Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru pentru furnizare articole de echipament


Anunt de participare numarul 119143/13.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala:  BUCURESTI, DR. TABEREI, NR, 9-11, SECTOR 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061416, Romania, Punct(e) de contact:  perniu bogdan, Tel. 0213155485, int.245, Email:  [email protected], Fax:  0213101565, Adresa internet (URL):  www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru pentru furnizare articole de echipament
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: unitati militare de pe teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 830, 998.3RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Camasa de instructie (bej), Camasa de instructie (desert), Ciorapi de iarna, Ciorapi de vara, Costum de instructie bej, Costum flausat, Emblema coifura Elevi/Studenti, Ghete pentru forte navale cadre femei, Manusi din tesatura pentru tinuta de instructie, Pantaloni scurti (desert), Prosoape plusate, Pulover instructie, Scurta de instructie pentru trupele navale, Sapca de instructie desert, Sapca de instructie bej, Tricou mozaic de culori cu epoleti (desert), Tricou alb cu maneca scurta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35812000-9 - Uniforme de lupta (Rev.2)
18141000-9-Manusi de lucru (Rev.2)
18235100-6-Pulovere (Rev.2)
18443340-1-Sepci (Rev.2)
18813000-1-Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
17 produse (loturi) in cantitatile din anexa privind loturile
Valoarea estimata fara TVA: 3, 830, 998.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 2% din valoarea acordului cadru.Detalii in anexa privind loturile. Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului subsecvent fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare-bugetul de stat. Plata produselor se va efectua in lei in termen de 60 de zile de la primirea documentelor de receptie cantitativa si calitativa.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se solicita legalizarea asocierii inainte de semnarea acordului-cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind participarea la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006); Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat; Fisa de informatii generale; Certificat de inregistrare; Certificat constatator; Autorizatie de functionare (pentru persoane fizice).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita bilanturile contabile pe anii 2008, 2009 si 2010 ce vor fi vizate de primire de catre administratia financiara de care apartine operatorul economic; Cifra de afaceri neta, medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita valori minime ale cifrei de afaceri medii anuale pe fiecare produs(lot); Detalii in anexa privind loturile.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind resursele tehnice si umane; Modele; Autorizarea de livrare; Documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria SR-EN-ISO 9001:2001, sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor depune, pentru fiecare reper ofertat, pentru aspectare si verificare dimensionala, cate 2 modele de produs pentru verificarea conformitatii cu prevederile specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S8-011714 din 13.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.08.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti - Sectia a VIII a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021-3323564, Email:  [email protected], Fax:  021-3321240, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectia juridica a U.M. 02574 Bucuresti
Adresa postala:  Drumul Taberei nr. 9-11, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061416, Romania, Tel. 0213155485, int.248, Fax:  021-3152165
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2011 17:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer