Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU pentru "Lucrari si servicii de intretinere multianuala iarna-vara 2008-2011 a drumurilor nationale din administrarea DRDP Iasi


Anunt de participare numarul 47745/27.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. - S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gh. Asachi, nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Iasi, Tel.0232.21.44.30, In atentia: ServiciulID, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. - S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gh. Asachi, nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.21.44.30, In atentia: Biroul Licitatii, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. - S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gh. Asachi, nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.21.44.30, In atentia: Registratura, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU pentru "Lucrari si servicii de intretinere multianuala iarna-vara 2008-2011 a drumurilor nationale din administrarea DRDP Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Drumurile nationale din administrarea DRDP Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 348, 595, 300RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minim 4 contracte subsecvente pe fiecare lot (SDN)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru presupune executia de lucrari de intretinere a drumurilor si podurilor din administrarea D.R.D.P. Iasi, realizate prin orice mijloace corespunzatoare cerintelor specificate de autoritatea contractanta pentru perioada 2008 2011.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233139-3 - Lucrari de intretinere a drumurilor nationale (Rev.1)
74730000-5-Servicii de curatenie specializate (Rev.1)
90212000-6-Servicii de deszapezire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de intretinere curenta si periodica se vor executa pe drumurile nationale din administrarea DRDP Iasi - cantitatile previzionate sunt descrise in Anexele A3 la caietele de sarcini speciale
Valoarea estimata fara TVA: 1, 348, 595, 300RON
II.2.2) Optiuni
Da
DRDP Iasi isi rezerva dreptul de a achizitiona suplimentar lucrari si servicii similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare totala = 13.445.000 lei/3.611.140.95 euro, prin scrisori garantie bancara. Garantiile de participare/lot - in Anexa B-Loturi(IMM-urile beneficiaza de reducere de 50%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 din OUG 34/2006 actualizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitate;2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata;4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat(ANAF-DGFP) la 31.03.2008;5.Certificat atestare emis de APDP din Romania sau organisme similare;6.Certificat de inregistrare (C.U.I.) in copie;7.Certificat constatator emis, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata, de catre ORC de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile la datele de 31.12.2004 si 31.12.2005 si 31.12.2006, vizate si inregistrate la organele competente insotite de rapoartele de audit si balanta la data 31.12.2007.2.Fisa de informatii generale.3.Declaratie pe propria raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului subsecvent pe o perioada de 90 zile.
4.Modelul de acord cadru si contract subsecvent insusiste(semnate si stampilate)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe anii 2006, 2005, 2004 egala sau mai mare cu: 1.001.018.000 lei (valoare fara TVA) pentru toate loturile. Pentru fiecare lot, cifra medie anuala de afaceri este prezentata in Anexa B-Loturi(IMM-urile beneficiaza de reducere de 50%)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista privind principalele prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani si lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani;2.Dotarea minima cu autovehicule, utilaje si echipamente necesara pentru activitatea de intretinere-conform anexei nr.20Adin Caietul de Sarcini;3.Dotarea minima cu personal tehnic de specialitate-conform Anexei 20B din caietul de Sarcini.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada indeplinirii a cel putin unei valori de 150.152.334 lei din cel mult 3 contracte similare - pentru toate loturile. In cazul neparticiparii la toate loturile, experienta similara necesara pentru fiecare lot este prezentata in Anexa B-Loturi.(IMM-urile beneficiaza de reducere de 50%)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S166-205512 din 30.08.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La valoarea de mai sus se adauga TVA. Se poate achita cash la casieria DRDP Iasi sau virament cu OP in contul RO35RNCB0175008094080001-BCR Iasi.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 10:00
Locul: Sala de sedinta din cadrul DRDP Iasi, str. Gh. Asachi, nr.19.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori si maxim 2 persoane din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Anuntul de intentie a fost publicat in SEAP cu nr. 7247/29.08.2007.Documentatia de atribuire este atasat prezentului anunt, fiind facuta publica pe site-ul www.e-licitatie.roDe asemenea, documentatia este disponibila pe site-ul www.drdpiasi.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliuil National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. - S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: str. Gh. Asachi, nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.21.44.30, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2008 16:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer