Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru prestarea serviciului de cantina si catering


Anunt de participare numarul 12726/06.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02196
Adresa postala:  str. Portului, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Punct(e) de contact:  IOAN DOREL FRUNZA, Tel. 0241 751358, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0241 754288
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru prestarea serviciului de cantina si catering
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Sediile unitatilor militare 02196, 02146, 02060 si 02109 Mangalia
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 748, 358RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente anuale (ani calendaristici)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea prepararii si servirii hranei, pentru personalul unitatilor militare 02196, 02146, 02060, 02013, 02052/CT, 02049/SRVRT si 02109/RN - Mangalia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55500000-5 - Servicii de cantina si servicii de catering (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de cantina si catering
Valoarea estimata fara TVA: 3, 748, 358RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.07.2007 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantie pentru participare în suma de 25000 lei. Garantie de de buna executie în cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare: bugetul de stat. Plata prin virament, în cont deschis la Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Încadrarea în situatile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 atrag excluderea operatorilor economici de la procedura. Prestatorul trebuie sa aiba ca obiect de activitate prestarea Serviciilor de cantina si serviciilor de catering.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Bilanturile contabile de la data de 31.12.2004, 31.12.2005 si 31.12.2006, vizate si înregistrate de organele competente, în copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani : minim 800.000 Ron. Lichiditate generala(active circulante / datorii curente x 100) : peste 100%. Solvabilitate patrimoniala(capital propriu / total pasiv x 100) : peste 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de cantina (catering) în ultimii 3 ani. Declaratie care contine informatii privind dotarile pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze. Declaratie cu informatii privind numarul personalului calificat de care ofertantul dispune pentru realizarea contractului. Standarde de asigurarea calitatii. Managementul sigurantei alimentare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Îndeplinire 1 contract de servicii de cantina/catering în ultimii 3 ani în valoare de min 180000 RON (sau cel mult 3 astfel de contracte în valoare de min 300.000 RON). Echipamente/utilaje - minim specificat în DA. Certificat de implementare/mentinerea unui sistem de management al calitatii conform SR-EN-ISO-9001/2001. Sistem de management a sigurantei alimentare, bazat pe HACCP (În cazul în care ofertantul nu detine certificatele de calitate solicitate, se vor accepta orice alte probe sau dovezi, în masura în care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctajul financiar
60%
Descriere:
2.
Punctajul tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A. 944 / 26.04.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2007 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2007 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Au dreptul de participare la sedinta de deschidere a ofertelor, pe baza de împuternicire, reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe lânga Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str. Traian nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241 643096, Fax:  0241 643096
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Unitatii militare 02192
Adresa postala:  Str. Fulgerului nr. 1, Localitatea:  Constan'a, Cod postal:  900218, Romania, Tel. 0241 643096, Fax:  0241 643096
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2007 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer