Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru pentru prestarea serviciilor de expertiza tehnica, audit energetic, elaborare proiect (fazele DALI+ PT+DE+DTAC+DTOE), asistenta tehnica si servicii conexe in vederea realizarii lucrarilor de reabilitare termica a unor blocuri de locuinte din s


Anunt de participare numarul 128987/25.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala:  Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013682, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Investitii - Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 (0)21 319 10 13/186, In atentia:  Bogdan Marcel, Email:  [email protected], Fax:  +40 (0) 21 319 10 27, Adresa internet (URL):  www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SECTORUL 1 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI
Adresa postala:  Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013682, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura Generala, Tel. +40 (0) 21 319 10 13, In atentia:  Cristina Tudoran, Email:  [email protected], Fax:  +40 (0) 21 319 10 06, Adresa internet (URL):  www.primariasector1.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru pentru prestarea serviciilor de expertiza tehnica, audit energetic, elaborare proiect (fazele DALI+ PT+DE+DTAC+DTOE), asistenta tehnica si servicii conexe in vederea realizarii lucrarilor de reabilitare termica a unor blocuri de locuinte din sectorul 1 al municipiului Bucuresti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Bucuresti, sectorul 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 24, 512, 700RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin acordul-cadru se va asigura realizarea tuturor documentatiilor tehnice si economice necesare executarii lucrarilor de interventie in vederea reabilitarii termice la un numar maxim estimat de 470 de blocuri de locuinte, astfel cum sunt acestea prevazute in OUG 18/2009, si anume: expertiza tehnica, auditul energetic, proiectare (fazele DALI+ PT+DE+DTAC+DTOE), asistenta tehnica si servicii conexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71245000-7-Planuri de aprobare, schite de lucru si specificatii (Rev.2)
71314300-5-Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
71353200-9-Servicii de analiza a dimensiunilor (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru
Cantitati minime: 350 de blocuri de locuinte cu o suprafata desfasurata medie de 4640 mp/bloc
Cantitati maxime: 470 de blocuri de locuinte, cu o suprafata desfasurata medie de 4640 mp/bloc
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru
Cantitati minime: 10 blocuri de locuinte cu o suprafata desfasurata medie de 4640 mp/bloc; valoare fara TVA estimata: 521547, 00 lei
Cantitati maxime: 50 de blocuri de locuinte, cu o suprafata desfasurata medie de 4640 mp/bloc; valoare fara TVA estimata: 3911601, 00 lei
Valoarea estimata fara TVA: 24, 512, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare 450 000, 00lei Garantie de buna executie contracte subsecvente 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: bugetul consolidat al Sectorului 1 al Municipiului Bucuresti. Plata cu ordin de plata, in contul operatorului economic.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale; Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificatul de atestare fiscala, aflat in perioada de utilizare la data depunerii ofertei, emis in conditiile art. 112 din Codul de procedura fiscala al Romaniei; Certificatul de atestare fiscala, aflat in perioada de utilizare la data depunerii ofertei, emis in conditiile art. 113 din Codul de procedura fiscala al RomanieiDeclaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG 34/2006.Certificat constatator;certificat de inregistrare;certificat de inregistrare in scopuri de TVA, daca este cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, impreuna cu toate anexele acestora, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media aritmetica a cifrei globale de afaceri aferenta exercitiilor financiare din anii 2008, 2009 si 2010 sa fie de cel putin 5000000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta in elaborarea documentatiilor tehnice si economice similare celor prevazute la art. 7 lit.a), c)- h) din Normele metodologice din 17.03.2009 de aplicare a Ordonantei de urgenta nr. 18/2009 privind cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte, cu modificarile si completarile ulterioare: expertiza tehnica, audit energetic, documentatie de avizare a lucrarilor de interventie, proiect tehnic cu detalii de executie, documentatie tehnica de autorizare a lucrarilor de constructii. Se va considera contract similar acel contract in baza caruia s-au elaborat unul sau mai multe tipuri de documentatii dintre cele enumarate anterior.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Suma valorilor fara TVA a cel mult doua contracte similare, in baza carora s-au elaborat, in mod cumulat, toate tipurile de documentatii (expertiza tehnica, audit energetic, documentatie de avizare a lucrarilor de interventie, proiect tehnic cu detalii de executie, documentatie tehnica de autorizare a lucrarilor de constructii), sa fie de cel putin 2500000, 00 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Nivelul calitativ al documentatiilor tehnice exprimat prin numarul de neconcordante identificate in cuprinsul documentatiilor din propunerea tehnica
30%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Numarul activitatilor de control distincte care se vor desfasura in cadrul asistentei tehnice
30%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Termenul de predare a documentatiilor aferente unui contract subsecvent maxim
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2011 11:00
Locul: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, Etajul 3, Directia Investitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea:  Strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  +40 021 310 46 41, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sectorul 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40 021 319 51 80, Email:  [email protected], Fax:  +40 021 319 51 76, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECTORUL 1 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI - Serviciul Legislatie si Spatii cu alta destinatie decat cea de locuinta
Adresa postala:  Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013682, Romania, Tel. +40 (0)21 319 10 13/114, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2011 18:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer