Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru prestari servicii hranire a personalului


Anunt de participare numarul 6958/23.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01751 Rasnov
Adresa postala: Str. Florilor nr. 84, Rasnov, jud. Brasov, Localitatea: Rasnov, Cod postal: 505400, Romania, Punct(e) de contact: Adrian George Lucan, Tel.0268 257857, In atentia: Compartimentului achizitii, Email: [email protected], Fax: 0268 257896
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru prestari servicii hranire a personalului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Unitatea Militara Nr01751 Rasnov, Str. Florilor, Nr.84
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 32 luni
Valoarea estimata fara TVA: 358.39RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente in limita bugetului aprobat
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea personalului UM01751 Rasnov in regim de cantina conform normelor de hrana in vigoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
695 zile hrana, pentru personalul Unitatii Militare 01751 Rasnov.
Valoarea estimata fara TVA: 358.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.05.2007 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 1% din valoarea estimata a acordului cadru fara TVA, garantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici care au ca domeniu de activitate alimentatia publica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Realizarea unor imbunatatiri privind conditile de preparare si servirea hranei.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala. Autorizatie de functionare precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi calificati operatori economici care au o cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani in domeniul contractului ce urmeaza a fi atribuit mai mare de 200.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil la data de 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Personal calificat pentru indeplinirea activitatii de hranire. Se pun la dispozitie spatiile si utilajele existente in unitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Administrator, Contabil, Gestionar, Bucatari, Ospatari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: CASH La caseria Unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
70zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2007 11:00
Locul: Sediul Unitatii Militare 01751 Rasnov, Str. Florilor, Nr.84
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, imputerniciti din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Dinicu Golescu, Nr.38, Et.4, Localitatea: Bucuresti, sector I, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213118090
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
13.05.2007 ora 15.00
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Planificare Logistica si Achizitii
Adresa postala: Unitatea Militara 01751 Rasnov, Str. Florilor, Nr.84, Localitatea: Rasnov, Cod postal: 505400, Romania, Tel.0268257857, Email: [email protected], Fax: 0268257896
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2007 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer