Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru prestari servicii postale de distributie a corespondentei


Anunt de participare numarul 118573/05.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala a Finantelor Publice Mures
Adresa postala:  str. Gheorghe Doja, nr. 1 - 3, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540015, Romania, Punct(e) de contact:  Taflan Corneliu, Tel. 0265250982, Email:  [email protected], Fax:  0265264054, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru prestari servicii postale de distributie a corespondentei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: Corespondente preluata de la sediul D.G.F.P. Mures si unitatile subordonate va fi distribuita pe raza municipiului Tg. Mures, a jud. Mures, cat si la nivel national
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1) 16.06.2011 - 31.12.2011, valoare estimativa 406 250 lei fara TVA; 2) 01.01.2012 ? 15.06.2012 valoare estimata 343 750 lei fara TVA;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii postale de distributie a corespondentei conform caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1)Trimiteri recomandate cu confirmare de primire 228 000 BUC.; 2)Trimiteri recomandate fara confirmare de primire 5 040 BUC;
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare :15 000 lei, Garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subcsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la Bugetul de stat. Plata va fi efectuata in contul de trezoreriei al prestatorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independent (cf.Ordin314/21.10.2010);Certificat de inmatriculare a societatii la Registrul Comertului;Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de deschidere, care atesta faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimi 3 ani, minim 800 000 lei, se va completa Formularul anexat ?Informatii generale?; .Bilantul contabil la 30.06.2010 vizat de organele de resort.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 800 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie ANCOM, conform prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 31/2002 si ale Deciziei presedintelui ANRCTI nr. 2858/2007 cu modificarile si completarile ulterioare.Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care le detine in vederea prestarii servicilor postale conform caiet de sarcini. Lista va contine informatii privind forma de detinere a dotarilor: proprietate, leasing, inchiriere etc.Lista principalelor prestari de servicii similare: Fiecare contract declarat va fi insotit obligatoriu de recomandarea scrisa a beneficiarului.Declaratie privind schema cu personalul angajat la data depunerii ofertei si care va fi direct implicat in derularea acordului cadru de prestari servicii de distribuire a acorespondentei, din care sa rezulte capacitatea ofertantului de a gestiona numarul estimat de trimiteri in conformitate cu cerintele impuse in caietul de sarcini;
Lista cu subcontractantii si informatii privind partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor, daca este cazul. Formular G. Pentru fiecare subcontractant declarat se va completa si prezenta odata cu oferta in mod obligatoriu urmatoarele documente: Autorizatie ANCOM, conform prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 31/2002 si ale Deciziei presedintelui ANRCTI nr. 2858/2007 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular E., Formularul F. cuAnexa formularului F, Declaratie privind schema cu personalul angajat la data depunerii ofertei si care va fi direct implicat in derularea acordului cadru de prestari servicii de distribuire a acorespondentei.
Documente de certificare ale sistemului de managemant al calitatii si management al securitatii Informatieipentru ofertant valabile la data deschiderii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
.Anexa formularului F trebuie sa contina minim 1 ( unu ) contract similar din punct de vedere al numarului de trimiteri cu confirmare de primire cat si recomandate fara confirmare de primire.Certificat ISO 9001 sau echivalent si ISO 27001 sau echivalent. Nu se accepta societati in curs de autorizare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depune la CNSC in termen 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala a Finantelor Publice Mures. COMPARTIMENTUL DE ACHIZITII.
Adresa postala:  str.Ghe.Doja nr.1-3, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540015, Romania, Tel. 0265-250982 int.128, Email:  [email protected], Fax:  0265-264054
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2011 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer