Licitatie Publica - Acord cadru prestari servicii privind colectarea, transportul si eliminarea deseurilor medicale periculoase
Anunt de participare numarul 102342/18.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"
Adresa postala: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020395, Romania, Punct(e) de contact: Sandu Beatrice, Tel. 2433032, Email: [email protected], Fax: 2433032, Adresa internet (URL): www.iomc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru prestari servicii privind colectarea, transportul si eliminarea deseurilor medicale periculoase
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: IOMC-DOG si Dep Pediatrie
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 720, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru prestari servicii privind colectarea, transportul si eliminarea deseurilor medicale periculoase
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90524000-6 - Servicii privind deseurile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Deseuri medicale periculoase
Valoarea estimata fara TVA: 720, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 5000 RON. Garantie de buna executie: 5% din valoarea estimata a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASMB (conform documentatiei anexate)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala Documentul se va prezenta in ORIGINAL siCOPIE.2. Autorizatia de mediu.
3. Acord de functionare emis de primaria de pe raza caruia ofertantul isi desfasoara activitatea valabil la data organizarii procedurii4. Autorizatie de transport deseuri spitalicesti emisa de Primaria Municipiului Bucuresti valabil la data deschideri ofertelor
5. Referat tehnic al instalatiei de neutralizare emis de Institutul de Sanatate Publica Bucuresti.
6. Referate tehnice de specialitate emise de Institutul de Sanatate Publica al Municipiului Bucuresti pentru fiecare autovehicul in parte
7. Certificat ADR pentru conducatorii auto, emise de ARR? cel putin 3
8. Certificat ADR pentru consilier de siguranta , emis de ARR
9. Aviz favorabil pentru rutele de transport deseuri pe raza municipiului Bucuresti emis de Directia de Sanatate Publica
10.Declaratie privin eligibilitatea
11.Certificate fiscale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizatie pentru livrarea ambalajelor sau contract de vanzare-cumparare pentru ambalaje.2. Certificat de atestare a managementului calitatii in conformitate cu normele europene (respectarea normelor ISO 9001-2008, ISO 14001-2004 si OHSAS 18001-2007).
5. Declaratie privind protectia muncii si respectarea normelor de protectia mediului.
6. Documente care sa ateste instruirea personalului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- initierea LE se va face dupa finalizarea evaluarii ofertelor- ora deschiderii - inchiderii licitatiei va fi anuntata in SEAP;
- licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2010 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2010 11:00
Locul: IOMC - Dep. Pediatrie - Amfiteatrul unitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor precum si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care depun oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sp. Independentei, nr. 5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
IOMC, Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020395, Romania, Tel. 2422710, Fax: 2422709
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2010 09:46