Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru privind achizitia de carburant auto


Anunt de participare numarul 125437/07.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA NATIONALA ANTICORUPTIE
Adresa postala:  BUCURESTI, Str. Stirbei Voda, nr. 79-81, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010106, Romania, Punct(e) de contact:  Mariana Dociu, Viorel Alexandru, Tel. 0213127391, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0213127391, Adresa internet (URL):  www.pna.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru privind achizitia de carburant auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de distributie ale ofertantului de pe intreg teritoriul tarii, livrarea efectunidu-se pe baza de carduri si bonuri valorice
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 475, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de carburant pentru autoturismele din dotarea institutiei.
Furnizarea de benzina fara plumb si motorina euro 5, prin statiile de distributie carburanti, pe baza de carduri de alimentare si bonuri valorice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134220-5-Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime de carburanti care ar putea fi solicitate pe durata acordului cadru (2012-2015)
Cantitatea minima
- benzina fara plumb ?595.200 litri, cod C.P.V.09132100-4 , din care : - pe baza de carduri ? 461.280 litri
- pe baza de bonuri valorice ? 133.920 litri- motorina euro 5?55.200 litri, cod C.P.V. 09134220-5, din care :
- pe baza de carduri ? 42.780 litri
- pe baza de bonuri valorice ? 12.420 litri, Cantitatea maxima:
- benzina fara plumb ?656.000 litri, cod C.P.V.09132100-4 , din care : - pe baza de carduri ? 508.000 litri
- pe baza de bonuri valorice ? 148.000 litri- motorina euro 5?62.000 litri, cod C.P.V. 09134220-5, din care :
- pe baza de carduri ? 48.000 litri
- pe baza de bonuri valorice ? 14.000 litriCantitatile minime si maxime ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului ? cadru : Cantitatea minima- benzina fara plumb ? 148.800 litri, cod C.P.V.09132100-4, din care : - pe baza de carduri ? 115.320 litri
- pe baza de bonuri valorice ? 33.480 litri- motorinaeuro 5?13.800 litri, cod C.P.V. 09134200-9, din care :
- pe baza de carduri ? 10.695 litri
- pe baza de bonuri valorice ? 3.105 litriCantitatea maxima: - benzina fara plumb ? 164.000 litri, cod C.P.V.09132100-4, din care : - pe baza de carduri ? 127.000 litri
- pe baza de bonuri valorice ? 37.000 litri- motorinaeuro 5?15.500 litri, cod C.P.V. 09134200-9, din care :
- pe baza de carduri ? 12.000 litri
- pe baza de bonuri valorice ? 3.500 litri
Valoarea estimata fara TVA: 3, 475, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia particip. 10.000Ron.Garantia buna executie 5% din val.contr.subs.anual, fara TVA.Se const. prin vir. bancar/instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori soc.asig.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorieCompletarea DECLARATIEI PRIVIND ELIGIBILITATEA - Formular nr. 12 ACerinte minime obligatorii
Completarea DECLARATII PE PROPRIE RASPUNDERE privind neancadrarea ofertantului in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Cerinta minima obligatorie
Autoritatea contractanta solicita prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea situatiei economice si financiare operatorii economici urmeaza saprezinte in acest scop obligatoriu minim urmatoarele documente relevante:
a) declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;
b) bilantul contabil sau extrase de bilantul incheiat la data de 31.12.2010 depus, vizat si semnat la organele competente ;
c)declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.
Ofertantul/candidatul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din ordonanta.
In cazul cand un grup de operatori economici doresc sa depuna oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea capacitatii tehnice si profesionale operatorii economici urmeaza saprezinte in acest scop obligatoriu minim urmatoarele documente relevante: a) o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;b) o declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare;c) Documente pentru certificarea conformitatii cu standarde relevante sau altele asemenea;d) Lista punctelor de desfacere (statii distributie carburant).e) minim o recomandare de la beneficiari; valoarea contractului trebuie sa fie de minim 500.000 RON fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daReprezentantii agentilor economici in baza imputernicirilor scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform cap.9 SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Nationala Anticoruptie - Serviciul Investitii, achizitii si administrativ
Adresa postala:  Str. Stirbei Voda, nr. 79-81, sect.1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010106, Romania, Tel. 0213127391, Email:  [email protected], Fax:  0213127391, Adresa internet (URL):  www.pna.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2011 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer