Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU PENTRU LUCRARI SI SERVICII DE INTRETINERE MULTIANUALA IARNA-VARA 2008-2012 A DRUMURILOR JUDETENE AFLATE IN ADMINISTRAREA SPJD BACAU


Anunt de participare numarul 62805/04.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU
Adresa postala: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600238, Romania, Punct(e) de contact: LENUTA ARDELEANU, Tel.0234588337, Email: [email protected], Fax: 0234588337
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU PENTRU LUCRARI SI SERVICII DE INTRETINERE MULTIANUALA IARNA-VARA 2008-2012 A DRUMURILOR JUDETENE AFLATE IN ADMINISTRAREA SPJD BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: DRUMURILE JUDETENE DIN ADMINISTRAREA SPJD BACAU
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 43, 949, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minim 4 contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru presupune executia de lucrari de intretinere a drumurilor si podurilor din administrarea SPJD Bacau, realizate prin orice mijloace corespunzatoare cerintelor specificate de autoritatea contractanta pentru perioadanoiembrie 2008 noiembrie 2012.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
90212000-6-Servicii de deszapezire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile se regasesc in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 43, 949, 600RON
II.2.2) Optiuni
Da
SPJD Bacauisi rezerva dreptul de a achizitiona suplimentar lucrari si servicii similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 430.000 leiGarantia de buna executie 10% din val fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 din OUG 34/2006 actualizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitate;
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata;
4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale catre bugetul de stat valabile la data deschiderii ofertelor
5.Certificat cazier fiscal;
6.Certificat de inregistrare (C.U.I.) in copie;
7.Certificat constatator emis, valabil la data deschiderii ofertelor, in original de catre ORC de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa cu informatii generalecare sa contina cifra de afaceri pe ultimii 3ani.
3. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani(2005;2006;2007)precum si la 30.06.2008 vizate si inregistrate de organele competente- copii legalizate.4. Scrisoare de bonitate din care sa rezultelichiditatea generalasi solvabilitatea patrimonialape anul 2007 si la 30.06.2008
5. Declaratie pe propria raspundere ca nu are datorii la SPJD
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin valoarea45.000.000 leiIndicatorii pentru : b)Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)>100%: c) Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)>30%:
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari similare executatein ultimii 5 anisi a principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani2.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice
3..Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minima : ofertantul trebuie safaca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a 3 contracte similare pe drumurile judetene , dupa cum urmeaza: - uncontract de servicii de deszapezirein cuantum de minim3.000.000 lei si a cel mult 2 contracte de lucrari privind intretinerea curenta si periodica in cuantum de 4.500.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S169-226519 din 02.09.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA SE VA FACE IN NUMERAR LA CASIERIA SPJD BACAU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2008 17:00
Locul: SEDIUL SPJD, STR. G. BACOVIA, NR 57 , BACAU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori si maxim 2 persoane din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Anuntul de intentie a fost publicat in SEAP cu nr. 12399/30.08.2008
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliuil National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42 , ,Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI
Adresa postala: STR. G. BACOVIA, NR 57, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600238, Romania, Tel.0234588337, Email: [email protected], Fax: 0234588337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2008 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer