Licitatie Publica - Acord cadru prestare servicii de intretinere si reparatii instalatii sanitare si de incalzire.
Anunt de participare numarul 101218/31.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN BUZAU
Adresa postala: B-dul Maresal Averescu, Nr. 2 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 5100, Romania, Punct(e) de contact: Laurean Bogdan Ion Stanciu, Tel. 0238.720.223, Email: [email protected], Fax: 0238.720.223, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spitalul Judetean de Urgenta Buzau
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru prestare servicii de intretinere si reparatii instalatii sanitare si de incalzire.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul central al autoritatii contractante, Strada Stadionului, Nr. 7 si sectiile exterioare.
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 195, 024RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia functie de fondurile de fondurile disponibile la autoritatea contractanta cu aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze servicii de intretinere si reparare instalatii sanitare si de incalzire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze servicii de intretinere si reparare instalatii sanitare si de incalzire pentru o perioada de 12 luni cu incheierea de contracte subsecvente in functie de fondurile de fondurile disponibile la autoritatea contractanta cu aceasta destinatie.Valoarea minima a unui contract subsecvent este de 32.504, 00 lei, iar valoarea maxima a unui contract subsecvent este de 48.756, 00 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 195, 024RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la procedura in cuantum de 1.500, 00 lei si garantie de buna executie a contractelor subsecvente in cuantum de 5% din valoarea fara tva a fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractelor se va face din fonduri de la Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate.sPlata se va face prin ordin de plata prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea acordului cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a).Declaratie privind eligibilitatea - in original;
b).Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 - in original;
c).Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de Directia Generala a Finatelor Publice - in orginal sau copie legalizata;
d).Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Primaria locala - in original sau copie legalizata;
e).Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata;
f).Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului - in copie.
f).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a).Bilant contabil la data de 31.12.2008 vizat de sucursala Directiei Generale a Finantelor Publice - in copie nelegalizata;
b).Informatii generale - in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a).Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - in original;
b).Lista a principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani - in original;
c).Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si securitatea muncii - in original;
d).Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului asigurarii calitatii - in original;
e).Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Nomenclatorul privind aprobarea calificarilor profesionale, anexele 1-5 din H.G. 844/2002
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2010 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Strada Stadionului, Nr. 7-Serviciul Administrativ, Birou Tehnic.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentantii autorizati ai ofertantilor insotiti de o singura persoana.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Ploiesti.
Adresa postala: Str. Emil Zolla;NR.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel. 0244.522.445, Email: [email protected], Fax: 0244.522.542
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 130084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
Adresa postala: Strada Stadionului, nr.7, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Tel. 0238.720.689, Fax: 0238.720.223, Adresa internet (URL): www.spitalulbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2010 11:32