Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU pentru lucrari si servicii de intretinere multianuala vara - iarna 2008-2011 pentru DRDP Cluj.


Anunt de participare numarul 46315/14.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128;, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Fodor AMBROZIE, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128;, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Fodor AMBROZIE, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128;, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Fodor AMBROZIE, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU pentru lucrari si servicii de intretinere multianuala vara - iarna2008-2011 pentru DRDP Cluj.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Drumurile nationale din administrarea D.R.D.PCluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 445, 313, 811 si 1, 090, 806, 938RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minim 4 contracte subsecvente pe fiecare lot(SDN) cate 1(unu) in fiecare an.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru presupune executia de lucrari de intretinere si reparatii a drumurilor nationale din administrarea DRDP Cluj realizate prin orice mijloace corespunzatoare cerintelor specificate de autoritatea contractanta pentru perioada 2008-2011.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233139-3 - Lucrari de intretinere a drumurilor nationale (Rev.1)
36934000-7-Marcaje (Rev.1)
74613000-9-Servicii de paza (Rev.1)
74730000-5-Servicii de curatenie specializate (Rev.1)
90212000-6-Servicii de deszapezire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari si servicii de intretinere multianuala vara-iarna 2008-2011 pe loturile din Anexa B.
Valoarea estimata fara TVA: intre 445, 313, 811 si 1, 090, 806, 938RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul este sub incidenta art.122 lit.j/ OUG nr.34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de: 100.000 lei / lot ;IMM-urile beneficiaza, de reducere la 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si alte surse legal constituite pentru valoarea minima estimata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori economici cu care se va semna acordul cadru si carora li s-a atribuit contractul subsecvent : Acord de asociere care sa va legaliza conform OUG 34/2006, dupa adjudecare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate;2.Declaratie privind neincadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizata;3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat si bugetele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;5.Certificatul de inregistrare emis de ORC-copie;6.Certificat de inregistrare fiscala emis de ANAF-DGFP-copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la data de 31.12.2007, precum si situatia activelor, pasivelor si a datoriilor la data de 31.12.2007, vizate si inregistrate de catre organele abilitate2.Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Total cifra de afaceri 566.282.031 lei. care este detaliata pe fiecare lot in parte in Anexa B. IMM-urile beneficiaza de 50% reducere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii si lucrari similare reprezentative in ultimii ultimii 5(cinci) ani insotita de certificari de buna executie2.Informatii referitoare la dotarea tehnica minima si personalul tehnic necesare indeplinirii contractului subsecvent - conform Documentatiei de Atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Total experienta similara 56.628.203 lei care este detaliata pe fiecare lot in parte in Anexa B. Se solicita min.cate un contract pentru lucrari de intretinere pe timp de vara a dr.nationale; servicii de paza si protetie; serv. de deszapezire lucrari periodice covoare asfaltice, ramforsari, tratamente bituminoase, reparatii capitale etc conform Fisei de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SEAP 7163/24.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S163-202414 din 25.08.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2450 RON
Conditii si modalitate de plata: 350 lei pentru fiecare lot(SDN) in parte.Chitanta emisa de caseria DRDP Cluj sau O.P. cont: RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001-B.C.R.Cluj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 10:00
Locul: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj), str. Decebal, nr. 128;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor maxim 2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pentru lucrari si servicii similare, autorit.contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona ulterior noi lucrari si servicii suplimentare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare;(art.122, lit.j / OUG 34/2006).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor (CNSC) de pe langa A.N.R.M.A.P.
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6 , sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-59.61.10, Email: [email protected], Fax: 0264-59.38.66
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante;(art.272/OUG 34/2006);
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128;, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2008 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer