Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru pentru reparatii cabluri de telecomunicatii


Anunt de participare numarul 61629/15.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale - Unitatea Militara 0695 Timisoara
Adresa postala: str. Take Ionescu nr. 44-46, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300043, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Ciocloda, Tel.0256.402394, In atentia: Militaru Marin, Ghilezan Dan, Cordun C-tin, Email: [email protected], Fax: 0256.491793, Adresa internet (URL): www.stsnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru pentru reparatii cabluri de telecomunicatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: mun. Timisoara, jud. Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 74, 900EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ocazional, functie de aparitia deranjamentelor
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparatii si intretinere cabluri de telecomunicatii, de lungimi si capacitati diferite, aflate in canalizatie telefonica, sau pe fatada (cabluri de cupru cu capacitati intre 10-100 perechi si cabluri Fibra Optica monomod G.650 si DWDM G.650), cu respectarea termenelor de interventie pentru orice deranjamente, respectiv maxim 3 ore pentru localizare si maxim 48 ore pentru remedierea acestora, din momentul solicitarii adresate de partea contractanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50331000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a liniilor de telecomunicatii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform contractelor subsecvente prevazute in acordul cadru: 20 interventii / reparatii cabluri urbane si interurbane de telecomunicatii, de lungimi
si capacitati diferite, aflate in canalizatie telefonica sau pe fatada (cabluri de cupru cu capacitati intre 10-100 perechi si cabluri Fibra Optica monomod G.650 si DWDM G.650)
Avand in vedere experienta anilor anteriori, autoritatea contractanta estimeaza ca pe parcursul derularii acordului-cadru, aparitia simultan a 4 (patru) deranjamente la cabluri urbane de cupru de mare capacitate (10-100 perechi) si/sau la cabluri de FO (12 sau 20-24 FO), pe sectiuni de aproximativ 300 de metri / deranjament, ar determina valoarea celui mai mare contract subsecvent.In acest sens, cantitatea previzionata pentru fiecare contract subsecvent este de:
a) minim: - o interventie pentru remedierea oricarui tip de deranjament
si
b) maxim: - fie 4 (patru) interventii simultan pentru remedierea unui numar de
4 (patru) deranjamente la cabluri urbane de cupru de mare capacitate(10-100 perechi) si/sau la cabluri de FO (12 sau 20-24 FO).
- 20 (douazeci) interventii pentru remedierea unui numar de 20 (douazeci) deranjamente la cabluri urbane de cupru de capacitate mica/medie si/sau la cabluri de FO.
Valoarea estimata fara TVA: 74, 900EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.10.2008 pana la 08.10.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 3000 LEI;Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat conform prevederilor legii nr. 500/2002. Plata serviciilor se va efectua dupa receptia acestora in contul prestatorului deschis la trezoreria statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditii legale
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Agent economic respecta cerinte protectie informatii secret serviciu, depune documente cu 15 zile inainte de deschidere oferte la autoritate contractanta, pt. obtine aviz securit. Documente: declaratie implementare, acord confident., tabel conformitate, lista persoane acces informatii clasificate.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in prevederile art. 180-181 din OUG 34/2006, cerinta obligatorie: prezentare formular A (anexa nr. 2) declaratie de eligibilitate, prezentare formular B (anexa nr. 3) declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, prezentare cazier fiscal, prezentare certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului, prezentare cod unic de inregistrare si cod fiscal, prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si formulare tip emise de organismele competente, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri
2. Existenta permanenta a resurselor materiale pentru executarea oricarei reparatii la reperele cu ponderea cea mai mare in prestarea serviciilor solicitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Realizarea unei cifre medii de afaceri pe ultimii 2 ani mai mare sau egala cu 424.480 lei fara TVA , (mai mare sau egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se poate atribui in baza acordului cadru X cel putin 8 interventii pe an );2. Existenta permanenta a resurselor materiale pentru executarea oricarei reparatii la reperele cu ponderea cea mai mare in prestarea serviciilor solicitate, cel putin in cantitatile si de tipurile mentionate in nota la Lista resurselor materiale disponibile pentru prestarea serviciilor - formular C (anexa nr.4).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Capacitatea operatorului economic de a respecta prevederile legale privind protectia informatiilor clasificate nivel de clasificare secret de serviciu.
2.Potential tehnic
3.Potential profesional
4.Potential organizatoric
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime: 1.Obtinerea autorizatiei de acces la informatii clasificate secret de serviciu de la autoritatile competente din S.T.S. pentru sine si, dupa caz, pentru subcontractantii sai.2.Prestarea corespunzatoare de servicii de reparatii cabluri urbane de cupru si fibra optica in ultimii 2 ani, in volum de cel putin 53060 leifara TVA/an. Existenta personalului pentru asigurarea controlului calitatii. Existenta in dotarea proprie a echipamentelor si utilajelor tehnice minim necesare in vederea executarii acordului-cadru/contractelor subsecvente si asigurarii calitatii.3.Prezentarea de informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea acordului-cadru/contractelor subsecvente. Existenta personalului minim necesar pentru indeplinirea, acordului-cadru : a)Existenta a cel putin 4 echipe de lucru disponibile pentru interventie la 4 deranjamente aparute simultan;b)Existenta a cel putin 1 (un) responsabil tehnic cu executia atestat, respectiv existenta a cel putin un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii autorizat in domeniul Retele electrice, termice, de gaze, de telecomunicatii si pentru transportul produselor petroliere, subdomeniul Retele de telecomunicatii;c)Existenta a minim 30 persoane din care 22 specialisti (personal de specialitate), structurat astfel: 2 ingineri;4 tehnicieni (maistri);16 muncitori calificati;8 muncitori necalificati;4.Indeplinirea cel putin a normelor EN ISO 9001:2001 (sau echivalent) pentru sistemul de management propriu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
timp maxim de remediere a deranjamentului in canalizatie telefonica
32.4%
Descriere:
2.
timp maxim de remediere a deranjamentului pe fatada (in cladire)
2.6%
Descriere:
3.
valoarea ponderata a preturilor la materiale
40%
Descriere:
4.
valoarea ponderata a tarifelor la manopera
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 691046 din 14.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.11.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2008 10:30
Locul: La sediul UM 0695, mun. Timisoara, str. Take Ionescu, nr. 44-46, jud. Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana autorizata de ofertant, pe baza imputernicirilor scrise si actelor de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine de pe site-ul de licitatii publice www.e-licitatie.ro , sectiunea Documentatii si clarificari.In scopul obtinerii avizului de securitate candidatii ofertantii interesati sa participe la procedura de achizitie vor depune candidatura pana la data de 16.09.2008 (ora 10) la sediul autoritatii contractante - UM 0695 (adresa comunicata la capitolul I.a) Depunerea candidaturii presupune prezentarea urmatoarelor documente: a. Declaratie pe propria raspundere privind implementarea in firma a masurilor de protectie a informatiilor clasificate - formular D (anexa nr.5)b. Acord de confidentialitate - formular E (anexa nr.6)c. Tabel de conformitate privind indeplinirea cerintelor minime de protectie a informatiilor clasificate secret de serviciu - formular F (anexa nr.7)d. Lista persoanelor care vor avea acces la informatii clasificate pentru si in legatura cu indeplinirea acordului-cadru / contractelor subsecvente - formular G (anexa 8) Pentru verificarea indeplinirii conditiilor de acordare a avizului de securitate, candidatii vor preciza in formularul F, data, ora si locul (sediul operatorului economic) ales pentru desfasurarea activitatilor de verificare, data care va fi aleasa in intervalul 17.09.2008 - 23.09.2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS Nr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante . Deciziile CNSC pot fi atacate in termen de 10 zile de la comunicare, atat pe motiv de nelegalitate cat si de netemeinicie.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Telecomunicatii Speciale oficiul juridic
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.323A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Tel.0212022133, Fax: 0213132743, Adresa internet (URL): www.stsnet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.08.2008 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer