Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU PENTRU REPARATII DE TELECOMUNICATII


Anunt de participare numarul 47895/26.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE TELECOMUNICATII SPECIALE-UNITATEA MILITARA 0464
Adresa postala: MUN.BRASOV STR.PRUNDULUI NR.10, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500123, Romania, Punct(e) de contact: SIMONA VRABIE, Tel.0268476777, Email: [email protected], Fax: 0268477774
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU PENTRU REPARATII DE TELECOMUNICATII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: PE RAZA MUNICIPIULUI BRASOV SI A JUD BRASOV (ORASELE FAGARAS SI PREDEAL)
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 345, 677RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DEREPARARE SI INTRETINERE CABLURI DE TELECOMUNICATII , CU RESPECTAREA TERMENELOR DE INTERVENTIE PENTRU ORICE DERANJAMENT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50331000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a liniilor de telecomunicatii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CONTRACTELOR SUBSECVENTE PREVAZUTE IN ACORDUL CADRU
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 500 si 29, 853RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5%DIN VALOAREA CONTRACTULUI SUBSECVENT FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
RESURSE BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE, IN CONDITIILE LEGII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
OPERATORUL ECONOMIC TREBUIE SA FACA DOVADA IMPLEMENTARII SI RESPECTARII CERINTELOR MINIME DE PROTECTIE A INFORMATIILOR SECRETE DE SERVICIU SI SA DEPUNA LA AUTORITATEA CONTRACTANTA DOCUMENTELE NECESARE OBTINERII AVIZULUI DE SECURITATE CU 15 ZILE INAINTE DE DATA DESCHIDERII OFERTELOR
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATII PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART 180 SI 181 DIN OUG NR.34/2006
-CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT , PRECUM SI A CONTRIBUTIEI PENTRU ASIGURARILE SOCIALE DE STAT-CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-INFORMATII PRIVIND CIFRA DE AFACERI IN ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-LISTA CU PRINCIPALELE PRESTARI IN ULTIMII 3 ANI
-LISTA CU PRINCIPALELE DOTARI DE TEHNICA NECESARE DEPLASARII , IDENTIFICARII SI EFECTUARII LUCRARILOR DE REPARATII
-EXPERIENTA SIMILARA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
-DISPONIBILITATEA PRESTATORULUI DE A INTERVENI ORIUNDE SI ORICAND SI CAPACITATEA DE A REMEDIA UN DERANJAMENT IN TIMPUL CEL MAI SCURT
40%
Descriere:
2.
CAPACITATEA PRESTATORULUI DE A PRESTA SERVICIILE EFICIENT
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2008 12:00
Locul: SEDIUL UM 0464 STR PRUNDULUI NR 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PE BAZA DE IMPUTERNICIRE SCRISA SI ACTE DE IDENTITATE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
SERVICIUL DE TELECOMUNICATII SPECIALE-UM 0464 BRASOV
Adresa postala: STR PRUNDULUI NR 10, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500123, Romania, Tel.0268476777, Email: [email protected], Fax: 0268477774
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2008 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer