Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile si asigurarii cofinantarii din surse proprii sau atrase


Anunt de participare numarul 68182/06.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sighisoara
Adresa postala: Muzeului nr.7, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Voina, Tel.0265771280, Email: [email protected], Fax: 0265771278, Adresa internet (URL): www.sighisoara.org.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile si asigurarii cofinantarii din surse proprii sau atrase
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Sighisoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 15, 000, 000 si 21, 500, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile si asigurarii cofinantarii din surse proprii sau atrase
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordul cadru se refera la un numar maxim de 30 proiecte cu finantare nerambursabila
Valoarea estimata fara TVA: intre 15, 000, 000 si 21, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare.Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul B din documentatia de atribuire.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul C din documentatia de atribuire.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor (original).
Autorizatie de functionare eliberata de CNVM(copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul Informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani (2005-2007); Cifra de afaceri medie anuala, pentru participarea unui ofertant, pe ultimii 3 ani (2005-2007) trebuie sa fie de minim 1.500.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind lista princip. serv.prestate in ultimii 3 ani - Formularul D.Cerinta minima: 30 de proiecte cu finantare nerambursabila europeana preaderare si / sau alte surse, declarate castigatoare;1 proiect cu finantare nerambursabila / cerere de finantare pentru obtinere de finantari nerambursabile din fonduri postaderare, pentru institutii publice, declarat eligibil, finalizat sau aflat in curs de executie;7 proiecte cu finantare nerambursabila / cereri de finantare pentru obtinere de finantari nerambursabile din fonduri postaderare, ptr. instit. publice si / sau pers. juridice, care au trecut cu succes de primele etape de evaluare.Lista princip. operatiuni specifice pietei de capital derulate in ultimii 3 ani, continand titlurile financiare tranzactionate, perioada in care s-a realizat operatiunea, valoarea tranzactiei, ponderea numarului de actiuni tranzactionate in capitalul social al emitentului.Cerinta minima: minim 2 operatiuni.
Recomandari-Formularul E. Cerinta minima: 5 recomandari;
Decl. privind efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de cond. din domeniul finantarilor nerambursabile -Form F.Cerinta minima: 50 angajati
Decl. privind efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere din domeniul pietei de capital-Form. F.Cerinta minima: 20 angajati.
Decl. privind lista pers. care va fi angajat in acord -Form.G.
Cerinte minime: 15 persoane. Pentru derularea proiectelor o echipa de proiect trebuie sa aiba in componenta sa minim 3 persoane calificate corespunzator si un manager de proiect.De asemenea ofertantul trebuie sa dispuna de minim 5 agenti de servicii de investitii financiare si de minim 1 persoana atestata CFA level 1.Se vor prezenta : CV urile pers. care va participa la indepl. contr. de servicii-Form. CV.Certif. de atestare ale celor 3 manageri de proiect.Diplome si certif. de atestare ale pers. propus ptr. derularea contr.Decl. privind partile din contract care sunt indepl. de subcontr.-Form.H.
Certificat ISO 9001 :2001 pentru activitatea de Consultanta in managementul proiectelor in vederea obtinerii finantarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria institutiei sau prin virament in contul RO36TREZ47821360250XXXXX.Cod fiscal 5669309
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.12.2008 10:00
Locul: Municipiul Sighisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg-Mures
Adresa postala: str.Justitiei nr.1, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265269364, Fax: 0265269364
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Sighisoara - Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Muzeului nr.7, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Tel.0265771280, Fax: 0265771264
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2008 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer