Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru pentru proiectare si executare santuri si podete


Anunt de participare numarul 98949/29.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOLINTIN DEAL
Adresa postala: com. Bolintin Deal, str. Muncii, nr.18, Localitatea: Bolintin-Deal, Cod postal: 087015, Romania, Punct(e) de contact: EMILIAN BANICA, Tel.0246273074, 0722767207, In atentia: Rodica Manolache, Email: [email protected], Fax: 0246273074, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru pentru proiectare si executare santuri si podete
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Bolintin Deal
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 069, 681 si 8, 200, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta intentioneaza sa amenajeze cu santuri si podete 4 strazi situate in intravilanul localitatii Bolintin Deal, descrise in Caietul de sarcini
Cantitate minima a acordului cadru 737 metri - cantitate maxima 5. 642 metri
Cantitati minime si maxime ale unui ctr. subsecvent. 737 metri - max. 2.150 metri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112100-6 - Lucrari de sapare de santuri (Rev.2)
45111220-6-Lucrari de indepartare a vegetatiei (Rev.2)
45221220-0-Podete (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea intentioneaza sa incheie 4 contracte subsecvente, cate unul pentru fiecare obiectiv descris in Caietul de Sarcini
Cantitate minima a acordului cadru 737 metri - cantitate maxima 5. 642 metri
Cantitati minime si maxime ale unui ctr. subsecvent. 737 metri - max. 2.150 metri
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 069, 681 si 8, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 16.400 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare interne aprobate de bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa achite contravaloarea lucrarilor executate in termen de 5 ani de la data finalizarii tuturor lucrarilor, in functie de alocarile bugetare anuale.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea un prev art. 181 lit.Certificat emis de ORC, Certificat fiscal, Declaratie referitoare la istoricul litigiilor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri (2007-2009) Bilant contabil 2007-2009, Lichiditate la 2009, Solvabilitate la 2009,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara din mai multe ctr., procese verbale de receptie, recomandari. Lista principalelor lucrarirealizate in ultimii 5 ani Utilaje aflate in dotare compactor, buldoexcavator, miniincarcatoare, placa vibratoare, mai compactor, 2 autoutilitare, sarcina minim 3, 5 to; acord/contract cu o statie de betoane sau proprietate. personal specializat in domeniul solicitat, angajat cu contract de munca, pe perioada nedeterminata, 1 (un) inginer constructor sef de santier -1 (un) inginer constructor sef de punct de lucru, min. 12 muncitori calificati, min. 2 muncitori necalificati.Nivel minim impus: minim1 (un) atestat RTE, minim1 (un) atestat CQ, minim 1 (un) atestat SSM Pentru activitatea de proiectare
Ofertantulva face dovada detinerii, cu titlu legal a licentei de operare a unui soft de proiectare de drumuri si poduri
Personal minim: Pentru realizarea serviciului de proiectare: 1 (un)inginer proiectant angajat cu contract de munca, 1 (un) verificator atestat MLPTL, angajat sau colaborator, cu dovada de disponibilitate pentruindeplinirea obiecgtivului de proiectare a lucrarii.Ofertantul va face dovada atestarii emise de AsociatiaProfesionalade Drumuri si Poduri din Romania
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2010 08:31
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2010 13:00
Locul: Primaria Bolintin Deal, str. Muncii, nr. 18, Loc. Bolintin Deal
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul va depune dovezile de sustinere financiara a acordului cadru conform Fisei de date. Fondurile alocate achizitiei sunt fonduri bugetare, credite interne, surse proprii interne constituite la nivelul bugetului local
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030091, Romania, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen de utilizare a caii de atac -5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunsotinta de catre contestatar a Deciziei CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Bolintin Deal
Adresa postala: Comuna Bolintin Deal, Str. Muncii, nr. 18, ,Localitatea: Bolintin Deal, Cod postal: 087015, Romania, Tel.0246273074, 0722767207
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2010 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer