Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU PENTRU REPARATII DE TELECOMUNICATII


Anunt de participare numarul 31900/11.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale - U.M. 0877 Baia Mare
Adresa postala: 22 DECEMBRIE, NR.37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430314, Romania, Punct(e) de contact: ELENA CHIOREAN, Tel.0262211741, In atentia: MARIN BANCOS, Email: [email protected], Fax: 0262211741, Adresa internet (URL): www.stsnet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU PENTRU REPARATII DE TELECOMUNICATII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: PE RAZA MUNICIPIULUI BAIA MARE SI A JUDETULUI MARAMURES
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 93, 342RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE CABLURI DE TELECOMUNICATII, CU RESPECTAREA TERMENELOR DE INTERVENTIE PENTRU ORICE DERANJAMENT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50331000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a liniilor de telecomunicatii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CONTRACTELOR SUBSECVENTE PREVAZUTE IN ACORDUL CADRU
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000 si 20, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 933 RON;GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI SUBSECVENT, FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
RESURSE BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE, IN CONDITII LEGALE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
OPERATORUL ECONOMIC TREBUIE SA FACA DOVADA IMPLEMENTARII SI RESPECTARII CERINTELOR MINIME DE PROTECTIE A INFORMATIILOR SECRETE DE SERVICIU SI SA DEPUNA DOCUMENTELE CU 15 ZILE INAINTE DE DESCHIDEREA OFERTELOR LA AUTORITATEA CONTRACTANTA, PENTRU OBTINEREA AVIZULUI DE SECURITATE.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATII PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.180 SI 181 DIN O.U.G. NR. 34/2006.
-CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT, PRECUM SI A CONTRIBUTIEI PENTRU ASIGURARILE SOCIALE DE STAT.
-CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND CIFRA DE AFACERI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII PE ULTIMII TREI ANI.
-LISTA PRINCIPALELOR DOTARI DE TEHNICA NECESARE DEPLASARII, IDENTIFICARII SI EFECTUARII LUCRARILOR DE REPARATII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
DISPONIBILITATEA PRESTATORULUI DE A INTERVENI ORIUNDE SI ORICAND SI CAPACITATEA DE A REMEDIA UN DERANJAMENT IN TIMPUL CEL MAI SCURT
40%
Descriere:
2.
CAPACITATEA PRESTATORULUI DE A PRESTA SERVICIILE EFICIENT
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2007 11:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PE BAZA DE IMPUTERNICIRE SCRISA SI ACTE DE IDENTITATE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE TELECOMUNICATII SPECIALE - U.M. 0877 BAIA MARE
Adresa postala: STR. 22 DECEMBRIE, NR. 37, Localitatea: BAIA MARE, Cod postal: 430314, Romania, Tel.0262 211741, Email: [email protected], Fax: 0262 211741
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer