Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru pentru furnizare piese de schimb necesare mentenantei autovehiculelor


Anunt de participare numarul 133755/08.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01145
Adresa postala: Str. Prof. Dumitru Martinas nr.2, Localitatea: Roman, Cod postal: 611047, Romania, Punct(e) de contact: PETRU BREABAN, Tel. +40 233722725, Email: [email protected], Fax: +40 233722725, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru pentru furnizare piese de schimb necesare mentenantei autovehiculelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 01145, loc. Roman, str. prof. Dumitru Martinas nr.2, jud. Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 267, 128RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea celui mai mare contract subsecvent /lot, in lei fara TVA, este: 111058-lot1; 4540-lot2; 67022-lot3; 28470-lot4; 20361-lot5; 14487-lot6; 18703-lot7; 17103-lot8; 65858-lot9; 2916-lot10; 34867-lot11; 27517-lot12; 10762-lot13; 67345-lot14; 26425-lot15; 10208-lot16; 12463-lot17; 9694-lot18; 2370-lot19;15025-lot20;12860-lot21; 2470-lot22; 6600-lot23; 7118-lot24; 9255-lot25;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii de piese de schimb utilizate in repararea autovehiculelor de tip ARO/TV, DAC, Dacia 1310, tractor U650, incarcator frontal IF2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
31610000-5-Echipament electric pentru motoare si vehicule (Rev.2)
34210000-2-Caroserii de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Piese de schimb auto pana la nivelul cantitatilor maxime specificate in anexa nr.1 (1A-1E) la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 267, 128RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Lot nr.1 = 6715 lei;
- Lot nr.2 = 296 lei;
- Lot nr.3 = 3681 lei;
- Lot nr.4 = 1750 lei;
- Lot nr.5 = 1358 lei;
- Lot nr.6 = 900 lei;
- Lot nr.7 = 1215 lei;
- Lot nr.8 = 1036 lei;
- Lot nr.9 = 5908 lei;
- Lot nr.10 = 266 lei;
- Lot nr.11 = 3516 lei;
- Lot nr.12 = 3039 lei;
- Lot nr.13 = 1278 lei;
- Lot nr.14 = 5903 lei;
- Lot nr.15 = 2320 lei;
- Lot nr.16 = 802 lei;
- Lot nr.17 = 909 lei;
- Lot nr.18 = 829 lei;
- Lot nr.19 = 173 lei;
- Lot nr.20 = 1231 lei;
- Lot nr.21 = 771 lei;
- Lot nr.22 = 148 lei;
- Lot nr.23 = 395 lei;
- Lot nr.24 = 574 lei;
- Lot nr.25 = 316 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire - conform art.86 al.(1) din H.G. nr. 925/2006, astfel: - un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- virament bancar (cont RO49TREZ4925005XXX000150 deschis la TREZORERIA Roman, cod fiscal 27741219);In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 3.Pe garantia de participare se vor specifica denumirea loturilor pentru care s-a constituit garantia de participare.Ofertantii au OBLIGATIA de a depune in original dovada constituirii garantiei de participare la sediul A.C., pana la termenul limita de depunere a ofertelormentionat in invitatia de participare. Documentatia depusa in SEAP, va avea si o copie scanata a garantiei de participare. Pentru IMM-uri, garantia va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.In cazul aparitiei situatiei prevazute la art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006, A.C.va retine contestatorului din garantia de participare pentru loturile la care depune oferta ?i a caror valoare estimata este mai mare decat pragul de 63.000 lei, sumele rezultate din calculul efectuat conform metodologiei descrise la acest articol. Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent de furnizare, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul din Formularul nr. 12.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform art.10 din H.G.445/2003, furnizorul trebuie sa obtina codul de agent economic NATO (NCAGE), acordat de catre Biroul National de Codificare situat in Bucuresti, b-dul Iuliu Maniu, nr. 7-9, sector 6, cod postal 061072, tel. 021.410.78.80, int. 236, fax: 021.411.14.57, e-mail: [email protected]
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006
- Declaratia privind eligibilitatea: (completarea Formularului nr. 4 , conform modelului din sectiunea "Modele de formulare" a documentatiei de atribuire)
2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
- Declaratie completata conform Formularului nr. 5 din sectiunea "Modele de formulare" a documentatiei de atribuire;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie "conform cu originalul".
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie "conform cu originalul";
- Nu se accepta ofertanti cu datorii fata de bugetul de stat si/sau bugetul local.
3. Participarea la licitatie cu oferta independenta
- Completarea Formularului nr. 7 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta) din sectiunea "Modele de formulare" a documentatiei de atribuire;
4. Neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, completata in conformitate cu Formularul 13 din Sectiunea ?Modele de formulare? semnata de reprezentantul legal al ofertantului/subcontractanti/ofertantii asociati/tert sustinator, stampilata si datata. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in cea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Buta Ioan, Balan Sorinel, Breaban Petru , Cotandra Nicolae, Istina Teodor, Ignea Gabriel.
Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele nr.3 si nr.4 vor fi demonstrate de fiecare asociat.
Cerintele nr.1 si nr.2 vor fi demonstrate si de tertul sustinator in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta persoana neputand fi in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006. 1. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al ofertantuluiemis deOficiul National al Registrului Comertului
1.1 Persoane juridice/fizice romane
- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.1.2 Persoane juridice/fizice straine
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru verificarea conformitatiia Certificatului constatator emis de O.R.C. in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului sa fie de cel putin valoarea celui mai mare contract subsecvent, pentru fiecare lot in parte, in lei fara TVA, respectiv:
-111058 lei, pt. lot nr. 1;
-4540 lei, pt. lot nr. 2;
-67022 lei, pt. lot nr. 3;
-28470 lei, pt. lot nr. 4;
-20361 lei, pt. lot nr. 5;
-14487 lei, pt. lot nr. 6;
-18703 lei, pt. lot nr. 7;
-17103 lei, pt. lot nr. 8;
-65858 lei, pt. lot nr. 9;
-2916 lei, pt. lot nr. 10;
-34867 lei, pt. lot nr. 11;
-27517 lei, pt. lot nr. 12;
-10762 lei, pt. lot nr. 13;
-67345 lei, pt. lot nr. 14;
-26425 lei, pt. lot nr. 15;
-10208 lei, pt. lot nr. 16;
-12463 lei, pt. lot nr. 17;
- 9694 lei, pt. lot nr. 18;
-2370 lei, pt. lot nr. 19;
-15025 lei, pt. lot nr. 20;
-12860 lei, pt. lot nr. 21;
-2470 lei, pt. lot nr. 22;
-6600 lei, pt. lot nr. 23;
-7118 lei, pt. lot nr. 24;
-9255 lei, pt. lot nr. 25;
Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare cu cele din lotul la care depune oferta, cu valoare, in lei fara TVA, de cel putin:
- 55000 lei-lot 1;
- 2000 lei-lot 2;
- 30000 lei-lot 3;
- 14000 lei-lot 4;
- 10000 lei-lot 5;
- 7000 lei-lot 6;
- 9000 lei-lot 7;
- 8000 lei-lot 8;
- 30000 lei-lot 9;
- 1400 lei-lot 10;
- 17000 lei-lot 11;
- 13500 lei-lot 12;
- 5200 lei-lot 13;
- 33000 lei-lot 14;
- 13000 lei-lot 15;
- 5000 lei-lot 16;
- 6000 lei-lot 17;
- 4800 lei-lot 18;
- 1100 lei-lot 19;
- 7500 lei-lot 20;
- 6400 lei-lot 21;
- 1200 lei-lot 22;
- 3300 lei-lot 23;
- 3500 lei-lot 24;
- 4600 lei-lot 25;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP.Va incepe la 3 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei;Obiectul procesului repetitiv va fi pretul total al fiecarui lot format conform prevederilor de la SECTIUNEA IV.4.2);Se va desfasura intr-o singura runda cu durata de o zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 5386 din 22.12.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, in urma licitatiei electronice, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care sa contina noi preturi in vederea departajarii ofertelor.Operatorii economici pot depune oferta pentru un singur reper (lot), pentru mai multe repere (loturi) sau pentru toate reperele (loturile) din anexa nr. 1 la caietul de sarcini, dar pentru cantitatea maxima solicitata pentru fiecare reper (lot) in parte. In cadrul unui lot nu se accepta oferte partiale. Ofertele depuse pentru cantitati mai mari sau mai mici decat cantitatile mentionate mai sus, vor fi considerate oferte alternative si vor fi respinse .Clauzele contractuale obligatorii sunt prezentate in sectiunea "Clauze contractuale obligatorii" a documentatiei de atribuire (modele de acord-cadru si contract subsecvent). Ofertantii pot formula amendamente in legatura cu clauzele contractuale obligatorii care vor fi depuse odata cu oferta.In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea anumitor documente in format electronic prin intermediul SEAP, operatorul economic isi asuma raspunderea transmiterii documentelor respective autoritatii contractante in forma solicitata si utilizandu-se una dintre modalitatile de comunicare si de transmitere a datelor prevazute de O.U.G. nr. 34/2006, pana la data limita de depunere a ofertelor specificata in anuntul de participare publicat in SEAP.In cazul transmiterii de catre ofertanti a documentelor in format electronic criptate, acestia vor preciza obligatoriu modalitatea de decriptare/vizualizare.In situatia in care documentele nu sunt transmise in SEAP cu semnatura electronica, autoritatea contractanta nu va fi facuta responsabila cu privire la provenienta si integritatea acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Unitatii Militare 01145 Roman
Adresa postala: Str. Prof. Dumitru Martinas nr.2, Localitatea: Roman, Cod postal: 611047, Romania, Tel. +40 233722725, Email: [email protected], Fax: +40 233722725
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2012 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer