Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord cadru pentru servicii de telefonie fixa


Anunt de participare numarul 135634/16.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Cultural Roman
Adresa postala: aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Marcoff, Tel. +40 317100629, In atentia: Lucian Marcoff, Email: [email protected], Fax: +40 317100629, Adresa internet (URL): www.icr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru pentru servicii de telefonie fixa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: aleea Alexandru, nr.38, sect.1
str. Putul lui Zamfir nr 39 sect 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 004 si 18, 550EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 pe an in total 2 contracte subsecvente ; valoarea maxima 9.900 euro fara TVA, val minima 8.400 euro fara TVA. nr de abonamente este cuprins intre min 170 si max 200
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acord cadru pentru servicii de telefonie fixa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64211000-8 - Servicii de telefonie publica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizare servicii telefonie fixa
Valoarea estimata fara TVA: intre 74, 817.6 si 81, 620RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este : :370 euro reprezentand1.628lei calculati la un curs mediu de 4.4 lei/ euro. Suma reprezinta 2% din valoarea maxima estimata fara TVA a acordului cadru.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 60 de zile de la termenul limita de depunere aofertei.PentruI.M.M.-urigarantiaseconstituieinprocentde50 %dincuantumulgarantiei precizate mai sus.Garantiadeparticiparetrebuiesafieprezentatacelmaitarziuladeschidereaofertelor, separat, inafarapliculuicudocumenteleofertei .Garantiadeparticipareseconstituieinleisipoateficonstituitainurmatoareleforme: - scrisoare de garantie bancara sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei prevazuta in documentatia de atribuire, (model scrisoare de garantie Formularnr. 11)- depunerea la casieria autoritatii contractante, (program caserie de Luni pana Vineri in intervalul orar12:00 ? 16:00)-Ordin de plata in contul: RO88TREZ7005005XXX001878 deschis la DTCPMB, cuconditiaconfirmariiplatiidebancaemitenta;Garantiadeparticiparevafiretinuta/restituitainconditiileprevazutelaarticolele87si88dinH.G.nr. 925/2006 si in situatia prevazuta de art. 278 1 lit a) din OUG 34/2006.Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 816, 20 lei, conf. art.2781 lit.a) din OUG 34/2006. Pentru IMM-uri se va retine 50% din 814 lei, reprezentand 408, 10lei.Ofertelecarenusuntinsotitededocumenteledeconstituireagarantieideparticipare, vorfirespinsecainacceptabilesireturnateladeschidere. Cuantumulgarantieidebunaexecutieestede5 %dinvaloareafara TVA a contractului subsecvent sipoateficonstituitainurmatoareleforme : - scrisoare de garantie bancara sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in contract - Formularnr. 19- depunerea la casieria autoritatii contractante, (program caserie de Luni pana Vineri in intervalul orar12:00 ? 16:00)-Ordin de plata in contul: RO88TREZ7005005XXX001878 deschis la DTCPMB, cuconditiaconfirmariiplatiidebancaemitenta;
- garantiabancaradevineanexalacontract .IncazulofertantilordincategoriaI.M.M.-urilorgarantiadebunaexecutieseconstituieinprocentde50 %dincuantumulde5 %dinvaloareacontractului, respectiv2.5 %dinvaloareacontractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Completarea formularului 12A Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG 34/2006 Completarea formularului 12B Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Certificat de participare cu oferta independenta Completarea formularului nr.6 Declaratie pepropriaraspundereprin care ofertantul/candidatul certifica faptul ca participarea la procedura in cauza este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 dinOUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)Completarea formularului nr.7. Incadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte ? Horia-Roman Patapievici; Vicepresedinte ? Tania Radu; Vicepresedinte ? Mircea Mihaies; Secretar General ? Dan Croitoru;Secretar General Adjunct ? Valentin Sandulescu; DirectorDirectia Generala Economica ? Mariana Draghici;
Director Directia Monitorizare Achizitii Publice- Mircea Ardeleanu; Sef Serviciu Achizitii Publice ? Irina Angelica Ionescu; Sef Serviciu Juridic ? Carmen Blanca Fudulu.
Sef Serviciu Financiar ? Cornelia Loghin; Sef Serviciu Administrativ ? Mihai Cucu.
Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza caruia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta (inoriginal, copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?)
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta (inoriginal, (copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?) 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. ( livrare servicii de telefonie fixa).
Certificatele se vor prezenta inoriginal, copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?
Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentareacertificatului in original sau copie legalizata.
Documenteedificatoarecaresadovedeascaoformadeinregistrarecapersoanajuridica/fizicasaudeatestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, inconformitatecuprevederilelegaledintaraincareofertantulesterezident
Certificate/ documente emise cu max. 30 zile inainte de data deschiderii prin care sa faca dovada ca are ca obiect de activitate livrarea deservicii de telefonie fixa.Certificatele se vor prezenta inoriginal, copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?, in traducere autorizata.
Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentareacertificatului/documentului in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa aiba cifra medie anuala de afaceri in domeniul livrarii de servicii de telefonie fixa, care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, mai mare sau egala cu suma de 18.000 de Euro (suma reprezinta mai putin decat valoarea celui mai mare contract subsecvent inmultita cu 2;cursul care sta la baza calculului nivelului minim impus este de 4.4 lei/euro) prin :
1. Ultimul bilantul vizat siinregistratedeorganele competente (inoriginal, copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?)
Sau
-scrisoaredebonitateemisa dinparteauneibanci pentru clientul persoana juridica, care sa contina datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica, tipul de capital, indicatori ai performantei financiare, profitul brut/net.
2.Completarea formularului nr.3 ? Informatii generale?La completarea formularului se vor folosi cursurile medii anuale leu/euro furnizate de BNR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratieprivindlistaprincipalelorprestarideserviciidinultimii 3 ani pana la data deschiderii, de natura si complexitate similara cu obiectul procedurii . Dovada experientei se va face prin prezentarea cel putin a unui document/ contract/ proces verbal de receptie care sa confirme ca ofertantii au prestat livrari de servicii de telefonie fixa.
Se completeaza Formularulnr. 12 E+ anexa.
Implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent al acestuia.
Prezentarea unor documente valabile la data depunerii ofertelor, care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autorit.contr.va invita la faza finala de licit. electr. numai ofert.care au depus oferte admisibile.Conform HG 1660/2006, pentru a putea participa la faza finala de licit. electr., op.ec.trebuie sa fie inreg.inSEAP.Avand in vedere prev.art.44 din HG 1660/2006, subliniem ca aut.contr.nu are posibilit.de a transmite invitatia in etapa finala de licit. electr. decat catre op. ec. deja inreg.in sistem in momentul configurarii licit. electr.Op. ec. selectati in vederea particip.la licit. electr.isi pot mentine oferta sau au posibilit.de a imbunatati oferta fin.prin scaderea pretului la serv.ce fac ob.procedurii. Licit. electr. se va desfasura intr-o singura runda si se refera numai la mentinerea sau imbunatatirea pretului ofertei, respectiv ?Valoarea totala leifara TVA? conform formularului de oferta 10B. Ofertantii vor putea vedea ofertele concurente. In caz de egalitate a ofertelor de pe primul loc se va relua procesul de ofertare, prin prezentarea de noi oferte in plic sigilat.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2012 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai operatorilor economici, pe baza unei imputerniciri din partea conducatorului societatii pe care o reprezinta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.3) ALTE INFORMATII (dupa caz)1. Pentru a citi documentele de calificare (fisa de date, caiet de sarcini si formulare), operatorii economici trebuie sa descarce softuri de genul celor ?digisigner?, aplicatii prin care se pot deschide fisierele autentificate electronic, ca de exemplu http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download. Aplicatia este demo si se poate utiliza gratuit timp de 30 de zile.2. In situatia in care avem mai multi ofertanti pe primul loc dupa faza finala licitatie electronica, se procedeaza astfel: reofertarea se face in SEAP, dupa finalizarea fazei finale si vizualizarea faptului ca pe primul loc se afla mai multi ofertanti. In perioada de evaluare se va utiliza butonul ?Intrebari? prin care vom solicita reofertarea. Ofertantul cu valoarea cea mai mica a ofertei va fi declarat castigator.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ICR
Adresa postala: aleea Alexandru, nr.38, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Tel. +40 317100667, Email: [email protected], Fax: +40 3171000607, Adresa internet (URL): www.icr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2012 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer