Licitatie Publica - Acord Cadru pentru Evaluarea Instrumentelor Structurale in perioada 2011-2015
Anunt de participare numarul 112771/10.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel. (021) 302 52 34, In atentia: Ana-Maria TODOR, Expert principal, Directia Asistenta Tehnica, Email: [email protected], Fax: (021) 302 52 64, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro / www.poat.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru pentru Evaluarea Instrumentelor Structurale in perioada 2011-2015
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 21, 150, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul este de a furniza, prin intermediul contractelor subsecvente, asistenta tehnica care poate fi mobilizata in timp util (in mod uzual in 4 saptamani), pentru a realiza studii de evaluare in domeniul instrumentelor structurale, precum si activitati de intarire a capacitatii de evaluare a actorilor implicati.Acordul Cadru urmeaza a fi implementat pe baza atribuirii de contracte subsecvente prin intermediul a doua loturi: Lotul 1 - Evaluari; Lotul 2 ? Dezvoltarea capacitatii de evaluare.
Estimarile cantitatilorminime si maxime de zile lucratoare (zile om) care ar putea fi solicitate pe durata acordului ? cadru sunt dupa cum urmeaza: pentru Lotul 1 intre 3895 si 4952 zile om si pentru Lotul 2 intre 2596 si 3301 zile om, in functie de solicitarile de asistenta tehnica transmise de beneficiar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
80522000-9-Seminarii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimarile cantitatilorminime si maxime de zile lucratoare (zile om) care ar putea fi solicitate pe durata acordului ? cadru sunt dupa cum urmeaza: pentru Lotul 1 intre 3895 si 4952 zile om si pentru Lotul 2 intre 2596 si 3301 zile om, in functie de solicitarile de asistenta tehnica transmise de beneficiar
Valoarea estimata fara TVA: 21, 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare, in etapa a II-a de depunere a ofertelor, 125.000 lei pentru Lotul 1 si 85.000 lei pentru Lotul 2.Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational de Asistenta Tehnica finantat din FEDRConform clauzelor contractuale;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul 5
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie legalizata
In cazul unui ONG: Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Bilantul contabil 2007, 2008 si 2009Media rezultatatelor nete ale exercitiilor financiare
Media cifrei de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Media rezultatatelor nete ale exercitiilor financiare ale ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2007, 2008, 2009).trebuie sa fie pozitivab) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul in moneda nationala a ofertantului, a 600.000 euro pe ultimii trei ani financiari incheiati (2007, 2008, 2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani conform Formularului 6
Echipa de proiect
Formularul 12 Lista expertilor cheie propusi pentru implementarea contractului;
Formularul 13 Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie.
Formularul 14 Declaratie de exclusivitate si disponibilitate
Documente suport
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin 1 proiect de evaluare a interventiilor publice pt. lot 1, respectivde dezvoltare a capacitatii de evaluare pt. lot. 2, de cel putin 300.000 euro.Pentru ambele loturi: a. Director de proiect: studii superioare, engleza, pozitii managerialein patru proiecte de consultanta de peste 300.000 euro, pozitie de conducere in cadrul operatorului economic.b. Manager de proiect: studii superioare, engleza, experienta in ofertare in achizitii publice de servicii si in asigurarea backstopping-ului pentru proiecte de asistenta tehnica ? minim 3 anic. Asistent financiar: studii superioare, engleza, experienta in management sau audit financiar ? minim 3 anid. Expert senior controlul calitatii livrabilelor si metodologiilor: studii postuniversitare, engleza, expert cheie in proiecte de evaluare ? minim 10 proiectee. Asistent: studii superioare, engleza, experienta in organizarea de evenimente? minim 3 proiectePentru Lotul 1: a. 3 experti: studii postuniversitare, engleza, experienta ca expert cheie in proiecte de evaluare? minim 7 proiecte, experienta in minim 2 proiecte de consultanta in domeniul Politicii de Coeziune a UE, experienta in pozitia de lider de echipa in minim 2 proiecte de consultanta, de cel putin 300.000 Euro (pentru cel putin 2 experti).b. 5 experti: studii postuniversitare, engleza, experienta ca expert senior in proiecte de evaluare? minim 3 proiecte, experienta in minim 3 proiecte de consultanta in domeniul Politicii de Coeziune a UE.Pentru Lotul 2: a. 3 experti: studii postuniversitar, engleza, experienta ca expert cheie in proiecte de evaluare (minim 3 proiecte) si de dezvoltare a capacitatii de evaluare (minim 3 proiecte), experienta in minim 2 proiecte de consultanta in domeniul Politicii de Coeziune a UE, experienta in pozitia de lider de echipa in minim 2 proiecte de consultanta, de cel putin 300.000 Euro (pentru cel putin 2 experti)b. 5 experti: studii postuniversitare, engleza, experienta ca expert senior in proiecte de evaluare sau de dezvoltare a capacitatii de evaluare ? minim 3 proiecte, experienta in minim 3 proiecte in domeniul Politicii Coeziune a UE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
in ordinea descresc.a nr.de proiecte unde expertii categ.I si II au fost experti cheie/seniori Lot1?proiecte de eval.a intervent. publ.si Lot2-proiecte de AT pt.dezv.capacit.de eval.a intervent. publ
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2011 11:00
Locul: MFP ? ACIS, Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor, dar se recomanda nu mai mult de 2 persoane pentru fiecare ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 (21) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (21) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelBucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. +40 21 319 51 80, Email: [email protected], Fax: +40 21 319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice ACIS/ DAT
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel. (021) 302 53 87, Email: [email protected], Fax: (021) 302 52 64, Adresa internet (URL): www.poat.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2010 08:43