Licitatie Publica - ACORD CADRU PENTRU LUCRARI SI SERVICII DE INTRETINERE MULTIANUALA IARNA-VARA 2012-2016 A DRUMURILOR JUDETENE AFLATE IN ADMINISTRAREA SPJD BACAU
Anunt de participare numarul 138388/25.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU
Adresa postala: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600238, Romania, Punct(e) de contact: LENUTA ARDELEANU, Tel. +40 234588337, Email: [email protected], Fax: +40 234588337, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU PENTRU LUCRARI SI SERVICII DE INTRETINERE MULTIANUALA IARNA-VARA 2012-2016 A DRUMURILOR JUDETENE AFLATE IN ADMINISTRAREA SPJD BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DRUMURILE JUDETENE AFLATE IN ADMINISTRAREA SPJD BACAU
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 396, 040.5 si 113, 583, 603.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata acelui mai mare contract subsecvent este de 35439118, 65lei fara TVA din carevaloarea estimata a serviciilor de deszapezire este de 7089241, 64 lei fara TVA, iar valoarea estimata lucrarilor de intretinere pe timp de vara 28349877, 01lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de deszapezire pentru perioada de iarna si lucrari de intretinere curenta si periodica pentru perioada de vara asa cum sunt prezentate in caietul de sarcini.
Acordul cadru se va incheia cu un singur operator economic. Contractele subsecvente se vor atribui fara reluarea competitiei.Estimarile cantitatilor minime si maxime care ar putea fi fi solicitate pe durata acordului cadru si cele care fac obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza a fi atribuite pe durata acordului cadru se regasesc evidentiate in Formularul A3 anexat documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile de lucrari/servicii ce vor fi executate/prestate se regasesc evidentiate in Anexa 3.
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 396, 040.5 si 113, 583, 603.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr 1: Media cifrei de afaceri globale a operatorului economic pe ultimii 3 ani trebuie sa fie in valoare de minim 30.000.000lei.Pentru indeplinirea acestei cerinte, ofertantul va prezenta Fisa de informatii generale insotita dedocumente edificatoare din care sa rezulte cifra de afaceri.Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii 3 ani( se considera 3 ani pana la data depunerii ofertelor) cel mult doua contracte de prestari servicii de deszapezire in valoare cumulata de cel putin 2.500.000. Deasemeni, ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 5 ani( se considera 5 ani pana la data depunerii ofertelor) lucrari de tratamente bituminoase duble -cel mult 2 contracte in valoare cumulata de min 3.500.000lei, lucrari de drumuri care sa continasi lucrari de asternere mixturi asfaltice si plombari- cel mult 2 contracte in valoare cumulata de min 5.000.000 lei, precum si cel mult 2 contracte in valoare cumulata de minim 900.000 lei care sa contina lucrari de scarificare si adaos de material pietros .Ofertantul va prezenta urmatoarele: a) Lista princ serv prestate in ultimii 3 ani si lista princip lucr similare exec in ultimii 5 ani
b) fise prvind experienta similara
c) contracted)proc verb rec.
e) recomandari
Cerinta 2- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare (sau are drept de folosinta) utilaje, instalatii, echipamente tehnice min necesare pentru desfasuratea activ de vara -iarna necesare indeplinirii acordului cadru. - pentru activ de iarna se solicita dotarea cu :15 buc Autobasculanta cu lama si RSP 3 buc Autofreza pentru zapada 9 buc Buldoexcavator 7 buc Incarcator frontal 1 buc Treiler 1 buc Automacara 10 buc Autogreder Autoturism de teren 4x4 spatii pentru cazare, depozitare materiale antiderapante, spatii pentru parcare auto -utilaje - pentru activitatea de vara se solicita: -statie asfalt - statie betoane - picamer - autobasculanta - buldoexcavator - incarcator frontal - freza asfalt - automacara - compactor vibrator - autogreder - autoremorcher - autoutilitara - panou semnalizare aparat sudura/grup - compresor aer - echipament balizare luminoasa - generator electric - vibrator beton - autobet - laborator mixturi/beton, autogrunotator, raspnaditor criblura
Cerinta nr 3. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificare personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile de indeplinirea acordului cadru: - se solicita: - manager de contract care sa aiba experienta in lucrari de infrastr de transp rutier
-sef sant-respons tehnic cu executia atestat in domeniul constructiilor de drumuri-responsabil cu asigurarea calitatii- resp cu asig securit si sanat in munca.
Studii si aptitudini solicitate: - studii superioare de specialitate conform domeniului obiectului contractului
de lucrari;Se vor prezentacopii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizatii
mentionate in CV ( dupa caz), declaratie de disponibilitate, CV.
Ofertantul va prezenta: -Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani
Sustinere terti - In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva , ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OG 34/2006, si art181, lit a)c1)d)
Informatii privind subcontractantiiIn cazul subcontractarii, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le contracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi
ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti
Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In acest sens se va prezenta Acordul de asociere .
Cerinta nr. 1 Certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001sau echivalente, in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie ( lucrari de drumuri). In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Cerinta nr 2. Certificat de conformitate a implementarii standardelor de protectie a mediuluiconform ISO 14001sau echivalente, in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie .( lucrari de drumuri)
In cazul in care ofertantul nu detine certificat de conformitate a implementarii standardului de mediu, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al respectarii standardelor de mediu in cadrul proceselor desfasurate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul acestui contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va initia licitatia electronica intr-o singura runda, elementul care se poate imbunatati este pretul. Nu se va utiliza pasul de licitatie. Pentru ofertele cu pretul neobisnuit de mic se vor aplica prev. art. 36/1 din HG 925/2006. Ofertantii vor putea vedea pozitia actuala in clasament a propriei oferte Numarul de runde ale licitatiei electronice :1 (una); Durata unei runde :1(una) zi, respectiv 24 ore; Data de pornire a fazei electronice se va comunica ofertantilor prin email si SEAP cu minimum doua zile inainte. In cazul in care, in urma licitatiei electronice vor fi 2 oferte cu acelasi pret, pentru departajarea ofertantilor, autoritatea contractanta va solicita acestora, prezentarea unor noi oferte in plic inchis.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S139-232211 din 21.07.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2012 11:00
Locul: SEDIUL SERVICIULUI PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU, STR. GEORGE BACOVIA, NR 57
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANELE IMPUTERNICITE ALE OPERATORILOR ECONOMICI, REPREZENTATII CVAP, MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI EXPERTII TEHNICI COOPTATI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU
Adresa postala: STR. GEORGE BACOVIA, NR 57, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600238, Romania, Tel. +4 0234588337, Email: [email protected], Fax: +4 0234588337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2012 11:50