Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru inchirierea de neutralizator pentru deseuri spitalicesti


Anunt de participare numarul 101090/31.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL MANGALIA
Adresa postala:  Str. Rozelor , Mangalia, 905500, Jud. Constanta, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Punct(e) de contact:  MARINICA DRAGU, Tel. 0241/752260; 0241/754366, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0241/752265; 0241/754366, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru inchirierea de neutralizator pentru deseuri spitalicesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Inchiriere
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Mangalia
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 480, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia implica inchirierea echipamentului complet de sterilizare si maruntire deseuri spitalicesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42940000-7 - Utilaje pentru tratarea termica a materialelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 set complet de 2 sterilizatoare si 1 maruntitor .
Valoarea estimata fara TVA: 480, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare -2500 leiCuantumul garantiei de buna executie- NESOLICITAT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din veniturile proprii ale unitatii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca grupul de operatori castiga licitatia sunt obligati sa-si legifereze asocierea declarata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?cadrarea/neincadrarea ?situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 .
1.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, 2.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale .? situatia ?care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa ?r-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuireacontractului de furnizare.Pentrupersoane juridicerom?:
1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe l?a instantacompetenta.
2.Certificatul de ?egistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Petru persoane juridice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de ?egistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate ?traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Operator economic, ________________________
(denumirea/numele)INFORMATII GENERALE1. Denumirea/numele:
2. Codul fiscal:
3. Adresa sediului central:
4.Codul postal5. Telefon: Fax: Telex: E-mail:
6. Certificatul de inmatriculare/inregistrare _______________________________________
(numarul, data si locul de inmatriculare/inregistrare)
7. Obiectul de activitate, pe domenii: ________________________________________(in conformitate cu prevederile din statutul propriu)
8. Birourile filialelor/sucursalelor locale, daca este cazul: _______________________________
(adrese complete, telefon/telex/fax, certificate de inmatriculare/inregistrare)
9. Principala piata a afacerilor:
10. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani si explicit in anul 2009:
_______________________________________________________________________________
AnulCifra de afaceri anualaCifra de afaceri anualala 31 decembriela 31 decembrie(mii lei)(echivalent euro)
_______________________________________________________________________________
1.2007
_______________________________________________________________________________
2.2008
_______________________________________________________________________________
3.2009
_______________________________________________________________________________
Media anuala:
_______________________________________________________________________________Operator economic, ______________
(semnatura autorizata)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita lista cu personalul tehnic calificat direct raspunzator de obligatiile contractualeLista cuprinz? subcontractantii, ?otita si de acordurile de subcontractare. (solicitare valabila ?cazul ?care serviciile sunt prestate prin subcontractanti), ?copie xerox.
Cerinte obligatorii
1. Pentru producator
Declaratie de conformitate a producatorului (din declaratia de conformitate sa rezulte ca echipamentele sunt conforme Directivei CE 73/23 – tensiuni joase)
2. Pentru ofertant
a. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii
b. Certificarea ISO 9001:2008 pentru activitatea de comercializare a echipamentelor industriale si medicale si montaj si punere in functiune sisteme neutralizare deseuri.
c. Certificarea ISO 14001:2005d. Certificarea OHSAS 18001:2008Se solicita ca neutralizatorul termic sa aiba referat tehnic din partea I.S.P. conform ordinului comun MMGA si MS 698/940 din 10 august 2005 modificat prin ordinul MMGA nr 1248/2005Se solicita ca neutralizatorul termic sa aiba raport de evaluare microbiologica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3320/21.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2010 11:00
Locul: Spitalul Municipal Mangalia , serviciul aprovizionare ; str.Rozelor nr. 2 , Mangalia , 905500 .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu inputernicire si document de identitate .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria Mangalia
Adresa postala:  Str. Mircea Cel Batran Nr. 4, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Tel. 0241755568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6 , sector 3 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala:  Str. Rozelor nr. 2, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Tel. 0241752260, Email:  [email protected], Fax:  0241752265, Adresa internet (URL):  www.spitalul-mangalia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2010 20:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer