Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru prestari servicii de hranire in regim de cantina cod C.P.V. 55510000-8


Anunt de participare numarul 73652/17.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01165
Adresa postala: SINTIMBRU, nr.98, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN BALAN, Tel.0266/218074, 212101, Email: [email protected], Fax: 0266/212109/212101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru prestari servicii de hranire in regim de cantina cod C.P.V. 55510000-8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: UM 01165 Odorheiu Secuiesc str.Sintimbru 98
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 47 luni
Valoarea estimata fara TVA: 891, 533RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestari servicii de hranire in regim de cantina cod C.P.V. 55510000-8, pentru normele de hrana 1, 6, 11 cu 5010 calorii, si suplimentele de hrana 12B, 12C, 12D
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciului de cantina pentru zilele lucratoare ( asigurarea unei mese calde pe zi)pentru o medie de 60 de persoane
Valoarea estimata fara TVA: 891.53RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2009 pana la 30.04.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 4458 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
De la bugetul de stat prin ordin de plata in contul operatorului economic, deschis la Trezorerie, in termen de 30 de zile de la data deschiderii creditelor bugetare, in limita fondurilor repartizate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Pe timpul activitatilor ce se vor desfasura in alte locatii decat cele prevazute in caietul de sarcini, prestarea serviciului de hranire se va executa in regim de campanie.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCompletarea Declaratiei privind eligibilitateaCerinte obligatorii: Completarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: - confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima - prezentarea fisei cu date complete2. Cerinta minima : - ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri (proprii) la valoare de 415.851 lei (96.777 euro)- de trei ori valoarea primului contract subsecvent.Cifra medie de afaceri va fi aferenta ultimilor 3 ani;Capacitatea economica si financiara a operatorilor economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In aceasta situatie operatorul economic are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie :1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Cerinta minima, indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract (mai multe contracte) care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare (aceeasi grupa CPV), in valoare de 138.617 (32.259 euro) - valoarea estimata a primului contract subsecvent.2. Recomandari din partea altor beneficiari.3. Prezentarea autorizatiilor sanitare (sanitar-veterinare) pentru mijloacele de transport mentionate in oferta cerinta obligatorie.4. Declaratia pe propria raspundere, privind utilizarea in derularea contractului, de dotari specifice, utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, , etc., pe care autoritatea contractanta le solicita, este cerinta minim-necesara pentru indeplinirea contractului5. Declaratia pe propria raspundere, privind asumarea utilizarii personalului de specialitate, 6. Declaratia pe propria raspundere care contine informatii privind numarul de angajati necesar derularii acordului cadru.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 1233 din 12 martie 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2009 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2009 09:00
Locul: la sediul UM 01165
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de deschidere a ofertelor precum si reprezentantii legali ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 01165
Adresa postala: Str. Sintimbru nr. 98, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Tel.0266/218074, ,Email: [email protected], Fax: 0266/212109
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2009 08:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer