Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru pentru executarea serviciului de paza


Anunt de participare numarul 44216/22.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - UNITATEA MILITARA 01556 MANGALIA
Adresa postala: Str.Portului nr.13, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Punct(e) de contact: ROBERT RUSU, Tel.0241-750663, Email: [email protected], Fax: 0241-754417
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru pentru executarea serviciului de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Doua obiective situate la 10 km distanta de loc.Victoria, Jud.Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 6 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 289, 389RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 01.07 - 31.12.2008, urmand ca restul duratelor contractelor subsecvente sa fie stabilite in functie de existenta fondurilor bugetare alocate in acest sens
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru pentru incheierea contractelor subsecvente acestuia de prestare a serviciului de paza.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
140151 ore/om/post
Valoarea estimata fara TVA: 1, 289, 389RON
II.2.2) Optiuni
Da
Oferta se depune pentru executarea serviciului de paza pentru ambele locatii.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2008 pana la 29.06.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2.000 lei. Garantie de buna executie a contractului 5 % din valoarea contractului subsecvent fara TVA, constituita prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare. Plata se va efectua in lei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizare la notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
Certificat de cazier judiciar;Certificatul constatator privind inregistrarea;Licenta eliberata de I.G.P.R.Autorizatia de securitate eliberata de autoritatea competenta din cadrul M.Ap.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie, ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.u.G. nr 34 / 2006, precum si cei care nu prezinta documentele solicitate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie :
- sa detina Licenta de emisie pe o anume frecventa pusa la dispozitie de catre Inspectoratul General de Comunicatii si Tehnologia Informatiei;
- sa fi indeplinit sau finalizat in ultimii 3 ani cel putin 3 contracte care au avut ca obiect paza;
- cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie minim 390000 lei;Ofertantii isi vor asuma responsabilitatea indeplinirii contractului potrivit solicitarilor din documentatia de atribuire, acestia au obligatia de a prezenta o declaratie pe propria raspundere privind resursele tehnice si resursele umane pe care le detine sau se obliga sa le angajeze pentru indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Se poate obtine in zilele lucratoare, intre orele 07.30 - 15.30, prin achitarea in numerar la casieria U.M. 01556 Mangalia.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.08.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2008 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din : str.Portului nr.13, loc.Mangalia, jud.Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii imputerniciti de catre ofertanti, care au asupra lor si o copie dupa actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38 , sector 1 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.0213199538
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021-332.35.64, Fax: 021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al U.M. 02574 Bucuresti
Adresa postala: B-dul Drumul Taberei nr. 9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel.021-319.58.58, int.2615
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2008 20:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer