Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord Cadru pentru prestari servicii de transport aerian ocazional de pasageri


Anunt de participare numarul 136400/08.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL DE STAT PENTRU INVENTII SI MARCI
Adresa postala: STR. ION GHICA, NR.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030044, Romania, Punct(e) de contact: IULIA HERMINA VARODIN, Tel. +40 213113248, Email: [email protected], Fax: +40 213123819, Adresa internet (URL): www.osim.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru pentru prestari servicii de transport aerian ocazional de pasageri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: OSIM
Codul NUTS: RO3 - Macroregiunea trei
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 580, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de frecventa deplasarilor.Vaor fi incheiatecontracte subsecvente, valoarea celui mai mare fiind de 450000 lei fara tva.Cantitatile estimate sunt exprimate in caietul de sarcinisi sunt minim 1 bilete / maxim 500 bilete.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord Cadru pentru prestari servicii de transport aerian ocazional de pasageri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 580, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de maxim 2% din valoarea estimata a achizitiei este de 11.600 lei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa in S.E.A.P.(conform prevederilor art.18 din H.G. nr. 1660/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii) Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile Cap. VII sectiunea 1, din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor deaplicarea prevederilor referitoarela atribuirea contractelor de achizitie publica Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, prin virament bancar sau printr-un alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, si va avea valabilitatea mai mare cu 15 zile decat perioada de valabilitate a ofertei. in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO89TREZ7005025XXX000278 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal: 4266081.Garantia de participare poate fi constituita, in conformitate cu prevederile art. 86, alin. (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor deaplicarea prevederilor referitoarela atribuirea contractelor de achizitie publica Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 Garantia de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea contractului fara TVA, va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art.90 din HG 925/2006 actualizata.(formular nr. 10).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci este o institutie autofinantata integral.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 (model formular nr. 1).
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta
nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata
pentru atribuirea contractului de achiztie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (modelformular nr.2).
3.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Documentul va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie "conform cu originalul".4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau in copie "conform cu originalul".Ambele certificate trebuiesa ateste faptul ca ofertantii nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.
5) Certificatul de participare cu oferta independenta. conform Ordin 314/2010
6) Declaratie privind neincadrarea in prev art. 69 din OUG nr.34/2006. Conform Ordinului ANRMAP 170/2012, persoanele cu functie de decizie in OSIM, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire si persoanele care aproba Bugetul de venituri si cheltuieli sunt: - Ministrul Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri - Ordonator principal
- Director General OSIM- GABOR VARGA
- Director Economic OSIM - SIMONA NECHIFOR
-Director Juridic - LIVIU BULGAR
- Consilieri juridici - GRATIELA COSTACHE, MARIUS MARUDA
- Sef birou achizitii publice si administrativ- IULIA HERMINA VARODIN
- Expert achizitii publice - DOBRE MARIAN ADRIAN
- Sef birou relatii internationale - DANIELA BUTCA 1. CertificatulconstatatoreliberatdeOficiulRegistrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie " conform cu originalul" din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Certificatul constatator trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor.2. Licenta de turism ( emisa de A.N.A.T.- Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale (model formular nr. 3) - original.2.Bilantul contabil la 31.12.2011 sau la 30.06.2011 conform Legii contabilitatii nr.82/1991, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul iti poate dovedi capacitatea economico-financiara - copie legalizata sau copie certificata.
3.Document din care sa reiasa contul IBAN deschis la Trezorerie.-
copie certificata.
4. Ofertantii sa aiba cifraanuala de afaceri, aferenta obiectului contractului, mai mare de 900.000 lei( conform art.9 pct.b) din HG nr.925/2006 actualizata);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara. Lista a principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani (model formular nr.4 )
2.Informatii referitoare la personalul de specialitate. (se vor atasa copii ale diplomelor de studii in
domeniul de activitate in care profeseaza).
3. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti.
4.Obligatiicontractualeindesfasurare, fatadealti
beneficiari/clienti daca este cazul.5. Ofertantul va prezenta dovada acreditarii ca membru I.A.T.A , valabila la data deschiderii ofertelor.
6.Minimum un punct de lucru in Bucuresti.
7. Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract in valoare de 445.000 lei( 1 euro=4, 45 lei).
8. declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca respecta prevederile legale specifice domeniului de activitate al agentiei de turism
Documenteemisedeorganismeacreditate, careconfirma
certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
204048
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca exista oferte care au valoarea taxei de servicii egala, AC va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nul, este mai mare decat pragurile valorice de la art.55 alin 2.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica, Marci, DM, Cooperare Internationala din cadrul OSIM
Adresa postala: Str.Ion Ghica, nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030044, Romania, Tel. +40 213159066, Email: [email protected], Fax: +40 213123819, Adresa internet (URL): www.osim.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2012 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer