Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU PENTRU FURNIZARE PRODUSE


Anunt de participare numarul 90006/02.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: PETRU MARGINEAN, Tel.0264-593275, Email: [email protected], Fax: 0264-593276, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU PENTRU FURNIZARE PRODUSE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 01109 Lugoj;
U.M. 01191 Lipova
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 440, 336.13RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare cazane de preparat apa calda pentru incalzire, statii de dedurizare a apei, arzatoare automatizate cu functionare pe CL tip M si electropompe de recirculare a apei.
Autoritatea contractanta va incheia cate un acord cadru cu un singur operator economic pentru fiecare lot in parte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
42912100-3-Utilaje si aparate de filtrare a lichidelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Cazan apa calda pt. incalzire, Pnom=1163 KW, cu arzator automatizatpe gaze naturale, alte componente necesare = 3 buc.; Locatia: U.M. 01109 Lugoj.
Lotul 2 - Cazan apa calda pt. incalzire, Pnom=1163 KW, cu arzator automatizatpe C.L. tip M, alte componente necesare functionarii = 3 buc.; Locatia: U.M. 01191 Lipova.
Lotul 3- Statie de dedurizare a apei, debit de lucru=3 mc/h, cu doua filtre cationice = 2 buc.;
Locatiile: U.M. 01109 Lugoj si U.M. 01191 Lipova.
Lotul 4- Arzator automatizatcu functionare pe CL tip M, Q=0, 06a0, 15 Gcal/h, vascozitate 5a7 cSt (1, 5ÂșE), presiune 0, 5 barr = 2 buc.; Locatia: U.M. 01191 Lipova.
Lotul 5:
5.1. - Electropompa de recirculare cu diametrul de 200x150; P=11kW; n=1000rot/min.
= 2 buc.; Locatia: U.M. 01191 Lipova.5.2. - Electropompa de recirculare cu diametrul de 50x50 cu 7 etaje; P=3kW; n=3000rot/min.= 2 buc.; Locatia: U.M. 01191 Lipova.
Valoarea estimata fara TVA: 440, 336.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.11.2009 pana la 28.05.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de: Lotul 1 3.000 Lei, Lotul 2 3.000 Lei; Lotul 3 500 Lei; Lotul 4 260 Lei; Lotul 5 470 Lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Se solicita declararea subcontractantilor si partile din contract care se subcontracteaza.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta- Completarea formularului nr. 12B, anexa la fisa de date a achizitiei in sectiunea formulare.
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale se elibereaza de Primarie, cu valabilitate la data limita de depunere ofertei;
- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatiaeconomico-financiara
- Operatorul economic va declara cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie mai mare decat urmatoarele valori:
- Lotul 1 378.000 lei;
- Lotul 2 378.000 lei;
- Lotul 3 50.000 lei;
- Lotul 4 26.500 lei;
- Lotul 5 47.000 lei;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Lotul 1 378.000 lei;
- Lotul 2 378.000 lei;
- Lotul 3 50.000 lei;
- Lotul 4 26.500 lei;
- Lotul 5 47.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitateatehnica
- Declaratie privind personalul propus pentru executia lucrarilor de montaj, precum si dovada calificarii acestuia, astfel incat sa se incadreze in termenul de finalizare al contractului de achizitie publica (se anexeaza un Document din care sa rezulte calificarea personalului propus pentru executarea tipurilor de lucrari de montaj contractate, vizat de catre Inspectoratul Teritorial de Munca);
- Autorizatii emise de ISCIR (pentru loturile 1 si 2) pentru domeniile de activitate necesare indeplinirii contractului (proiectare, montare- instalare, punere in functiune, verificari tehnice periodice, service si reparare). In cazul in care ofertantul va subcontracta parte din obiectul contractului (de exempluproiectare, montare-instalare, etc.) autorizatiile ISCIRpentru domeniile de activitate necesare indeplinirii contractului vor fi prezentate pentru subcontractanti;
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (formular nr. 12D) din care sa rezulte efectuarea unui contract similar, sau 3 contracte cumulate in valoare de cel putin:
- Lotul 1 189.000 lei;
- Lotul 2 189.000 lei;
- Lotul 3 25.000 lei;
- Lotul 4 13.400 lei;
- Lotul 5 23.500 lei;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2009 10:00
Locul: U.M. 02032 Cluj-Napoca, str. Mos. Ion Roata, nr. 3-5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea operatorlui economic care sa prezinte imputernicire pentru procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr. 6, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia comerciala si de contencios administrativ -fiscal
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264593865, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al atoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic/ UM 02032
Adresa postala: Str. Mos Ion Roata, nr 3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel.0264593275, Fax: 0264593276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2009 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer