Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord Cadru pentru prestari servicii de transport aerian ocazional de pasageri


Anunt de participare numarul 142465/12.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL DE STAT PENTRU INVENTII SI MARCI
Adresa postala: STR. ION GHICA, NR.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030044, Romania, Punct(e) de contact: IULIA HERMINA VARODIN, Tel. +40 213113248, Email: [email protected], Fax: +40 213123819, Adresa internet (URL): www.osim.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru pentru prestari servicii de transport aerian ocazional de pasageri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 9 luni
Valoarea estimata fara TVA: 520, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite in urma fiecarei reofertari, adica pentru fiecare deplasare/delegatie in parte.Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de 400.000 lei fara TVA. Numarul de bilete estimate a fi achizitionate este minim 30-maxim 900.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru va fi atribuit mai multor operatori economici, minim 3, cu care vor fi incheiate contracte subsecvente in urma reofertarii pentru servicii de transport aerian ocazional de pasageri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 520, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de maxim 2 % din valoarea estimata a achizitiei, este de 10.400lei sau echivalentul in euroconform cursului BNR din a 5-a zi premergatoare depunerii ofertelor . Dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa in S.E.A.P. (conform prevederilor art.18 din H.G. nr. 1660/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii) Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile Cap. VII sectiunea 1, din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor deaplicarea prevederilor referitoarela atribuirea contractelor de achizitie publica Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, prin virament bancar sau printr-un alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, si va avea valabilitatea mai mare cu 15 zile decat perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO89TREZ7005025XXX000278 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal: 4266081.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci este autotitate publica finantata integral din venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 (model formular nr. 1).
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizi?ie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ( model formular nr.2).3. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Documentul va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie "conform cu originalul".
4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie "conform cu originalul".Ambele certificate vor atesta faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
5. Cerificatul de participare cu oferta independenta cf.Ordinului 314/2010.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 din OUG 34/2006, conform Ordinului ANRMAP nr. 170/2012 :
- Ministrul Ministerului Economiei - Ordonator Principal
- Director General OSIM - Gabor Varga
- Director Economic - Simona Nechifor
_ Director Juridic - Liviu Bulgar
- Sef Birou Achizitii Publice - Iulia Hermina Varodin
- Expert Achizitii Publice - Marian Adrian Dobre
- Consilieri juridici - Gratiela Costache, Maruda Marius
_ Experti Biroul Relatii Internationale - Daniela Butca, Cristina Mocanu, Florentina Petcu 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizatasau copie "conform cu originalul", din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
2. Licenta de turism - valabila la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale (model formular nr. 3).
2.Bilantul contabil la 31.12.2012 inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul iti poate dovedi capacitatea economico-financiara- copie legalizata sau copie certificata.3.Document din care sa reiasa cifra de afaceri , aferenta obiectului acordului-cadru , mai mare de 800.000 lei( 1 euro = 4, 3970 lei)( conform art.9 pct.b din HG 925/2006 actualizata). .
4.Document din care sa reiasa contul IBAN deschis la Trezorerie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Transmiterea in SEAP a documentelor care atesta indeplinirea cerintelor minime de eligibilitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Document privind experienta similara (model formular nr.4).Ofertantul va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii aferente obiectului acordului-cadru, efectuate in ultimii 3 ani.2. Informatii referitoare la personalul de specialitate - ofertantul va prezenta lista cu personalul de specialitate care are legatura cu derularea acordului-cadru ( se vor prezenta copii ale diplomelor de studii in domeniul de activitate precizat).3. Recomandari privind experienta similara in domeniu- certificate/documente emise de beneficiari.4.Obligatii contractuale in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti, daca este cazul.Ofertantul va prezenta lista obligatiilor contractuale in curs de desfasurare.
5.Dovada acerditarii ca membru IATA, valabila la data limita de depunere a ofertelor.
6. Dovada existentei unui punct de lucru in Bucuresti.7. Dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a unui contract in valoare de 400.000 lei ( 1 euro = 4, 3970 lei).8. Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul - asociere/subcontractare.In cazul in care oferta comuna a grupurilor de operatori economici este declarata castigatoare, se solicita ca asocierea sa fie legalizata.
1. Certificat al prestatorului de servicii, de implementare a sistemului de asigurare a calitatii (din seria ISO) sau orice alte certificate echivalente emise de organisme ale Uniunii Europene ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Transmiterea in SEAP a documentelor care atesta indeplinirea cerintelor minime de eligibilitate.Transmiterea in SEAP a documentelor care atesta indeplinirea cerintelor minime de eligibilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
201851
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru de prestare a serviciilor care fac obiectul achizitiei, cu operatorii economici ale caror oferte s-au clasat pe primele trei locuri, in conformitate cu criteriul de atribuire mentionat.In cazul in care exista mai multe oferte de pret cu acelasi nivel al Taxei de Servicii (TS) , OSIM va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC considerat nul-valoarea achizitiei este mai mare decat pragurile valorice de la art.55 alin2.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica, Marci, Dm, Cooperare Internationala a OSIM
Adresa postala: Str.Ion Ghica, nr.5 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030044, Romania, Tel. +40 213159066, Email: [email protected], Fax: +40 213123819, Adresa internet (URL): www.osim.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2013 07:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer