acestora in format standard european.Formular 12G: Informatii privind proportia in care contractul de prestari urmeaza a fi executat de catre subcontractanti si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
tehnic
60%
Descriere:
2.
financiar
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Situatii de plata, facturi, receptii. Plata se va efectua prin ordin de plata.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2008 10:00
Locul: Primaria Orasului Eforie str.Progresului nr.1 Eforie Sud, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, ofertantii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STAVROPOLEUS nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Albania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatie in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a unui act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
TRIBUNALUL CONSTANTA
Adresa postala: Str.TRAIANnr.31, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241 551345
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2008 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer