Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru prestarea serviciului de hranire in regim de cantina


Anunt de participare numarul 110826/09.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII UM 01932 Brasov
Adresa postala:  Mihai Viteazu nr. 160, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500183, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment intern de achizitii, Tel. 0268423421, In atentia:  Cosmin Ivanciu, Email:  [email protected], Fax:  0268422004, Adresa internet (URL):  www.afahc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru prestarea serviciului de hranire in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Municipiul Brasov, strada Mihai Viteazu numarul 160, judetul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 10, 872, 504RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa anuala cu respectarea legislatiei privind finantele publice. Valoarea minima a unui contract subsecvent este 169953, 70lei fara tva, iar valoarea maxima este de 3672688, 00 lei fara tva
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea in perioada 03.01.2011-31.12.2013 a serviciului de hranire in regim cantina cod CPV 55510000-8 pentru efectivele unitatilor militare 01932 Brasov si 01858 Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati estimate pentru acordul cadru: minima - 3067596, 90 lei fara tva si maxima - 10872504, 00 lei fara tva
Cantitati estimate pentru un contract subsecvent: minima - 169953, 70 lei fara tva si maxima - 3672688, 00 lei fara tva
Valoarea estimata fara TVA: 10, 872, 504RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentare cantitati conformarticolului 122 litera i) din OUG 34/2006 daca se vor aloca fonduri
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.01.2011 pana la 31.12.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantum de 160.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata. Legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Prestatorul trebuie sa-si insuseasca si sa aplice in totalitate normativele legale si instructiunile interne ale Ministerului Apararii Nationale, referitoare la protectia informatiilor clasificate si domenii cu implicatii asupra contractului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cazier judiciarpersoane juridice sau fizice
2.Cazier judiciar - asociati, administrator si conducatorul desemnat3.Extrasul de registru emis de oficiul registrului comertului4. Recomandari de la autoritati contractante/operatori economici cu care are contracte in derulare (cu obiect cod CPV 55510000-8) in ultimii 3 ani - pentru a dovedi cerinta de la articolul 181 litera c) indice 1.Ofertantii nou-infiintati sau care nu au avut niciun contract in ultimii 3 ani nu depun aceste documente
5.In situatiile prevazute de articolul 182 alineatele 2 si 3 din OUG 34/2006 orice document considerat edificator sau o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie in forma autentica pentru demonstrarea neincadrarii in prevederile articolelor 180 si 181 din OUG 34/20066.Certificat constatator emis de catre oficiul registrului comertului7.Certificat de inregistrare continand codul unic de inregistrare8.Declaratie pe propria raspundere a reprezentantilor legali ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria IMM
9.Orice documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
10. Fisa de informatii generaleToate documentele mentionate trebuie sa indeplineasca conditiile de forma si fond prevazute in documentatie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile la 31.12.2009 si la 30.06.2010 cu balantele aferente, in care sa fie inscris indicatorul economic solicitat - cifra de afaceri, avizate si inregistrate de organele competente (copii legalizate).
2.Declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (cod CPV 55510000-8) intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile3. Angajament ferm al persoanei a carei sustinere economica si financiara o invoca incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
4. Angajament ferm al fiecarui operator economic, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia grupului resursele financiare invocate, daca se depune oferta comuna de catre un grup de operatori economici care beneficiaza de sustinerea financiara a unor terte persoane
Toate documentele mentionate trebuie sa indeplineasca conditiile de forma si fond prevazute in documentatie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, (cod CPV 55510000-8) in cuantum de 6.000.000 leipentru toti cei 3 ani cumulat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii cod CPV 55510000-8 prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade, beneficiari, confirmata prin prezentarea unor certificate/documente
2.Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate strict necesar pentru prestarea serviciului de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut
3.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si bunurile materiale de resortul hranirii de care poate dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
4.Copii dupa autorizatii sanitare, sanitar-veterinare pentru mijloacele de transport alimente, pe care declara ca le va folosi pentru indeplinirea contractului insotite de declaratia completata conform Formularului nr. 11 din documentatie si copii ale certificatului de inmatriculare al acestora
5. Declaratie din care rezulta cain cazul in care va fi declarat castigator, va indeplini toate conditiile pentru obtinerea si pastrarea autorizatiilor sanitar veterinare pentru spatiile de preparare, depozitare si servire alimente si hrana puse la dispozitie, inclusiv spatii anexe
6.Certificat SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent
7.Certificat SR-EN- ISO 22000/2005 sau echivalent
8.Declaratie ca isi asuma respectarea principiilor HACCP, in cadrul punctelor de lucru pentru indeplinirea contractelor
9.Certificat SR-EN- ISO 14000/2005 sau echivalent
Toate documentele mentionate trebuie sa indeplineasca conditiile de forma si fond prevazute in documentatie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii in totalitate in ultimii 3 ani (03.XII. 2007-02.XII.2010), a cel putin 1 (unul) contract avand ca obiect prestarea de servicii similare cod CPV 55510000-8), a carui valoare sa fie de minim 1.500.000 lei, fara T.V.A. sau a cel mult 2 contracte care cumulate sa fie de 1.500.000 lei;2.Asumarea asigurarii numarului minim de personal de specialitate, conform Anexei nr.4 din documentatie3.Asumarea asigurarii numarului minim de utilaje, instalatii, echipamente tehnice si bunuri materiale de resortul hranirii, solicitat conform Anexei nr.5 din documentatie4.Asumarea responsabilitatii obtinerii autorizatiilor sanitare (sanitar-veterinare) pentru punctele de lucru in care va presta serviciul si mijloacele de transport mentionate in oferta, pe care declara ca le detine si le va utiliza pentru prestarea serviciului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 2260 din 19.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S93-139437 din 14.05.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2010 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2010 09:00
Locul: Municipiul Brasov strada Mihai Viteazu nr.160 judetul Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor pot asista reprezentantii tuturor ofertantilor, avand asupra lor cartea de identitate si o imputernicire pentru participarea la sedinta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Cererile de clarificare vor fi transmise in scris prin fax , posta sau depunere direct la sediu.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleus nr. 6 , sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 00 40 21 3104641, Email:  [email protected], Fax:  00 40 21 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala:  Bulevardul 15 Noiembrie nr. 45, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500097, Romania, Tel. 0040268419615, Fax:  0040268418054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul juridic al U.M. 01932;Nota: Tribunalul Brasov este organism competent pentru caile de atac nu pentru procedurile de mediere
Adresa postala:  Strada Mihai Viteazu nr.160, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500183, Romania, Tel. 0040268423421/157
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2010 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer