Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru furnizarea de lapte praf pentru copii cu varste cuprinse intre 0-12 luni


Anunt de participare numarul 54238/31.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana Olt
Adresa postala: str. Crisan, nr. 9-11, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230013, Romania, Punct(e) de contact: Lidia Cristina Bircea, Tel.0249433975, Email: [email protected], Fax: 0249433975, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Autoritatea de Sanatate Publica Olt
Adresa postala: str. Crisan, nr. 9-11, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230013, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu AAII, Tel.0249433975, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru furnizarea de lapte praf pentru copii cu varste cuprinse intre 0-12 luni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Aleea Tineretului, nr. 1, Slatina, jud. Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 17 luni
Valoarea estimata fara TVA: 715, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa: Anual; Valoarea estimata pentru 2008:250.000 lei fara TVA; pentru 2009:465.000 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de lapte praf pentru copii cu varste cuprinse intre 0-12 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511700-0 - Lapte praf (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala estimata de lapte praf - 43.000 Kg
Valoarea estimata fara TVA: 715, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 1% din valoarea acordului cadru, respectiv - 7150 lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - completare formular 12A
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 12B3. Certificat fiscal eliberat de directia impozite si taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Documentul va fi prezentat in original sau in copie legalizata si va fi valabil la data deschiderii ofertelor;
4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertei;
5. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (in copie legalizata);
6. Certificat constatator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii, filiale, sucursale, puncte de lucru, administratori, reprezentanti, imputerniciti, durata societatii, actionari/asociati, obiect de activitate (cod CAEN), mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc. care se va prezenta in original sau in copie legalizata;
7. Autorizatie de functionare a distribuitorului emisa de M.S.P.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completare formular nr.2- Informatii generale
2. Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de Ministerul Finantelor Publice - Declaratii si Bilanturi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani- formularul nr.12D
2. Experienta similara - completare formular nr.3
3. Ofertantul sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a livrat in total cel putin 40000 kg din produsul care face obiectul achizitiei.
4. Prezentarea a 3 (trei) recomandari din sistemul sanitar care sa ateste realizarea in ultimii 3 ani a cel putin 2 contracte de furnizare pentru laptele praf ofertat.
5. Autorizatie de livrare pentru produsul solicitat emisa de producator - in original sau in copie legalizata, iar in cazul in care aceasta nu este redactata in limba romana, ea va fi insotita si de o traducere legalizata.
6. Aviz sanitar pentru produsului oferit conform Ord. MSF nr.910/12.12.2000
7. Aviz sanitar pentru ambalajul utilizat8. Buletin de analiza emis de un laborator acreditat care sa certifice compozitia biochimica si sterilitatea produsului
9. Certificat de calitate emis de producator
10. Certificarea sistemului calitatii sau documente care dovedesc respectarea standardelor stabilite de Uniunea Europeana, OMS si FAO, Academia de pediatrie si ale altor foruri de prestigiu in acest domeniu pentru fabricatia, ambalarea, depozitarea si transportul laptelui praf. S e accepta si declaratie pe propria raspundere a paroducatorului care sa ateste ca aceasta este in curs deimplementare a unui sistem de certificare a calitatii.
11. Autorizatii sanitare, conform legislatiei in vigoare, pentru mijloacele de transport cu care se va efectualivrarea produsului achizitionat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2641/29.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2008 12:00
Locul: Sediul Autoritatii de Sanatate Publica Judeteana olt, str. crisan, nr. 9-11, Slatina, Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza unei imputernicire scrisa emisa de reprezentantul legal al respectivului agent economic si a cartii de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Acordul cadru valabil pana la 31.12.2009.Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP pe site-ul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Juridic
Adresa postala: str. Crisan, nr. 9-11, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230013, Romania, Tel.0249422603, Email: [email protected], Fax: 411750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2008 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer