Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru pentru furnizare sulfat de aluminiu pentru tratarea apei


Anunt de participare (utilitati) numarul 136446/11.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AQUABIS BISTRITA-NASAUD
Adresa postala: PARCULUI NR.1, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420035, Romania, Punct(e) de contact: CHIFFA GABRIELA, Tel. +40 263214014, In atentia: Birou Achizitii publice, Email: [email protected], Fax: +40 263216608, Adresa internet (URL): www.aquabis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional al serviciilor de apa si canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acord-cadru pentru furnizare sulfat de aluminiu pentru tratarea apei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -Statia de Tratare a apei Bistrita str.Calea Moldovei 10
-Statia de tratare a apei Rebra loc. Rebrisoara
-Statia de tratare a apei Beclean loc. Beclenut
-Statia de tratare a apei Anies loc. Anies
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 19 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 264, 545RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia doua contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de sulfat de aluminiu pentru tratarea apei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24313123-9 - Sulfat de aluminiu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Estimarea cantitatii minime pentru sulfat de aluminiu ? 609 tone / durata acordului cadru;Estimarea cantitatii maxime pentru sulfat de aluminiu ? 1653 tone / durata acordului cadru;
2. Estimarea cantitatii minime pentru sulfat de aluminiu ? 15 tone / contract subsecvent;Estimarea cantitatii maxime pentru sulfat de aluminiu ? 1044 tone / contract subsecvent;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 264, 545RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei: 15.500 lei.Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor Garantia de participare se constituie prin virament bancar(in contul SC AQUABIS SA nr.RO38RNCB0038045896280001 deschis la BCR Bistrita)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA Garantia trebuie sa fie irevocabila Instrumentul de garantare trebuie: -sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat sau neconditionat sa faca referire expresa la procedura Garantia de participare emisa in alta limba va fi prezentata in original insotita de traducere legalizata in limba romana Ofertantii care se incadreaza in prev. Legii nr.346/2004 beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei Acestia vor prezenta anexat garantiei o declaratie pe proprie raspundere, conf. Anexei 1 din Lege, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din val. contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contractului.Garantia se poate constitui nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contr. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Valab. garantiei va corespunde cu perioada de valab. a contr.Nu se admite prez. unor garantii comune cu alte investitii. Garantia emisa in alta limba va fi prez. in orig. insotita de traducere legalizata in lb. romana Ofertantii care se incadreaza in prev. Legii nr.346/2004 benef. de reducerea cu 50% a garantiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind calitatea de participant la procedura: Formularul nr. 7 Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 8 Certificat de participare cu oferta independenta, Formularul nr. 9 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)Nota: Formularul nr. 9 va fi prezentat si de catre sustinator si/sau subcontractant. Persoanele cu functie de decizie in cadrul AC: Dir. general Sandru Ion, Dir. Econ. Curta Macinica, Dir. calitate Simionca Nicu, Cons. Jur. Puica Liviu, Sef Sectie Captare-Tratare Prundeanu Aurel, sef Laborator Budecan Mariana, sef Bir. achizitii Chiffa Gabriela, Referent achizitii Matesan Ileana2.Informatii despre ofertant: Formularul nr. 10 Informatii generale despre ofertant, Formularul nr. 11 Date despre asociere (daca este cazul), Formular nr. 12 Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere ( daca este cazul)3.Informatii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: Formularul nr. 13 Declaratie privind eligibilitatea, Nota: Sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.4.Informatii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Formularul nr. 14 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Nota: Sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de art. 181, lit. a), c^1) si d). In acest sens vor completa Formularul nr. 14aCertificatul de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul general consolidat, Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local.Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a lunii anterioare termenului de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensPrecizari: 1.Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.2.Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.3.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.4.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.6.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul? A)Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, nu mai vechi de 30 de zile, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea de produse chimice
B)Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc). din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea de produse chimice. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, certificatul constatator in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii.Precizari: 1.Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.2.Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.3.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: cel putin 2.500.000 lei.Bilanturile contabile pentru anii (2009, 2010, 2011) insotit de contul de profit si pierdere in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, vizate spre inregistrare la autoritati competente sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului sau Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz (2009, 2010, 2011). In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, bilanturile trebuie depuse de fiecare membru al grupului. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM)
Tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006, situatia economica si financiara poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006.
Precizari valabile pentru sectiunea III.2.2)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Ofertantul sa fi dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani cel putin un contract avand ca obiect furnizarea de minim 600 tone sulfat de aluminiu pentru tratarea apei.
Pentru contractele de furnizare declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta urmatoarele: -Formularul nr. 18 Declaratie privind lista principalelor livrari de sulfat de aluminiu pentru tratarea apei, duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, impliniti la data depunerii ofertelor.
- Copii ale partilor relevante din contracte care sa mentioneze: beneficiarul, obiectul, valoarea, rolul indeplinit in cadrul contractului-Recomandare din Partea Beneficiarului din care sa rezulte cel putin: obiectul contractului, valoarea, durata contractului, rolul indeplinit in cadrul contractului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
Tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art.190 din OUG 34/2006, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006.
Precizari valabile pentru sectiunea III.2.3)
Precizari valabile pentru sectiunile III.2.1), III.2.2) si III.2.3)
Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze
Formularul nr. 19 Declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti Se vor indica partile din contract pe care subcontractantul/subcontractantii urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora.
Sistem de management al calitatii implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau standarde echivalente), valabile la data depunerii ofertei.
Sistem de management al mediului implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management de mediu (ex. ISO 14001 sau standarde echivalente), valabile la data depunerii ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a)In situatia in care doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. b)Durata acordului-cadru: 19 luni. c)Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana aceasta va prezenta o imputernicire (Formular 3) d)In cazul ofertantilor straini documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise insotite de traducere autorizata in limba romana c)Toate documentele trebuie sa fie prezentate in original sau copie semnata in conformitate cu originalul e)In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentele solicitate la Sectiunea III.2.1, III.2.2, III.2.3(pentru partea sa de implicare) f)Persoana imputernicita de ofertant sa participe la sedinta de deschidere va prezenta: ?Formular 3 Imputernicirea legala privind autorizarea semnarii ofertei si contractului Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului ?B.I./C.I./pasaport?copie Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC AQUABIS SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Parcului nr. 1, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420035, Romania, Tel. +40 263214014, Email: [email protected], Fax: +40 263216608, Adresa internet (URL): www.aquabis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer