Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU PENTRU REACTIVI CHIMICI


Anunt de participare numarul 102308/18.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Adresa postala:  Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730143, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Dumitrascu, Tel. 0745895788, Email:  [email protected], Fax:  0235312111, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU PENTRU REACTIVI CHIMICI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI, SECTIA UPU
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 043, 000 si 2, 945, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUAL , PANA LA FINALIZAREA ACORDULUI CADRU
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REACTIVI NECESARI SECTIEI UPU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT: 1 900 MINIM - 260 MAXIM
LOT: 2 108 MINIM - 150 MAXIM
LOT: 3 360 MINIM - 550 MAXIM
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 998, 000 si 2, 882, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.08.2010 pana la 28.06.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN PROCENT DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaPrezentare declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilorcertificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice
certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente alse Administratiei Publice Locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial
CUI (Codul unic de inregistrare) copie
Fisa de informatii generaleRaportare contabila la 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani
Certificare ISO al producatorului si furnizorului, Autorizare pentru livrarea produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
628/14.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2010 11:00
Locul: spitalul judetean de urgenta vaslui, BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
UN REPREZENTANT IMPUTERNICIT A OPERATORULUI ECONOMIC
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STRAVOPOLEUS NR6 SECT.3 BUCURESTI, , Localitatea: BUCURESTI , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.0213104642 , Fax: 0213104642, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL VASLUI
Adresa postala:  STEFAN CEL MARE NR.54 , Localitatea: VASLUI , Cod postal: 730171 , Romania , Tel.02355311022 , Fax: 02355311582, Localitatea:  VASLUI, Cod postal:  730171, Romania, Tel. 0235311022, Fax:  0235311582
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Adresa postala:  STEFAN CEL MARE NR 233 VASLUI , Localitatea: VASLUI , Cod postal: 730143 , Romania , Tel.0235312111 , Fax: 0235312111, Localitatea:  VASLUI, Cod postal:  730143, Romania, Tel. 0235312111, Fax:  0235312111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2010 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer