Licitatie Publica - Acord cadru pentru furnizare solarii complet echipate necesare derularii programului "Consumam produse romanesti"
Anunt de participare numarul 143675/17.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: BD.TOMIS 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel. +40 241708413, Email: [email protected], Fax: +40 241488411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru furnizare solarii complet echipate necesare derularii programului "Consumam produse romanesti"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 260, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui in medie doua contracte subsecvente pe an, pe durata acordului cadru, contracte avand o valoare de min. 180.000 euro si maxim 450.000 euro
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare solarii complet echipate necesare derularii Programului ?Consumam produse romanesti?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44211500-7 - Sere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata a se furniza pe durata acordului cadru este de minim 1100 bucati solarii si maxim 1400 bucati solarii.Cantitatile ce sunt previzionate a fi furnizate in cadrul unui contract subsecvent sunt de maxim 500 solarii si minim 200 solarii.Valoarea maxima a unui contract subsecvent este de450.000 euro, respectiv ( la un curs mediu de 1 euro= 4, 5 lei) 180.000 euro, valoarea
Valoarea estimata fara TVA: 1, 260, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se solicita in cuantum de 10.000 lei;pentru g.p. constituite in alte monede decat leul, cursul care va fi luat in calculul echivalentei va fi cursul leu/valuta comunicat de BNR pt. data publicarii anuntului de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trez. Mun. Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se depune in original intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la licitatie, separat, care va insoti documentele ofertei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 8127 lei, cf. art. 278^1 alin. (1) lit.c) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru fiecare contract subsecvent se va constitui o garantie de buna executie in cuantum de 5 % din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va stabili la incheierea contractului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabileaferente ultimilor 3 ani financiari , vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de ofertant.
In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea
de a prezenta documentele solicitate, acesta va prezenta si alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta imaginea fidela a situatiei
economice si financiare.
Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri
autorizate si legalizate in limba romana.
Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiarisa fie de minim 2.000.000 lei.
Nota: Echivalentul valorilor exprimate in alta moneda sa va calcula utilizand cursulcursul leu/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele contracte de furnizare similare obiectului achizitiei, realizate in ultimii 3 ani, cu prezentarea de fise de experienta similara care sa cuprinda detalieri ale contractelor derulate.
Experienta similara: Demonstrarea experientei similare in furnizarea de produse similare in obiectul contractului in valoare de 1.000.000 lei, valoare care sa poata fi demonstrata prin cumul valoric de maxim trei contracte de furnizare produse similare.Echivalentul in lei a valorilor exprimate cursul leu/valuta comunicat de BNR ptr. anii respectivi. Se vor prezenta:
1. Fisa de experienta similara;2. certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
Descrieri si fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristici tehnice pt imbunatatirea performantelor
40%
Descriere: garantie pt folie-10 puncte, garantie pt arce-10 puncte, grosime folie acoperitoare -10 puncte, volum aer-10 puncte.
3.
Asistenta tehnica la montajul produselor
5%
Descriere: Acordarea asistentei , min 1 persoana, se aloca 5 puncte; nu se acorda asistenta: 0 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2013 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, B-dul Tomis nr.51, Constanta, judetul Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul nu are dreptul de a?si retrage sau de a?si modifica oferta dupa expirarea datei limita stabilita pentru depunerea ofertelor, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica si a pierderii garantiei pentru participare.Avand in vedere ca acordul cadru se va incheia cu primii 5 ofertanti, cu oferte admisibile, departajarea ofertelor cu preturi egale clasate pe unul dintre cele cinci locuri ale clasamentului, va fi facuta in sensul in care nu pot fi afectati ceilalti ofertanti clasati pe locurile din fata clasamentului; in acest sens ofertantii cu preturi egale vor depune o noua propunere financiara sigilata, care va fi limitata de propunerea clasata pe locul anterior, daca este cazul(respectiv, cea cu pret mai avantajos decat cele doua oferte cu preturi egale).Criteriul de atribuire pentru contractele subsecvente va fi ?pretul cel mai scazut?, iar elementul care va face obiectul reofertarii va fi pretul, in conditiile mentinerii specificatiilor tehnice din oferta depusa pentru atribuirea acordului-cadru.Daca nu se imbunatatesc preturile ofertelor, contractul subsecvent se va atribui pe baza clasamentului initial de la atribuirea acordului-cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256^2 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala: Bd. Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel. +40 241488413, Email: [email protected], Fax: +40 241488411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2013 10:05