Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru pentru servicii de reparare,intretinere si revizii autosanitare


Anunt de participare numarul 77494/15.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA CALARASI
Adresa postala: STR. DUNAREA NR. 9 CALARASI, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910102, Romania, Punct(e) de contact: Badara Aurel, Tel.0242312818, Email: [email protected], Fax: 0242332622, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru pentru servicii de reparare, intretinere si revizii autosanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Atelierele service ale prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 43 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii de servicii de reparare, intretinere si revizii autosanitare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini- 39 autosanitare ( 6 LOTURI )
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
43 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1000 lei , garantie de participare, pentru fiecare lot in parte, sub forma de scrisoare de garantie bancara sau cu numerar la caseria unitatii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813.Certificat de inregistrare emis de oficiul national al registrului comertului (copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura reprezentantului operatorului)
4.Certficat de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, valabil la data depunerii ofertei, (copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura reprezentantului operatorului)
5.Certficat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, emis de Directia Impozite si taxe locale, (copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura reprezentantului operatorului)
Pentru persoane juridice /fizice straine :1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale, Declaratie privind ciframedie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani , conform model 2
2.Bilantul contabilla data de 30.06.2008 vizat si inregistrat de organele competente ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura , conform model 3.
2. Declaratie privind lista principalelor prestatii in ultimii 3ani , conform formular C 2.
3. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.
4. AutorizatiiRAR in termen de valabilitate pentru tipurile de reparatii si interventii ofertate , in copie , cu specificatie de conformitate cu originalul.
5. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora , Formular D , ( daca este cazul ) ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2009 12:00
Locul: Sediul unitatii contractante: str. Dunarii, nr. 9 , Calarasi , jud. Calarasi , cod postal 910102
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant al ofertantului , cu delegatie si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEUS , NR. 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depune la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Judetean de Ambulanta Calarasi
Adresa postala: Str.Dunarii, nr. 9, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910102, Romania, Tel.0242 312818, Email: [email protected], Fax: 0242 332622, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2009 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer