Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru lucrari si servicii de intretinere multianuala iarna vara 2008-2011 pentru DRDP Craiova


Anunt de participare numarul 46938/20.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0251.408.735, In atentia: Delia Nedelcu, Email: [email protected], Fax: 0251.408.770, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro;www.ted.europa.eu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru lucrari si servicii de intretinere multianuala iarna vara 2008-2011 pentru DRDP Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN-URILEdin raza de activitate a CNADNR SA-DRDP CRAIOVA, respectiv SDN TR. SEVERIN, SDN TG. JIU, SDN RM. VALCEA, SDN SLATINA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 44 luni
Valoarea estimata fara TVA: 616, 164, 734.45RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim 4 contracte subsecvente pe fiecare lot(SDN) cate 1(unu) in fiecare an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru pentru lucrari si servicii de intretinere multianuala iarna vara 2008-2011 pe drumurile nationale din cadrul DRDP Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233139-3 - Lucrari de intretinere a drumurilor nationale (Rev.1)
36934000-7-Marcaje (Rev.1)
74613000-9-Servicii de paza (Rev.1)
74730000-5-Servicii de curatenie specializate (Rev.1)
90212000-6-Servicii de deszapezire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati din cadrul Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 616, 164, 734.45RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posib.de achizitionare cantitati noi similare, pana la 30%, cf art. 122 lit.j din cadrul OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.05.2008 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare =100.000 lei/lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere.Acordul de asocieresa va legaliza conform OUG 34/2006, dupa adjudecare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta: formularul A din Sectiunea Formulare;acord de asociere, daca este cazul.Se vaprezenta formularul din Sectiunea Formulare;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).
Dovada achitarii taxelor se va face prinprezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original sau copii legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor sau emise cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor;Certificat de inregistrare (C.U.I.) in copie legalizata;
Certificat constatator emis, cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;Certificat APDP pentru drumuri nationale, valabil la data deschiderii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Fisa de Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007);
2)Bilantul contabil la la finele anilor 2005, 2006, 2007 vizate si inregistrate la organele competente ;
3)Scrisoare de bonitate din partea a acel putin unei banci cu care lucreaza ofertantul, emise cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, prezentata in original;
4)Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de minim 120 zile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), egala sau mai mare cu: Lot 1 S.D.N. Severin :46.000.000 lei, respectiv12.322.858, 90 euroLot 2 S.D.N. Tg.Jiu: 63.200.000 lei, respectiv16.930.536, 58 euroLot 3 S.D.N. Valcea: 122.300.000 lei , respectiv 32.762.731, 39 euroLot 4 S.D.N. Slatina: 76.400.000 lei , respectiv20.466.661, 31 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ofertantul va prezenta: 1.Lista privind principalele prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani.2.Lista privind principalele lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani.
3.Lista contractelor de prestari servicii/executie lucrari aflate in derulare la data deschiderii ofertelor.
4.Dovada dotarii tehnica minime si personalul tehnic necesare indeplinirii contractului subsecvent - conform Caiet de sarcini
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat sau are in derulare in ultimii 3 ani (pentru prestari servicii) si respectiv 5 ani (pentru executie lucrari), cel putin cate un contract de : -Lucrari de intretinere curenta pe timp de vara a autostrazilor sau drumurilor nationale, -Servicii de deszapezire, -Lucrari de covoare asfaltice/ ranforsari/ reabilitari/ slam bituminos/ tratamentebituminoase, -Lucrari de intretinere curenta / periodica/RK/reabilitare/constructie poduri pe reteaua DNa caror valoare insumata, sa fie egala sau mai mare cu: Lot 1 S.D.N. Tr. Severin :11.510.147, 80 lei fara TVA, respectiv3.083.433, 20 euroLot 2 S.D.N. Tg.Jiu: 15.799.889, 70 lei fara TVA, respectiv4.232.604, 60 euroLot 3 S.D.N. Valcea: 30.598.988, 13 lei fara TVA , respectiv 8.197.108, 98 euroLot 4 S.D.N. Slatina: 19.111.566, 18 lei fara TVA , respectiv5.119.763, 70 euroPragul pentru fiecare lot se poate atinge prin insumarea a maxim 4 contracte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S162-201472 din 24.08.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: Cval documentatiei este de 800 lei cu TVA si se achita la casieria DRDP Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 10:30
Locul: Sediul DRDP CRAIOVA, CALEA SEVERINULUI, NR 17, CRAIOVA, DOLJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Operatorul economic caruia i se contata ca ii lipsesc, in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, urmatoarele documente :1).Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;2).Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice);3).Certificat constatator emis, cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, va fi descalificat, acesta ne mai putand completa documentatia ulterior date de deschidere a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel - sectia contencios administrativ si fiscal Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr.2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante;(art.272/OUG 34/2006);
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: Calea Severinului, nr.17 , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel.0251/408700, Email: [email protected], Fax: 0251/482231
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2008 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer