Licitatie Publica - Acord-cadru pentru furnizare piese de schimb pentru autovehicule tip DAC cu motor D 2156 HMN8 si tip ARO
Anunt de participare numarul 145027/18.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01145
Adresa postala: Str. Prof. Dumitru Martinas nr.2, Localitatea: Roman, Cod postal: 611047, Romania, Punct(e) de contact: PETRU BREABAN, Tel. +40 0233722725, In atentia: PETRU BREABAN, Email: [email protected], Fax: +40 0233722725, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru pentru furnizare piese de schimb pentru autovehicule tip DAC cu motor D 2156 HMN8 si tip ARO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 01145, loc. Roman, str. prof. Dumitru Martinas nr.2, jud. Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 26 luni
Valoarea estimata fara TVA: 798, 990RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatile minime si maxime ale acordului-cadru, respectiv ale unui singur contract subsecvent, pentru fiecare lot in parte, sunt mentionate in anexa nr.1 (DAC) si anexa nr.2 (ARO) a Caietului de sarcini. Contractele subsecvente vor fi atribuite de regula lunar, functie de necesitatile rezultate in urma diagnosticarii autovehiculelor introduse in reparatii si a alocatiilor bugetare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii de piese de schimb utilizate in repararea autovehiculelor de tip DAC cu motor D 2156 HMN8 si a celor de tip ARO
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
31610000-5-Echipament electric pentru motoare si vehicule (Rev.2)
34210000-2-Caroserii de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Piese de schimb pentru autovehicule tip DAC cu motor D 2156 HMN8 si tip ARO in cantitatile estimate si specificate in anexa nr.1 si anexa nr.2 la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 798, 990RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru fiecare lot in parte este specificat in anexa B, Informatii privind loturile. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006. Poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul nr.3 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin.(2)?(4) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO44TREZ4925005XXX004023 deschis la TREZORERIA Roman. Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei/instrumentul de garantare se va depune atat in SEAP cat si in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor mentionat in anuntul de participare. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent de furnizare, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art.90 alin.(1) si alin.(2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul din Formularul nr. 12.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform art.10 din H.G.445/2003, furnizorul trebuie sa obtina codul de agent economic NATO (NCAGE), acordat de catre Biroul National de Codificare situat in Bucuresti, b-dul Iuliu Maniu, nr. 7-9, sector 6, cod postal 061072, tel. 021.410.78.80, int. 236, fax: 021.411.14.57, email: [email protected]
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006
2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele de atestare fiscala pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele care poate fi prezentat in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Nu se accepta ofertanti cu datorii fata de bugetul de stat si/sau bugetul local.
3. Participarea la licitatie cu oferta independenta
4. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
al ofertantului/subcontractanti/ofertantii asociati/tert sustinator, stampilata si datata. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Buta Ioan, Balan Sorinel, Breaban Petru , Cotandra Nicolae, Istina Teodor, Cirdei Mihai, Petrariu Ioan, Ignea Gabriel, Plescan Alexandru Florin, Baisan Florin.
Note: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele nr.3 si nr.4 vor fi demonstrate de fiecare asociat.
- Cerintele nr.1 si nr.2 vor fi demonstrate si de tertul sustinator in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta persoana neputand fi in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.
Toate documentele solicitate la prezenta sectiune se vor transmite in SEAP in format electronic, semnate cu semnatura electronica, conform prevederilor art. 19 raportate la prevederile art. 17 alin(3) si (4) din HG 1660/2006. 1. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al ofertantului emis de Oficiul National al Registrului Comertului
1.1 Persoane juridice/fizice romane
- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1.2 Persoane juridice/fizice straine
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare.
Toate documentele solicitate la prezenta sectiune se vor transmite in SEAP in format electronic, semnate cu semnatura electronica.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru verificarea conformitatii a Certificatului constatator emis de O.R.C. in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara, respectiv lista principalelor livrari de
produse efectuate in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre
clientul privat beneficiar.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001:2008;
Conditie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare membru al asocierii trebuie sa detina un astfel de certificat, individual, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile Art. 256 indice 2 din OUG 34/2006, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Unitatii Militare 01145 Roman
Adresa postala: Str. Prof. Dumitru Martinas nr.2, Localitatea: Roman, Cod postal: 611047, Romania, Tel. +40 233722725, Email: [email protected], Fax: +40 233722725
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2013 13:14