Licitatie Publica - Acord cadru pentru proiectare si consultanta tehnico-economica
Anunt de participare numarul 34178/27.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL DRAGANESTI-OLT (PRIMARIA DRAGANESTI-OLT)
Adresa postala: str. N. Titulescu nr.150, Localitatea: Draganesti-Olt, Cod postal: 235400, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Preoteasa, Tel.0249465815 int 43, 0744689506, ,Email: [email protected], Fax: 0249465811
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru proiectare si consultanta tehnico-economica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Localitatea Draganesti-Olt, judetul Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 280RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii de proiectare si consultanta tehnica pentru accesarea unei parti cat mai mari din Fondurile Nationale si Europene.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74140000-2 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.1)
72221000-0-Servicii de consultanta privind analiza economica (Rev.1)
74141100-0-Servicii generale de consultanta in management (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
74231100-8-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 280RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 1000 lei. Garantia e buna-executie - nu se solicita.Costul caietului de sarcini = 10 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit: co-finantare Uniunea Europeana, bugetul de stat si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale ale unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local;
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
- certificat de inregistrare fiscala privind plata taxelor la bugetul de stat
- pentru cel putin unul dintre asociati: ISO 9001, 14001, 17025:2005 sau in curs de autorizare
-pentru persoane fizice: documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil pozitiv la 31.12.2006 si la 30.06.2007 vizat si inregistrat de organele competente
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - sa fie de minim 100.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale
- lista principalelor contracte in ultimii 3 ani
- recomandari din partea altor beneficiari/clienti
- declaratie cu dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic si alte mijloace fixe.
- CV-urile persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului, precum si ale altor specialisti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2007 10:00
Locul: Sediul Primariei Draganesti-Olt, judetul Olt, str.N.Titulescu, nr. 150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si persoane imputernicite din partea ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.42, Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Draganesti-Olt
Adresa postala: Str.N.Titulescu, nr. 150, Localitatea: Draganesti-Olt, Cod postal: 235400, Romania, Tel.0249465815, Email: [email protected], Fax: 0249465811
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2007 13:51