Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru prestari servicii postale de distribuire Scrisori recomandate cu confirmare de primire si Scrisori recomandate fara confirmare de primire trepte de greutate 51-100gr.,101-250gr.,251-500gr.,501-1000gr.,1001-2000gr.


Anunt de participare numarul 136812/23.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala a Finantelor Publice Mures
Adresa postala: str. Gheorghe Doja, nr. 1 - 3, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540015, Romania, Punct(e) de contact: Taflan Corneliu, Tel. +40 265250982, Email: [email protected], Fax: +40 265264054, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru prestari servicii postale de distribuire Scrisori recomandate cu confirmare de primire si Scrisori recomandate fara confirmare de primire trepte de greutate 51-100gr., 101-250gr., 251-500gr., 501-1000gr., 1001-2000gr.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: D.G.F.P. Mures si unitatile subordonate
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contract subsecvent nr. 1 va fi atribuit dupa semnarea acordului cadru si va expira la 31.12.2012; Contract subsecvent nr. 2 termen de valabilitate 01.01.2013 - 31.12.2013; contract subsecvent nr. 3 termen de valabilitate 01.01.2014 - 31.08.2014
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de distribuire a corespondentei DGFP Mures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1)Servicii postale de distribuire Scrisori recomandate cu confirmare de primire treapta de greutate 0- 2000 gr. (cod CPV 64112000-4). 2)Servicii postale de distribuire Scrisori recomandate fara confirmare de primire trepte de greutate 51-100gr., 101-250gr., 251-500gr., 501-1000gr., 1001-2000gr. (cod CPV 64112000-4).
Cantitati - estimari ale cantitatilor minime si maxime care vor face obiectul:
-acordului cadru : minim 236000 trimiteri postale - maxim 482000 trimiteri postale
-unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru:
minim 98334 trimiteri postale ? maxim 236000 trimiteri postale
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 32 000 lei, Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In situatia in care garantia se constituie cu O.P.contul este: RO69TREZ4765005XXX000200, cod fiscal D.G.F.P. Mures. Perioada de valabilitate a garantiei de participare90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare.D.G.F.P. Mures va retine din garantia de participare operatorului economic care a depus o contestatie care va fi respinsa de catreCNSC ca nefondata o suma care va fi calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG nr. 34/2006. Garantia de buna executie este exprimata la 5% din valoarea, fara T.V.A., a fiecarui contract subsecvent incheiat. Garantia de buna executie se va elibera/restitui in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT/OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006 - se va copleta formular nr.2; 2)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa formular nr.6; 3)CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, cf. Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010 - se va completa formularul nr. 6; 4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69'1 din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Persoanele cu functie de decizie in cadrul D.G.F.P. Mures implicate in demararea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire in vederea incheierii acordurilor cadru de prestari servicii postale de distribuire a corespondentei: Director Executiv Denes Iren, Sef Serv. Financiar, Contabilitate, Investitii si buget propriu Todoran Maria, Sef Serv. Juridic Husar Mihaela, presedinte comisie de evaluare Taflan Corneliu, membru in comisia de evaluare Chiorean Stefan, membru in comisia de evaluare Tinca Gabriel; 1.a) persoanele juridice romane vor prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, ofertantul declarat castigator va prezenta documentul si in original sau copie legalizata inainte de semnarea acordului cadru; 1.b) persoanele juridice straine vor prezenta documente ce dovedesc o
forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de origine.2) Certificat tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale-Operatorul economic va prezenta Certificat tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare generala, eliberat in temeiul art. 16, alin. (4) din Ordonanta Guvernului nr. 31/2002;3)Operator de date cu caracter personal-Operatorul economic va prezenta un document care sa ateste calitatea sa de Operator de date cu caracter personal in conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter oersonal si libera circulatie a acestor date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa furnizeze informatii cu privire la cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. Cifra de afaceri pe ultimul an, minim 1600000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani.Lista trebuie sa contina minim 1 contract similar. Contractele care au ca obiect servicii de curierat, coletarie, etc. nu sunt contracte similare.
2)Recomandari/certificate constatatoare din partea altor beneficiari
3)Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate angajat si al cadrelor de conducere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 01.08.2014
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari ale operatorilor economici vor fi publicate ca atasamente la anuntul de participare pe www.elicitatie.ro . Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I, prezinta acelasi pret, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicitaclarificari prin care acestia sa prezinte documente care contin o noua reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Sunt cele prevazute la art. 256'2 din O.U.G. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul D.G.F.P. Mures
Adresa postala: str. Ghe. Doja, nr. 1-3, ,Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540015, Romania, Tel. +40 265250982, Fax: +40 265264054, Adresa internet (URL): www.anaf.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2012 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer