Licitatie Publica - ACORD-CADRU pentru furnizare: ?pantaloni din tercot, cu mesada, pentru iarna, pentru barbati si femei?.
Anunt de participare numarul 137498/17.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA DE LOGISTICA, Tel. +40 212082525, In atentia: FLORIN PADURETU, Email: [email protected], Fax: +40 213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD-CADRU pentru furnizare: ?pantaloni din tercot, cu mesada, pentru iarna, pentru barbati si femei?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 299.5 si 462, 473.3RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de necesitatile si fondurile bugetare alocate pentru aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de ?pantaloni din tercot, cu mesada, pentru iarna, pentru barbati si femei?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18234000-8 - Pantaloni (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.
LOT Denumire produse Cantitate minima Cantitate maxima1 pantaloni din tercot, cu mesada, pentru iarna, pentru barbati. MIN.100 MAX. 3440
2 pantaloni din tercot, cu mesada, pentru iarna, pentru femei. MIN.50 MAX. 570
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 299.5 si 462, 473.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
pentru lotul 1:7141, 23 lei pentru lotul 2:1183, 29 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare: se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata), mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante. - In cazul constituirii garantiei de participare prin plata in sistem ?on-line?, documentul prin care se atesta efectuarea tranzactiei va fi semnat si stampilat de reprezentantul legal al operatorului economic, pentru confirmarea platii. - In cazul constituirii garantiei de participare prin instrumente de garantare emise de societati bancare sau societati de asigurari, acestea se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. - In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare. - Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire. - Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor, declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. ATENTIE: Lipsa declaratiei sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform prevederilor din actul normativ mentionat va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta:
Cerinta 2: Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare:
? Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: inspector general al Politiei Romane, chestor principal de politie dr. TOBA PETRE, director al Directiei Financiare, comisar sef de politie TUICU CARMEN, director al Directiei de Logistica, comisar sef de politie ing. VATUIU MIHAITA, sef al Oficiului Juridic, comisar sef de politie ROSAN CALIN, sef Serviciu Achizitii Publice, subcomisar de politie DRAGNEA MARIUS, responsabil procedura, subinspector de politie PADURETU FLORIN.
Cerinta 3: Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare:
Cerinta 4: Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare:
? Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
? Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta 1: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare:
Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completarea formularului de propunere tehnica din care sa rezulte ca produsele ofertate sunt in concordanta cu cerintele caietului de sarcini si ale specificatiilor tehnice anexate acestuia, adresa punctului de lucru declarat, informatii despre producator (doar pentru ofertantul care nu este producator);
2. Lista cu subcontractantii si raspunderea acestora cu privire la realizarea produselor;
3. Ofertantul care nu este producator, va prezenta informatii despre producator;
4. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca materiile prime si auxiliarele intrebuintate la confectionare nu au efect nociv asupra organismului uman;
5. Completarea unui formular cu informatii privind furnizorul de materie prima, precum si angajamentul formal al acestuia din care sa rezulte ca poate sa puna la dispozitie materia prima necesara realizarii cantitatii maxime de produse prevazute la lotul ofertat, precum si termenul in care poate onora comanda din momentul lansarii acesteia;
6. Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere in cazul in care ofertantul are in stoc materiile prime si auxiliare necesare realizarii cantitatii maxime de produse, din care sa rezulte cantitatile de material detinute;
7. Lista cuprinzand dotarea punctului de lucru declarat, care sa cuprinda cel putin urmatoarele utilaje si masini, precum si numarul acestora:
-Curis special pentru croit, electric, cu lama verticala sau rotunda;
-Presa speciala cu maner, cu aburi, cu 1 sau 2 fiare de calcat;
-Masini de cusut simple;
-Masini speciale de realizat butoniere;
-Masini speciale de aplicat nasturi;
-Masini speciale de surfilat;
-Presa speciala pentru termoculare, cu dispozitiv de reglare a temperaturii, a presiunii si a timpului de presare, din ale carei caracteristici sa rezulte ca poate fi utulizata la parametrii solicitati.
-Masina speciala de realizat cheita;
-Masina special de termosudat, cu dispozitiv termoreglabil si presiune de aer cald.
8. Odata cu depunerea ofertei, operatorii economici vor depune in mod obligatoriu, cate o mostra a produsului ce face obiectul lotului ofertat, realizata pe dimensiunile urmatoare:
- Pantaloni din tercot, cu mesada, pentru iarna, pentru barbati= 1 buc., marimea 54 I;
- Pantaloni din tercot, cu mesada, pentru iarna, pentru femei= 1 buc., marimea 46 I;
Culoarea materialului/materialelor de baza din care sunt realizate acestea trebuie sa corespunda cu mostrele de culoare avizate de beneficiar. La cerere, aceste mostre de culoare pot fi puse la dispozitia operatorilor economici ce vor participa la procedura de achizitie publica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat/lot, lei fara T.V.A. conform formularului de oferta.-sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : - existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice; - numarul participantilor la licitatia electronica; - clasament.-Numarul de runde ale licitatiei electronice :1 (una) * Durata unei runde :1 (una) zi (24 ore).-Dupa incheierea rundei de reofertare, se va solicita operatorului economic aflat pe primul loc in SEAP, sa transmita autoritatii contractante-Formularul de oferta si anexa la acesta, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2012 13:00
Locul: I.G.P.R. - str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica vor exista preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza noi propuneri financiare care se vor depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante.Operatorii economici vor prezenta Calculatia, din care sa rezulte productia zilnica de produse gata confectionate in cadrul punctului de lucru declarat, nr. de lucratori implicati, precum si timpul necesar realizarii cantitatii maxime de produse prevazute in lotul ofertat, exprimat in zile calendaristice;Operatorii economici vor prezenta Calculatia privind consumurile de materie prima necesara pentru realizarea produselor in cantitatea maxima prevazuta pentru lotul ofertat;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Logistica
Adresa postala: str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Tel. +40 212082525, Email: [email protected], Fax: +40 213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2012 13:13