Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru furnizare piese de schimb si reparatii utilaje si echipamente din import din dotarea DRDP Iasi - 2008 - 2012


Anunt de participare numarul 66584/17.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.214430, In atentia: Biroul Mecanizare, Email: [email protected], Fax: 0232.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.214430, In atentia: Biroul Licitatii, Email: [email protected], Fax: 0232.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.032.214430, In atentia: registratura, Email: [email protected], Fax: 0232.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru furnizare piese de schimb si reparatii utilaje si echipamente din import din dotarea DRDP Iasi - 2008 - 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile SDN Bacau, Birlad, Botosani, Campulung Moldovenesc, Focsani, Galati, Iasi, Piatra Neamt si Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 15, 200, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: un contract pentru fiecare 12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie piese de schimb si servicii de reparatii utilaje si echipamente din import din dotarea DRDP Iasi in perioada 2008-2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform: Lista piese UNIMOG; Lista piese schimb echipamente ASSALONI, STANLEY, SCHMIDT, MULAG, GILETTA; Lista de piese CATERPILLAR 428; Lista de piese PALAZZANI PL 65.2; Lista de pise WIRTGEN 500; Lista de piese BOMAG; Lista de piese DYNAPAC LP 650; Lista de piese BITELLI; Lista de piese utilaj reparat drumuri STRASSMAYR.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 150.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conf. art. 44 din oug 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 + Certificate constatatoare de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si cel local, valabile la data deschiderii ofertelor; 4.Copie dupa certificatul de inregistrare unic emis de ORC; 5.Copie dupa actul consitutiv (contractul de societate sau statutul); 6.Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de MFP ANAF; 7.Certificat constatator in original sau copie legalizata emis de catre ORC de pe langa tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Extras din bilanturile contabile la 31.12.2005, 31.12.2006 si 31.12.2007, vizate si inregistrate de catre organele competente;
2.Balanta la 31.10.2008
3.Fisa de informatii generale
4.Declaratie pe propria raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente derularii contractuilui subsecvent pe o perioada de 90 zile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 5.000.000 lei fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cuprinzind informatii despre contracte similare executate in ultimii 3 ani insotite de certificari de buna executie;
2.Declaratie privind dotarea cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
3.Pentru Unimog si CAT 428, ofertantul trebuie sa prezinte Autorizatie Tehnica de Functionare emisa de Registrul Auto Roman conform O.G. nr. 82 din 24.08.2000, respectiv legea nr. 222/2003 publicata in M.O. partea I, nr. 367/29.05.2003, sau contract de colaborare cu firme autorizate sa execute interventii la acestea.4.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poseda in dotare proprie sau asigurata prin contracte de inchiriere, urmatoarele dotari considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului:
- atelier reparatii dotat cu elevatoare, pod/grinda rulanta;
- atelier prelucrari mecanice;
- atelier vopsitorie;
- banc centricubat pompe injectie;
- atelier reparatii electrice;
5.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere+CV ale personalului de conducere si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
6.Autorizatie de livrare din partea producatorului, sau dealer al acestuia, utilajului sau echipamentului din import pentru furnizarea pieselor de schimb.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel mult trei contracte de aceeasi natura si complexitate, care au o valoare cumulata de cel putin 1.900.000 lei fara TVA, insotite de certificari de buna executie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S192-253663 din 03.10.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2008 10:00
Locul: sediu achizitor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori si max. 2 reprezentanti din partea fiecarui operator economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila fara restrictii pe site-ul www.drdpiasi.ro si este atasata prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str.Anastasie Panu nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700023, Romania, Tel.0232217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.214430, Email: [email protected], Fax: 0232.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2008 08:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer