Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru Furnizare solarii complet echipate necesare derularii Programului ?Consumam produse romanesti?


Anunt de participare numarul 112618/07.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala:  BD.TOMIS 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAELA LUNGU, Tel. 0241708413, Email:  [email protected], Fax:  0241488411, Adresa internet (URL):  www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru Furnizare solarii complet echipate necesare derularii Programului ?Consumam produse romanesti?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozite pe raza municipiului Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 875, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: maxim 2 contracte subsecvente pe parcursul unui an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pe parcursul acordului-cadru se vor furniza solarii complet echipate necesare derularii Programului ?Consumam produse romanesti? conform Hotararii C.J.C. 299 din 2010.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44211500-7 - Sere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pe durata acordului-cadru se preconizeaza ca se vafurniza o canittate cuprinsa intre: minim2250 si maxim 2750 solarii in functie de preturi rezultate prin aplicarea procedurii de achizitie si de fondurile disponibile pentru contractele subsecvente.
Cantitatile care se estimeaza ca se vor furniza in cadrul unui contract subsecvent vor fi cuprinse intre minim 400 solarii si maxim 1000 solarii.
Valoarea estimata fara TVA: 875, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP in cuantum de 10.000 lei; garantie de buna executie in cuantum de 5% vin valoarea contractului subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitate, neincadr. art. 181 din OUG 34/2006, certificate atestare fiscala buget de stat si local valabile la deschidere in original/copie legaliz., certificat const. ORC valabil la deschid. in original/copie legaliz, certificat de inregistrare in copie, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, decl. privind calit de participant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil si coont profir si pierderi pt ultimii 3 ani, respectiv la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente (in copie), cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant;
pers. jurid. straine documente confome pers. jurid romane, inreg la organele din tara respectiva, in traduceri autorizate si legalizate
Informatii generale, prezentat cifra med. afac ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista livrari in ultimii 3 ani si anexa cu princip. livrari, fise exp. simil. pt princip livrari;
- copie contract / copii ale facturilor/extraselor bancare din care sa rezulte furnizarea/ orice alt document justificativ din care sa rezulte furnizarea catre beneficiar
-recomandare beneficiar-decl. privind echipamentele instal utilaje pt contract
-decl. privind efectivul mediu si pers. conducere
- decl. subcontr.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul a livrat produse similare obiectului achizitiei in cadrul a cel putin 3 comenzi/contracte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2011 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, Bd Tomis nrr. 51 Constanta 900725, jud Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4 021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian, nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241/616.003, Fax:  0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului autoritatii contractante nelegitim, cf. art. 256^2 alin. 1 lit. a) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala:  Bd. Tomis nr. 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Tel. 0241.708.413, Email:  [email protected], Fax:  0241.488.411, Adresa internet (URL):  www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2010 16:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer