Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru pentru prestarea serviciilor de gestionare a proiectelor de constructii privind lucrarile de reabilitare termica a blocurilor de locuinte din sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, inclusiv servicii de supraveghere a lucrarilor prin diriginti d


Anunt de participare numarul 118531/05.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala:  Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013682, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Investitii - Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 (0)21 319 10 13/186, In atentia:  Bogdan Marcel, Email:  [email protected], Fax:  +40 (0) 21 319 10 27, Adresa internet (URL):  www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SECTORUL 1 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI
Adresa postala:  Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013682, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura Generala, Tel. +40 (0) 21 319 10 13, In atentia:  Cristina Tudoran, Email:  [email protected], Fax:  +40 (0) 21 319 10 06, Adresa internet (URL):  www.primariasector1.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru pentru prestarea serviciilor de gestionare a proiectelor de constructii privind lucrarile de reabilitare termica a blocurilor de locuinte din sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, inclusiv servicii de supraveghere a lucrarilor prin diriginti de santier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bucuresti, sectorul 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 14, 515, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin acordul-cadru se va asigura gestionarea unui numar maxim estimat de 47 proiecte de constructii privind lucrarile de reabilitare termica a blocurilor de locuinte din Sectorul 1, in cadrul a unui numar maxim estimat de 47 de contracte subsecvente, cu activitatile specificate in Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71541000-2 - Servicii de gestionare a proiectelor de constructii (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prin acordul-cadru se va asigura gestionarea unui numar maxim estimat de 47 proiecte de constructii privind lucrarile de reabilitare termica a blocurilor de locuinte din Sectorul 1, in cadrul a unui numar maxim estimat de 47 de contracte subsecvente, cu activitatile specificate in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 14, 151, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare 210 000, 00 leiGarantie de buna executie contracte subsecvente 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: bugetul consolidat al Sectorului 1 al Municipiului Bucuresti. Plati lunare (cf. specificatii Documentatie de atribuire)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale; Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificatul de atestare fiscala, aflat in perioada de utilizare la data depunerii ofertei, emis in conditiile art. 112 din Codul de procedura fiscala al Romaniei; Certificatul de atestare fiscala, aflat in perioada de utilizare la data depunerii ofertei, emis in conditiile art. 113 din Codul de procedura fiscala al RomanieiDeclaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG 34/2006.
Certificat constatator;certificat de inregistrare;certificat de inregistrare in scopuri de TVA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, impreuna cu toate anexele acestora, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media aritmetica a cifrei globale de afaceri aferenta exercitiilor financiare din anii 2007, 2008 si 2009 sa fie de cel putin 2 316 000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unui contract, incheiat in ultimii trei ani (2008, 2009, 2010), care sa dovedeasca experienta ofertantului in gestionarea proiectelor de constructii civile si in supravegherea lucrarilor de constructii civile prin diriginti de santier; in valoare de cel putin 1 158 000, 00 lei
sau
prezentarea unui contract care sa dovedeasca experienta ofertantului in gestionarea proiectelor de constructii civile si a unui contract care sa dovedeasca experienta ofertantului in supravegherea lucrarilor de constructii civile; cele doua contracte trebuie sa fie incheiate in ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) si sa aiba o valoare cumulata de cel putin 1 158 000, 00 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cel putin doua persoane cu experienta specifica de cel putin trei ani in domeniul managementului proiectelor de constructii civile 2.O persoana cu studii superioare in domeniul constructiilor si sa aiba o experienta de cel putin trei ani pe o pozitie similara. 3.O persoana cu studii superioare, care sa detina o certificare in domeniul utilizarii softurilor specializate de planificare si control al proiectelor si sa aiba o experienta de cel putin trei ani intr-o pozitie similara. 4.Cel putin 10 persoane autorizate cf legii. 5.Cel putin 5 persoane autorizate cf legii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Metode de control al calitatii lucrarilor
30%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Numarul activitatilor proiectului identificate in cadrul modelului planului de proiect
5%
Descriere: Numarul activitatilor proiectului
4.
Numarul evenimentelor cheie ale proiectului identificate in cadrul modelului planului de proiect
5%
Descriere: Numarul evenimentelor cheie ale proiectului
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2011 11:00
Locul: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, Etajul 3, Directia Investitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  +40 021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independenteinr. 5, sectorul 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40 021 319 51 80, Email:  [email protected], Fax:  +40 021 319 51 76, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECTORUL 1 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI - Serviciul Legislatie si Spatii cu alta destinatie decat cea de locuinta
Adresa postala:  Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013682, Romania, Tel. +40 (0)21 319 10 13/114, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2011 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer