Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru pentru furnizarea de pui cal I, pulpe pui, piept pui cu os, ficat, pipote


Anunt de participare numarul 132170/19.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC CRESE ASISTENTA SOCIALACULTURA SPORTIGIENA PUBLICA
Adresa postala: STR. DELFINULUI NR.1, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Punct(e) de contact: SILVIA PETRARIU, Tel. 0241752785, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0241752785, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru pentru furnizarea de pui cal I, pulpe pui, piept pui cu os, ficat, pipote
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cantina sociala-Mangalia str. Negru-Voda
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 535, 270RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: de regula la 2 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de pui cal I, pulpe pui, piept pui cu os, ficat, pipote pentru crese, camin batrani, cantina sociala, ajutoare pensionari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
15112300-9-Ficat de pasare (Rev.2)
15114000-0-Organe comestibile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 - pui max.55550kg
lot 2 - pulpe pui max.7700kg- piept pui max.500kg
lot 3 - ficat max. 3400kg- pipote max. 4400kg
Valoarea estimata fara TVA: 535, 270RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare : lot 1 = 4166, 25lei; lot 2 = 618, 45lei; lot 3 =568lei;garantia de buna executie va reprezenta 5% din valoarea contractului subsecvent, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/20063. Declaratia privind calitatea de participant la procedura4. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul economic are sediul social6. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului depe langa instanta competenta , Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare7.Declaratie -?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?(Ordin 314/12.10.2010)8. Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, pentruminim un contract/maxim3(trei) contracte, prin care sa confirme livrarea de produse similare celor solicitate in cadrul fiecarui lot si a carui/carorvaloare / valoare cumulata sa fie de cel putinegala cuvaloareaestimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeazaa se atribui pentru fiecare lot pe durata derularii acordului-cadru.Formularul 5.Ca dovada a indepliniriicerinteienuntate, ofertantul va prezenta: 1.Documente/ contracte(se prezinta copii de pe parti relevante ale contractelor) / procese-verbale de receptie emise sau contrasemnatede o autoritate ori de catre clientul beneficiar , sau2.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective , operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia , demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic.Indeplinire cerintei trebuie sa fie prezentata clar pentru fiecare lot pentru care operatorul economic depune oferta.-Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantii confirma ca au capacitate a transporta produsele cu cel putin un mijloc de transport propriu sau inchiriat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza a se atribui: lot 1 - 69438 lei;lot 2 - 10308 lei;lot 3 - 9467 lei;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.01.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6; sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.464.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public Crese, Asistenta Sociala, Cultura, Sport, Igiena Publica -Oficiuljuridic
Adresa postala: Str. Delfinului , Nr. 1, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Tel. 0241/752785, Fax: 0241/752785
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2011 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer