Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru hranirea efectivelor in regim de cantina prin licitatie deschisa cu faza finala electronica


Anunt de participare numarul 110534/03.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01256 CARACAL
Adresa postala:  STR. WALTER MARACINEANU, NR. 25, Localitatea:  Caracal, Cod postal:  235200, Romania, Punct(e) de contact:  STEFAN CRISTIAN CHESNOIU, Tel. 0249511222, Email:  [email protected], Fax:  0249511221, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru hranirea efectivelor in regim de cantina prin licitatie deschisa cu faza finala electronica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: UM 01256 Caracal si unitatile arondate acesteia, prevazute in caietul de sarcini
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 22 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 927, 498.96 si 8, 800, 211.91RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Conform "Calendarului estimativ de atribuire a contractelor subsecvente" cuprinsa in Documentatia de atribuire a acordului cadru - Sectiunea I
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii hranire efective in regim de cantina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Drepturile de hrana ale personalului din sectorul de aparare, conform OUG 26/1994, aprobata cu modificari prin Legea 143/1994, republicata, modificata si completta prin Legea 523/2003, in conformitate cu HG 501/1994
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 927, 498.96 si 8, 800, 211.91RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.03.2011 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantia de participare: 88 002 lei - garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent in baza art.89/ HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea mai multor operatori economici, legalizata anterior depunerii ofertei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea- prezentarea cazierului judiciar- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006- certificat de atestare fiscala- certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor catre stat- prezentarea certificatului unic de inregistrare- prezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului
- prezentarea declaratiei"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale- bilanturile contabile din ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri de cel putin 8 000 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani- recomandari din partea altor beneficiari- prezentarea autoriztiilor sanitare pentru mijloacele de transport- declaratie privind dotarile specifice pe care ofertantul se angajaza sa le utilizeze pentru indeplinrea contractului;
- declaratie privind personalul de specialitate angajat in ultimele 36 luni- prezentarea unui standard de calitate- prezentarea unui standard de implementare a sistemului de management al sigurantei alimentare- declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca respecta masurile prevazute de legislatia in vigoare privind securitatea si sanatatea in munca si protectia mediului si ca se obliga sa le aplice pe timpul contractului daca este declarat castigator.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- finalizarea in ultimii 3 ani a unui contract/mai multe contracte din aceeasi grupa CPV, in valoare cumulata de cel putin 4 000 000 lei cu TVA; - cel putin o recomandare din partea unui beneficiar pentru un contract similar finalizat; - Standard SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent; - standard HACCP sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-Faza fin.LE conf.art. 165 alin (2)-OUG34/2006; -Elementul care se reoferteaza este pretul cel mai scazut/total valoare acord cadru; - nr runde I; - durata unei runde una zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
31
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2010 10:00
Locul: Locul: La sediul autoritatii contractante, UM01256 Caracal, str. Walter Maracineanu, nr.25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluareReprezentantii operatorilor economici, pe baza de imputernicireObservatori din partea UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Licitatia deschisa va cuprinde o faza finala de licitatie electronica conformFisei de date a achizitiei, punctul IV.2, dinSECTIUNEA I
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6 sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova- sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  B-dul Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania, Tel. (0251) 418. 568; 0251.413.179, Email:  [email protected], Fax:  (0251) 415. 600, Adresa internet (URL):  www.cvca.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta , conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul achizitii, tel. 0249511222, interior 189
Adresa postala:  str. Walter Maracineanu, nr.25, Localitatea:  Caracal, Cod postal:  235200, Romania, Tel. 0249 511222, Email:  [email protected], Fax:  0249 511221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2010 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer